Näinkin voi käydä, kun jää lasten kanssa yksin kotiin...

Mies lähti kauppaan ja isommat lapset menivät nukkumaan. Minä menin kuopuksen 8kk kanssa kodinhoitohuoneeseen viikkaamaan pyykkejä. Meillä säilytetään aluslakanoita kaapin ylimmällä hyllyllä, joten minun täytyy kiivetä pöytätason päälle, että yletän laittaa lakanat sinne.

Juuri päästyäni ylös poika ryömi siihen kohtaan lattialle, missä minä seisoin tason päällä :headwall: En sitten uskaltanut hypätä tai yrittää muullakaan tavalla sieltä alas, etten vahingossa menisi pojan päälle. Yritin maanitella poikaa kaikin keinoin siirtymään, mutta hän vain hihkui ja kiljui riemusta. Hänellä oli tosi hauskaa :D

Arviolta puolisen tuntia siellä ylhäällä seisoin, kunnes mies tuli kotiin. Voitte arvata, etten ole koskaan ollut niin onnellinen miehen kotiin tulosta :D :heart:
 
No höh
Luulin, että tämä on joku hauska juttu. Oletpa pöljä. Minä olen lasten kanssa yksin kotona huomiseen iltaan asti. Kauampa joutusin kykkimään pöydällä jos olisin yhtä hölmö.
 
No mä -korkeanpaikanpelkoisena- ymmärrän kyllä hyvin.

Ja jos taso on kapea, ei tule mieleenkään horjahtamisen pelossa yrittää persiilleen...

Jos taso taas olisi pitkä, luonnollisesti sitä voisi kävellä sivummalle, ilmeisesti se siis ei sitä ollut.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuota...taitaa olla sitten tosi pieni taso kyseessä, jos et pystynyt kyykistymään siihen ja siitä lattialle...:whistle:
Kyykistyä olisin voinut. En kai ihan suoriltaan olisi hypännyt :eek: Mutta istumaan en olisi mahtunutt, koska meillä on yläkaapit normasalia syvemmät
No sinähän sen parhaiten tiedät, kun olet tilan nähnyt. :) Ei meidänkään kodinhoitohuoneen pöydältä pääse kuin hyppäämällä alas, jos sille on ilman apuvälinetta noussut (rappujakkaraa tms.). Mutta nousukin on tilan pienuudesta johtuen sen verran hankalaa, et siks mulla tuo rappujakkara on ahkerassa käytössä.

...suosittelen siis: käy osta rappujakkara. :D
 
kattukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Oi. Kuulostaa ihan samalle ku mä yks päivä kävin tupakalla, ja tyttö 1vee nojas oveen. En ois päässy sisälle ellei noi isommat ois ottanu vauvaa pois ovelta...
:D Mut on vauva meinannut lukita vessaan, kun ovi menikin kiinni kun tuli perässä siihen oven rakoon kieppumaan. Kiva yrittää maanitella toista siirtymään ja hivuttaa ovea varovasti auki, kun pikkuisella on niiii-iiin hauska piiloleikki menossa :D

 

Yhteistyössä