Näin lasta lyötävän kasvoille

  • Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti
"Liisa"
MItäpä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Muutamia viikkoja sitten näin isän pakkaavan kahta lastaan autoon, turvaistuimiin. Lapset olivat kaiketi väsyneitä ja vastustelivat autoon laittamista, kiinnitin huomiota tilanteeseen isän korotettua ääntänsä. Sitten pläjähti, isä löi selvästi avokämmenellä noin viisivuotiasta tyttöä kasvoille, poskelle, tämä jäi huutamaan kovaa, ovi pamautettiin kiinni ja toinen lapsista istutettiin etupenkille omaan tuoliinsa. Tytön itku kantautui etuovea avattaessa kauas, seisoin 10-15 metrin päässä, olin kadulla kotiin kävelemässä.

Kiivastuksissani huusin isälle jotain alatyylistä ja uhkailin poliiseilla, hän kaasutti pois paikalta ja minä jäin seisomaan raivoissani. Olin niin järkyttynyt, että unohdin auton rekisterinumeron, kuvan sain napattua. Nyt muutama päivä sitten näin saman auton, samalla paikalla, rekisterinumero on sama ja kirjoitin ylös.

MItä te tekisitte? MInne voisin ilmoittaa, voinko tehdä nimettömänä? Huolettaa, että jos tuo onkin perheen arkea? TAI, jos narautan tarpeettomasti ihmisen, jolla oli vain kammottavan huono päivä (tiedän, ei mikään oikeuta väkivaltaan)? Saako jostain selville auton omistajan tuolla rekisteritunnuksella?
 
Minä kyllä tekisin ilmoituksen..En voisi elää itseni kanssa jos olisin nähnyt tuollaista ja en mihinään ilmottaisi siitä. Niin surullista :'(

Mutta siis oletko ihan varma että auto oli sama kun minkä viimeksi näit?
 
ohhoh
No ei lasta saa lyödä!!!!!!!!!! Olisit jo tehnyt ilmoituksen :(

Jumankauta mitä ihmisiä on olemassa. Ja huono päiväpä hyvinkin...vittu ei lastaan saa lyödä. En osaa sanoa mitään, kun vituttaa moinen käytös....
 
"Liisa"
En tunne sitä miestä/perhettä millään tavalla, en ole aiemmin nähnyt, olin kaupasta matkalla kotiin. Tuo tapahtui Helsingin keskustassa. Nähdessäni toisen kerran auton, se oli ihan samoilla kulmilla (siinä lähellä on päiväkoti). Auto ei ole ihan perusvolvo, vaan erottuu ja rekisteritunnuksessa oli samat numerot/kirjaimet, joita pyörittelin miehelleni ääneen tapauksen jälkeen, kun sitten unohdin tunnuksen...

Sain omistajan/haltijan tiedot haettua Trafista tuossa juuri, sain teksiviestillä tiedon. Googlailen tuota lastensuojelua seuraavaksi.
 
......
ilmotus!muistan kun pienenä oltiin äidin kaa autossa kaupan parkkiksella ku iskä oli kaupassa ja nähtiin ku edessä olevan auton luona oli isä kahden pienen tyttönsä kaa,tää isä otti sitä toista(oisko ollu jotain 5vtai yli mut kuiteski)hiuksista ja nosti ylös!:O mut siihe joku toinen mies meni heti väliin ja sano sille miehelle jotain:(
 

Yhteistyössä