Näinkö te nuoret ajattelette?

• Viestiketjun aloittaja case
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 02:09 teinimammako87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 13:42 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 15:12 teinimammako kirjoitti:
ihan hävettää olla näin nuori ja kirjotella tänne.MIKSI PITÄÄ AINA TAPELLA?! Nuoret aina valittaa että syrjitään äiteinä ym... mutta mitä te itse teette?! järki käteen... Vähä asiallisuutta näihin viesteihin...
sitä asiallisuutta vois odottaa myös näiltä muka aikuisilta.
miks nuorien pitäis käyttäytyä asiallisesti ku ei vanhemmatkaan sitä osaa? ja siis mitä me itse tehdään? mä en tietääkseni oo syrjiny ketään pelkän iän takia, niinku useita nuoria äitejä syrjitään. ja miksei asiasta saisi valittaa?

Saakai siitä tietenkin valittaa jos huvittaa,mut eikö näilläkin palstoilla puhuta lapsista ym... pitäs keksii joku oma palsta valitteluille ja tappeluille että jotkut sais purkaa vihaansa.Tuntuuhan tuo vähä tyhmältä että vanhemmat tulevat tänne vaan tappeleen kun pystys sen sijasta vaihtaan ajatuksia ym... toisten vanhempien kanssa.Mut kukin tekee mitä lystää........ :\|
ei kai tänne ukuaan oikee tappelua etsimään tule. tai mä en ainakaan tule, mut jos jostain kommentista hermostun, en osaa pitää suutani tukossa :D
tällä palstalla on kyllä aikasta paljon pelkkää ridan haastantaa, mut toisaalla om mun mielestä suurin osa ihan asiallista tekstiä.

ä67
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2005 klo 12:39 case kirjoitti:
RUU KIRJOITTI ÄIDIT 40 V. PALSTALLA:
Eiks teit lähes mummoja hävetä kun luulette vielä voivanne pystyä kasvattaan vauvasta sekä HENKISESTI että FYYSISESTI terveen ihmisen!!!! Mun mielestä yli 35 pitäis kieltää lailla lasten teko. Ei teist oo mitään iloa lapselle kun makaatte jo puoleks haudas. Mua oikeen säälittää kun näkee tuol kylil rupsahtaneita akkoja jotka huutaa ryppynen naama punasena pienille lapsilleen ja kuvittelevat vielä olevansa hyviä äitejä. :LOL:
Morjes

Saatiinpas tästä aikaiseksi pitkä kina. Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan vastauksen kysymykseen Näinkö te nuoret ajattelette? Toivon kuitenkin saavani asiallisia vastauksia. Tiedän että nuoria vanhempia ei aina arvosteta, mutta en tiedä nuorien mielipidettä vanhemmalla iällä lapsia hankkineista. Joten olisi mukavaa saada kunnon keskustelua aiheesta ilman että mietitään syytä miksi on lapsen hankkinut myöhemmällä iällä ( niitä kun voi olla yhtä monta kuin hyttysiä kesällä).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2005 klo 13:15 Äiskäpäiskä kirjoitti:
ei ole yleistä. Itse en ainakaan allekirjoita tuollaista mielipidettä.
Onko sitten "vanhuksien" piireissä sellaista ajattelua että nuoret äidit ei onnistu hommassaan koska ei ole ns. elämänkokemusta, taloudellista varmuutta jne.. Tähän ajattelutapaan olen törmännyt usein...
Joku vanhempi äiti voi olla myös "entinen" teiniäiti. ELi ensimmäinen tai ensimmäiset lapset on saatu parikymppisenä, viimeinen nelikymppisenä. Eli joku vanhempi äiti on kulkenut juuri saman polun kuin sinäkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 21:14 ä67 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2005 klo 12:39 case kirjoitti:
RUU KIRJOITTI ÄIDIT 40 V. PALSTALLA:
Eiks teit lähes mummoja hävetä kun luulette vielä voivanne pystyä kasvattaan vauvasta sekä HENKISESTI että FYYSISESTI terveen ihmisen!!!! Mun mielestä yli 35 pitäis kieltää lailla lasten teko. Ei teist oo mitään iloa lapselle kun makaatte jo puoleks haudas. Mua oikeen säälittää kun näkee tuol kylil rupsahtaneita akkoja jotka huutaa ryppynen naama punasena pienille lapsilleen ja kuvittelevat vielä olevansa hyviä äitejä. :LOL:
Morjes

Saatiinpas tästä aikaiseksi pitkä kina. Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan vastauksen kysymykseen Näinkö te nuoret ajattelette? Toivon kuitenkin saavani asiallisia vastauksia. Tiedän että nuoria vanhempia ei aina arvosteta, mutta en tiedä nuorien mielipidettä vanhemmalla iällä lapsia hankkineista. Joten olisi mukavaa saada kunnon keskustelua aiheesta ilman että mietitään syytä miksi on lapsen hankkinut myöhemmällä iällä ( niitä kun voi olla yhtä monta kuin hyttysiä kesällä).
tuolla alkupäässä tais olla muutama asialinen kommentti aiheesta, ja suurimmalla osalla ei muistaakseni ollu mitään vanhempia äitejä vastaan. eli kai se on jokaisen oma asia milloin niitä lapsia hankkii, ja jokainen varmaan tietää milloin on siihen itse valmis, ja milloin elämäntilanne on edes suht sopiva.
eli omasta puolestani en allekirjota tota (oliko se nyt ruun) tekstiä. kaikki nuoret ei ajattele noin, eikä varmaan kaikki vanhatkaan vihaa nuoria... ;)

laitanpa tänne mielipiteeni ihan vaan täst asiasta ku joku tuol sano et ei viitti tulla enää tänne nuorempien äitien osioon lukemaa ku tääl vaa tapellaa.....niin kyllä tosiasia on se että olitpa missä osiossa vaan niin jokaisessa on jatkuvasti kärhämää,iästä riippumatta. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 08:13 tiftial kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 09:50 janica-84 kirjoitti:
mä en tosiaan pysty käsittämään että täytän viikon päästä 21 ja nää alle 20v. "äidit" on näin pentuja! onneks voin jo hyvillä mielin olla tuolla seuraavalla palstalla, sillä nää jutut on IHAN naurettavia! vois luulla että meillä on 10 vuoden ikäero.

myöhemmin viellä ymmärrätte miten hassuilta kuulostatte...
OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ .EN olis ollut kun olin alle20 mutta vähä on tullut järkee
päähän =)
tuli mieleen että sinä päivänä ku täytitte 20, tulitte viisaammiksi? sen kuvan tosta saa.... ei muuta ku innolla odottamaan että täyttäisin sen 20, siihen ei oo enää paljoa aikaa, jos tästä vaikka itekki viisastuis :D

Kypsää...

Noinko te aiotte tulevaisuudessa puhua omillekin lapsille tuohon sävyyn kun tämän palstan äideille?
Vai kenties puhutteko jo?

Jos yksi kirjoittaa jotain, ei kaikkien n. suurin piirtein saman ikäisten tarvitse puolustaa tai tunnustaa teille yhtään mitään.

Ottakaa tai olkaa ottamatta neuvosta vaari, mutta tuskin teidän lapset teitä kunnioittaa myöhemmin ollenkaan, kun jo nyt nuoret ovat teidän mielestänne pohjasakkaa.
Älkää kuule luulko, etteikö teidänkin lapsenne voisi tulevaisuudessa olla nuori äiti...

Haluaisitteko te että teidän lastanne, vaikka nuori äiti onkin kohdeltaisiin yhtä epäkunnioitettavasti kuin te nyt kohtelette tämän palstan nuoria?

Yhteistyössä