NÄIN SE VAAN ON!

  • Viestiketjun aloittaja Whisper
  • Ensimmäinen viesti
Whisper
Kaikki vanhemmat äidit jotka täällä käyvät nuoria äitejä morkkaamassa ovat luultavasti ja aika varmasti vaan niin kateellisia tai katkeria nuorille pareille koska heillä pyyhkii paremmin entä heillä itsellään. Tai nuorilla on jotain sellaista mitä vanhemmat äidit kadehtivat. Sitten he tulevat purkamaan sitä suuttumusta ja pahaa oloa tänne teihin nuoriin äiteihin! Näin se on! :wave: *katsotaanpa nyt kuinka moni vanhempi mamma tulee tätä juttua tänne kommentoimaan!!!* :whistle:


HYVÄT JATKOT KAIKILLE ÄIDEILLE!!!!
 
=) Mä oon aika vanha mukamas jo toisten mielestä mut itsestäni oon nuorehko melkein 40 ja musta on IHANAA kun nuoret tekee vauvoja vaikkakin se täytyykin mainita viellä että kaikki ei kuitenkaan ole loppujenlopuxi valmiita kantamaan sitä vastuuta minkä tua nyytti mukanaan tuaa mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä että kaikki nuoret äipät olisivat samalla viivalla ja minusta on sekin mukavaa kun pääsee lueskelemaan nuorten äippien juttuja niin me "vanhat" äipätkin voimme oppia jotakin uutta vauvoilemme vaikkakin harvaat sen myötääkin että joo sain tiedon asiasta puolet nuoremmalta äipältä mutta joo tehkää te nuoret vauvoja ni saatte sitten itse viellä mennä kun lapset on tarpeex vanhoja pärjäämään yksisteen kotona.


3 pojan äippä
 
Hah
Oon nuori äiti ja mulla menee elämässä hyvin,on työpaikka,ihana mies,hieno koti,hyvin toimeentulevia,säälittää nää ressukat 16v jotka saa lapsia,sossun tuila,voin kuvitella minkälaiset niiden asunnot on,lasten vaatteet ym.. :whistle: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 05:03 Hah kirjoitti:
Oon nuori äiti ja mulla menee elämässä hyvin,on työpaikka,ihana mies,hieno koti,hyvin toimeentulevia,säälittää nää ressukat 16v jotka saa lapsia,sossun tuila,voin kuvitella minkälaiset niiden asunnot on,lasten vaatteet ym.. :whistle: :eek: :eek: :eek: :eek:
minä sain juurikin 16 vuotiaana ensimmäisen ja tukia toki sain(saan vieläkin,esim. asumistukea), meillä siitä huolimatta hieno koti(vaikka vuoksralla tosin olemme asuneetkin), ja lapseni vaatteista en ole tinkinyt siltikään vaikka mitkään huikeat tulot eivät ole ollutkaan :wave: :)
 
Eikö tää aihe oo paljolti sellainen,
että jokainen pitäköön sen oman mielipiteensä?
Mä en usko siiihen että meistä kukaan pystyy ainakaan täällä
vaikuttaa siihen, että nää morkkaukset loppus.
Musta se riittää kun itse tietää onko hyvä nuori/vanha äiti
vai huono samoissa ikähaarukoissa.
 

Yhteistyössä