näin aamusta heti

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
huomenta, siellähän ollaan pirtsakkana. itse vähä vähempi, valvoin viime yön vahtien lehmän poikimista, aamulla meillä syödään pyttipannua kaupan pakastealtaasta :ashamed: ja illalla on sitten spagettia ja jauhelihakastiketta :p
juu ihmeen pirtsakkana oon tänään (mistäköhän johtuu? :whistle: )
meet nyt päikkäreille, kun oot viimme yönvalvonu :hug:
nukkuuko teillä lapset vielä kun saa nukkua? meillä ei, pomppasit samaan aikaa varmaan tottumuksesta ylös sängystä..... :whistle:
ja nyt nahistelee tuolla ja yrittää syödä aamupalaa..... =)
 
Huomenta, pirteenä heti aamusta.
Hmm.. Meillä varmaan ihan vaan lasten kanssa aamupäivästä ranskalaisia ja kalapuikkoja. Iltapäiväksi vois tehdä tonnikalasalaatin ja ostaa vaikka tuoreen patongin lisäksi. :) Aamusta kaupoilla ostamaan synttärilahjoja.
 
Täällä kahvin tippumista ootellessa. Ruoaksi teen näille jauhelihakastiketta ja perunoita. Sitten menenkin töihin ja iltaruoka jää isännän mietteeksi.
Sais tuolla kahvilla vaan potkua tähän elämään.
 
Loka
Mie en tiedä vielä yhtään mitä syötäis. Kun en edes tiedä sitä että kotiutuuko tuo mies jo tänään vai syödäänkö neidin kanssa vaan kahdestaan. =) Oon miettiny et lähettäiskö kaupunkiin mut en taida jaksaa. Vai pitäisköhän ... ? Sit vois neiti syödä vaik hesessä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Hui kun jokaisella tuntuu olevan jauhelihaa ruoassaan :x
Miulle on tää raskaus tuonu jotenki sellasen "jauheliha"-kammon. En voi edes ajatella jauhelihaa :$
jauheliha on helppoo syöttää muksuille ja saa monne moista herkkua :p meillä paljon syödään j-lihaa....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Hui kun jokaisella tuntuu olevan jauhelihaa ruoassaan :x
Miulle on tää raskaus tuonu jotenki sellasen "jauheliha"-kammon. En voi edes ajatella jauhelihaa :$
sama oli mulla molemmissa raskauksissa. koko haju oli yököttävä, ja oksentelin aina ruoanlaiton aikana.. :x

onneksi menee ohi viimeistään kun vauva syntyy :D
 
Loka
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Hui kun jokaisella tuntuu olevan jauhelihaa ruoassaan :x
Miulle on tää raskaus tuonu jotenki sellasen "jauheliha"-kammon. En voi edes ajatella jauhelihaa :$
jauheliha on helppoo syöttää muksuille ja saa monne moista herkkua :p meillä paljon syödään j-lihaa....
juu, meilläkin sitä on käytetty aika paljon koska siitä tosiaan saa keittoa, kastiketta, murekette, pihviä, lihapullia, laatikkoruokia jne jne. Mut nyt jotenki etoo, tätä on kestäny jo viikkoja :x Jos teen lapsille makaroonilaatikkoa ni syön ite vaan makaroonia sieltä seasta. Eilen halusin italianpataa ruoaksi, mutta en voinu sitä juurikaan syödä just tuon jauhelihan takia jne. :x
 
Loka
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Hui kun jokaisella tuntuu olevan jauhelihaa ruoassaan :x
Miulle on tää raskaus tuonu jotenki sellasen "jauheliha"-kammon. En voi edes ajatella jauhelihaa :$
sama oli mulla molemmissa raskauksissa. koko haju oli yököttävä, ja oksentelin aina ruoanlaiton aikana.. :x

onneksi menee ohi viimeistään kun vauva syntyy :D
Se on hassua ku sit esim. possunliha suikaleet on tosi herkkua kun maustaa kunnolla :D Niitä voin syödä ihan pelkisteen. Mut naudanliha ei uppoa suikaleina :ashamed: Miun kaa on varmaan tosi kiva tällä hetkellä elää ku ronklaan ja nirsoilen kaikesta :snotty:

 

Yhteistyössä