Näin tänään kaupassa ku äiti osti n 8kk vanhalle lapselleen lenkkareita

  • Viestiketjun aloittaja "voivoi"
  • Ensimmäinen viesti
"voivoi"
Sovittelivat niitä niin,että lapsi oli rattaissa ja valitsivat sitten yhdet niistä. Olimme siinä vierekkäin ja huomasi,että se koko oli 24 minkä otti,huh

Siin on useammaksi vuodeksi kasvuvaraa :D
 
[QUOTE="voivoi";28390688]Sovittelivat niitä niin,että lapsi oli rattaissa ja valitsivat sitten yhdet niistä. Olimme siinä vierekkäin ja huomasi,että se koko oli 24 minkä otti,huh

Siin on useammaksi vuodeksi kasvuvaraa :D[/QUOTE]

Sehän on pelkkää säästöä. :)
 
"vieras"
Ja Prismassa äiti osti noin neljävuotiaalle tytölle paskat lenkkarit. Kokeili tytön jalkapohjaa kengänpohjaa vasten ja hyväksyi koon. :D

Mahtavaa. Minä siinä vieressä irrottelin pohjallisia ja seisotin lapsia pohjallisen päällä...

Eipä tuo minun migreeni ole, mutta joskus hämmästelen ihmisten tietämättömyyttä.
 
[QUOTE="vieras";28390702]Ja Prismassa äiti osti noin neljävuotiaalle tytölle paskat lenkkarit. Kokeili tytön jalkapohjaa kengänpohjaa vasten ja hyväksyi koon. :D

Mahtavaa. Minä siinä vieressä irrottelin pohjallisia ja seisotin lapsia pohjallisen päällä...

Eipä tuo minun migreeni ole, mutta joskus hämmästelen ihmisten tietämättömyyttä.[/QUOTE]

Eikö tullutkin hieno fiilis, kun sait kerrankin oltua jotakin toista parempi?
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja LUSH
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28390757:
Eikö tullutkin hieno fiilis, kun sait kerrankin oltua jotakin toista parempi?
Jep. Tuli. Harmitti vain, jos se tyttö sai täysin epäsopivat kengät. Mutta joo, pakko sanoa, että olen iloinen, koska osaan ostaa sopivat kengät. Pieni ilo.
 
"..."
[QUOTE="vieras";28390702]Ja Prismassa äiti osti noin neljävuotiaalle tytölle paskat lenkkarit. Kokeili tytön jalkapohjaa kengänpohjaa vasten ja hyväksyi koon. :D

Mahtavaa. Minä siinä vieressä irrottelin pohjallisia ja seisotin lapsia pohjallisen päällä...

Eipä tuo minun migreeni ole, mutta joskus hämmästelen ihmisten tietämättömyyttä.[/QUOTE]

Ostatko sä PRISMASTA kengät lapsellesi?!

Eipä tuo ole mun migreeni, mutta joskus hämmästelen ihmisten tietämättömyyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: LUSH ja moona81
"vieras"
[QUOTE="...";28390773]Ostatko sä PRISMASTA kengät lapsellesi?!

Eipä tuo ole mun migreeni, mutta joskus hämmästelen ihmisten tietämättömyyttä.[/QUOTE]

Juu. Lastenpäivillä sain -15% alennuksen. Ostin kahdet Eccot ja kahdet Vikingit. Tein ihan hyvät kaupat. =)
 
dafsf
[QUOTE="vieras";28390771]Jep. Tuli. Harmitti vain, jos se tyttö sai täysin epäsopivat kengät. Mutta joo, pakko sanoa, että olen iloinen, koska osaan ostaa sopivat kengät. Pieni ilo.[/QUOTE]

Eipä tuo ole minun ongelma, jos eivät mene koskaan käyttöön.
Ajatus hyvä.
 
[QUOTE="vieras";28390702]Ja Prismassa äiti osti noin neljävuotiaalle tytölle paskat lenkkarit. Kokeili tytön jalkapohjaa kengänpohjaa vasten ja hyväksyi koon. :D

[/QUOTE]

Minä kerran sovittelin tuohon tyyliin kans ja joku mummo tuli ojentamaan että ei niitä noin soviteta. Yritin selittää väliin että tiedän kyllä miten kengät oikeasti sovitetaan, pikaisesti ensin vertaan että lähdenkö pohjallisia ottamaan pois numeron 19 kengistä vai 24 vai mistä. Ei mummeli tykännyt kun ei päässyt pätemään, tuhahteli vaan :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28390702]Ja Prismassa äiti osti noin neljävuotiaalle tytölle paskat lenkkarit. Kokeili tytön jalkapohjaa kengänpohjaa vasten ja hyväksyi koon. :D

Mahtavaa. Minä siinä vieressä irrottelin pohjallisia ja seisotin lapsia pohjallisen päällä...

Eipä tuo minun migreeni ole, mutta joskus hämmästelen ihmisten tietämättömyyttä.[/QUOTE]

Minäkin olen ostanut muutaman kengät lapselle noin. Tarjouskorista riittävän halvalla, olen vain katsonut, että kenkä on riittävän reilu ja sitten toivon, että kenkä sattuu olemaan oikean kokoinen oikealla kaudella. Tähän saakka on ollut tuuria ja aina jossain välissä kengille on tullut käyttöä. Jos ei tulisi, sitten vaan myisin tai antaisin pois. Jos ostan max 50%:lla hinnasta, en häviä, vaikka puolet kengistä jäisi käyttämättä. Ja aina varsinkin käyttämättömistä jotain myydessä saa, tai ainakin jonkun kaverin iloiseksi. Tätä auttaa sekin, että tiedän lapsen jalalle sopivat kenkämerkit, joten mallin vuoksi huteja ei tule.
 
"..."
[QUOTE="vieras";28390784]Juu. Lastenpäivillä sain -15% alennuksen. Ostin kahdet Eccot ja kahdet Vikingit. Tein ihan hyvät kaupat. =)[/QUOTE]

Aivan...noilla mennään. Huomioit varmasti lapsen jalan mallin vs lesti? Ja esim Vikingin pohja nyt on todella jäykkä noin pienen lapsen jalkaan!

Mut mitäs siinä kun halvalla sai...
 
vieras minäkin
[QUOTE="Leeni";28390795]Oisit soittanut lastensuojeluun![/QUOTE]

Minä en olisi tyytynyt soittamaan vain lastensuojeluun! Olisin ottanut yhteyttä myös joulupukkiin ja muumimaahan. Kirjoittanut blogiin ja lähettänyt äidistä kuvan Seiskaan. Ja tietysti tälle palstalle ja varmuuden vuoksi myös Meidän Perhe - lehden kaikille palstoille ja naapurin Irmalle laittanut tekstiviestin.........
 
"vieras"
[QUOTE="...";28390826]Aivan...noilla mennään. Huomioit varmasti lapsen jalan mallin vs lesti? Ja esim Vikingin pohja nyt on todella jäykkä noin pienen lapsen jalkaan!

Mut mitäs siinä kun halvalla sai...[/QUOTE]

Juu katsos kun kahdelle suositeltiin Vikingin kenkää ja kahdelle Eccoja. Ovat hivenen eri mallisia.

Ja toisella Viikkarin käyttäjällä on tukipohjat, jotka tehdään hälle aina Viikkareihin. =)

En ole tyhmä, mutta sinä vaikutat olevan.=)
 

Yhteistyössä