\
tällä palstalla on kyllä aikasta paljon pelkkää ridan haastantaa, mut toisaalla om mun mielestä suurin osa ihan asiallista tekstiä.
ei kai tänne ukuaan oikee tappelua etsimään tule. tai mä en ainakaan tule, mut jos jostain kommentista hermostun, en osaa pitää suutani tukossaAlkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 02:09 teinimammako87 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 13:42 honiska kirjoitti:\sitä asiallisuutta vois odottaa myös näiltä muka aikuisilta.Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 15:12 teinimammako kirjoitti:ihan hävettää olla näin nuori ja kirjotella tänne.MIKSI PITÄÄ AINA TAPELLA?! Nuoret aina valittaa että syrjitään äiteinä ym... mutta mitä te itse teette?! järki käteen... Vähä asiallisuutta näihin viesteihin...
miks nuorien pitäis käyttäytyä asiallisesti ku ei vanhemmatkaan sitä osaa? ja siis mitä me itse tehdään? mä en tietääkseni oo syrjiny ketään pelkän iän takia, niinku useita nuoria äitejä syrjitään. ja miksei asiasta saisi valittaa?
Saakai siitä tietenkin valittaa jos huvittaa,mut eikö näilläkin palstoilla puhuta lapsista ym... pitäs keksii joku oma palsta valitteluille ja tappeluille että jotkut sais purkaa vihaansa.Tuntuuhan tuo vähä tyhmältä että vanhemmat tulevat tänne vaan tappeleen kun pystys sen sijasta vaihtaan ajatuksia ym... toisten vanhempien kanssa.Mut kukin tekee mitä lystää........ :\|
tällä palstalla on kyllä aikasta paljon pelkkää ridan haastantaa, mut toisaalla om mun mielestä suurin osa ihan asiallista tekstiä.