Näin kaupassa, kun lihava nainen osti liukuvoidetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja glid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko se silikonipohjaista vai vesiliukoista? Silikonipohjaista liukuvoidetta käytetään myös hiuksiin antamaan kiiltoa :D Toimii paremmin kuin montet hiuksille tarkoitetut kiiltotipat, kun ei sisällä mitään öljyjä, jotka tekisivät hiukset rasvaisen näköiseksi.

Kyllä mä taivuin 120 kiloisena seksiin ja vaikka mihin asentoon, joten tuli sitä liukkariakin ostettua. Vaikka varmasti näytin siltä, etten sais edes kenkiä jalkaan, kun läskiä on niin paljon tiellä. Mut lihavat voi olla hyvinki taipuisia, ja eihän seksissä välttämättä tarvii kuin selällään maata. :D

veikkaisin, että jos oli vihanneksia ostoskorissa niin niiden sisään laittamiseen. Eihän siis Pleieri: Ruma lihava nainen tapasta naista kukaan mies nyt huoli!

Sääliks käy tosiaan noita miehiä. Ite pidän kroppani kunnossa. Voi mies parkoja, jotka noihin sotasikoihin sortuu :)

On osat vielä yrittäny säälittävästi puolestella tohon kirjotuksen kommenttiin. Hehe. Epätoivosta ;)

t. Kuuma hyvärunkonen äippä

[QUOTE="vieras";28469784]Ylipano aiheuttavat kroonisia hiivatulehduksia eikä paikat kestä ilman liukkaria.[/QUOTE]

Olet aivan oikeassa, liiallinen paneminen eli ylipano aiheuttaa ainakin mulla kroonisia hiivatulehduksia, asiaa pahentaa, että olen kuuma hyväkroppainen nainen, joten miehet eivät meinaa pystyä pitämään näppejään erossa.

[QUOTE="Vieras";28469846]Odottakaa vaan kun ikänne lähestyy 50v niin jo alatte tietään mikä on liukuvoide.
Saatatte jopa mennä ostamaan, mut kannattaa mennä apteekkiin.[/QUOTE]apteekista saa liukuvoidetta isommissa astioissa. tulee edullisemmaksi

[QUOTE="Vieras";28469893]En tarkoittanut nyt tummelipurkkia.

Liukovoide pakattu deudoranttipullon kokoiseen pulloon.
Pieni ja huomaamaton. Kassa jonossa muut ei huomaa ostoksiasi.[/QUOTE]Apteekista saa liukuvoidetta isommissa pakkauksissa, ainakin tilattuna. muistaakseni ainakin kilon purnukan olen ostanut.

ja eihän tummeli ole liukuvoidetta, se on tissirasvaa ja hyvää aurinkovoidetta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä