naapurit otti koiranpennun eikä ne käytä sitä ulkona:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi rassua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi rassua

Vieras
pari kertaa oon sen pennun nähnyt ku mies käytti sitä parkkipaikalla ja sitte se nainen käytti sitä yks kerta lasten leikkipaikalla...! :( tylyä...
käy niin sääliksi sitä koiraa, en ymmärrä miksi ovat koiran ottaneet jos eivät viitsi olla ulkona pennun kanssa! pentu on vielä labbis ja oli siinä muutaki rotua niin mahtaa tulla myöhemmin ongelmia ku koira ei saa liikuntaa ja virikkeitä. Ja nää naapurit on nuoria, semmosia jotka just ajelee autollansa joka päivä monta tuntia kaupungilla ympyrää, ja edelleen he tekevät sitä ja ottavat koiran mukaan kuumaan autoon ja siis, aargg...

Meidän naapuri kanssa näki vaivaa, että me ei ikinä käytetä koiraa ulkona. Näkee meidät usein takapihalla koiran kanssa, mutta ei ikinä kun lähdetään 3- 4 kertaa päivässä lenkille. 8)

Alkuperäinen kirjoittaja voi rassua:
pari kertaa oon sen pennun nähnyt ku mies käytti sitä parkkipaikalla ja sitte se nainen käytti sitä yks kerta lasten leikkipaikalla...! :( tylyä...
käy niin sääliksi sitä koiraa, en ymmärrä miksi ovat koiran ottaneet jos eivät viitsi olla ulkona pennun kanssa! pentu on vielä labbis ja oli siinä muutaki rotua niin mahtaa tulla myöhemmin ongelmia ku koira ei saa liikuntaa ja virikkeitä. Ja nää naapurit on nuoria, semmosia jotka just ajelee autollansa joka päivä monta tuntia kaupungilla ympyrää, ja edelleen he tekevät sitä ja ottavat koiran mukaan kuumaan autoon ja siis, aargg...

sä oot vahtaamassa 24/7 naapureiden tekemisiä!?!
oisko mahdollista että sitä koiraa ulkoilutetaan kun sinä et ole näkemässä..?

no voi voi, myönnän mulla ei ole elämää, hah :)
mutta se on tosiasia että se koira pääsee 2 kertaa ulos lasten hiekkalaatikolle hyppimään 15min ja sitten sisälle...
En tajua kyl miksi pitää just siinä lasten leikkipaikalla käyttää sitä koiraa...
no tää on selvä juttu, naapurit ei tiedä mitään koirista ja ne antaa sen varmaan pois kohta ku tajuavat...

Just tämmösten naapureiden takia mulla on ollu nolot pari viikkoa. Koiralla kennelyskä, ei saa käyttää kun et tekee just ja just tarpeensa. Oon laittanu aika usein nyt ukkoa käyttämään, tuntuu et kaikki naapurit tarkkailee, niinkuin ap.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no voi voi, myönnän mulla ei ole elämää, hah :)
mutta se on tosiasia että se koira pääsee 2 kertaa ulos lasten hiekkalaatikolle hyppimään 15min ja sitten sisälle...
En tajua kyl miksi pitää just siinä lasten leikkipaikalla käyttää sitä koiraa...
no tää on selvä juttu, naapurit ei tiedä mitään koirista ja ne antaa sen varmaan pois kohta ku tajuavat...

tai sinä et tiedä koirista mitään.
otappa selvää niin sinäkin tiedät ettei pentukoiraa saa eikä voi viedä pitkille lenkeille. aluksi riittää lyhyet olot ulkona ja loppuaika leikitään sisällä.
älä sekaannu asioihin joista et tiedä mitään!!

Nou hätä, sitä pientä ei saa vielä viedä lenkille, eikä oikein voikkaan kun pienellä ei ole vielä rokotuksiakaan. Huolestu vasta kun koira kasvaa, jos meno ei muutu :D

...mä en näillä keleillä vie ees tota meidän täyskasvusta muuten kun pika ulkoilutuksille...turhan lämpöset kelit "lenkkeilyttää" koiraa..jos jotain tehään niin lyödään koira autoon ja käytetään uimassa jne. mut muuten joutuu nyt koira "kärsimään" liikunnan puutteesta..

"mutta se on tosiasia että se koira pääsee 2 kertaa ulos lasten hiekkalaatikolle hyppimään 15min ja sitten sisälle... "

Millä ne sen koiran sinne autoon taikoo jossei kerta pääse ulos kun tasan 2x päivässä? :whistle: Ja mistäs sinä tiedät missä kaikkialla ne sitä koiraa käyttää kun sinne autoon menevät?Kun kerta kuitenkin itse kirjoitit että ottavat koirankin mukaan...

Tikusta asiaa... :D

*tuttaa oikeasti tuollaiset ap:n kaltaiset muita kyttäävät asioista tietämättömät idiootit, jotka kauhistelee toisten tekemisiä täysin virheellisten perustein kun luulevat itse olevansa täydellisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
ehkäpä ne käy autolla just jossain ulkoiluttamassa, koirapuistossa, metsässä tms!!!

Aivan sama tuli mieleen. Meillä koirien kanssa ajeltiin kaupungista aina metsään ja uimaan jne kun keskustassa on niin peestä ulkoiluttaa koiria. Onneks asutaan nyt maalla!

Siinä tosiaan on se, että labbiksen pentuja ei saa käyttään lenkillä pitkään aikaan. Vain ulkona hädällä. Samoin ilman rokotuksia ei saa viedä pentua ulos!

Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:
Siinä tosiaan on se, että labbiksen pentuja ei saa käyttään lenkillä pitkään aikaan. Vain ulkona hädällä. Samoin ilman rokotuksia ei saa viedä pentua ulos!

Kuulostaapa kamalalta. Miksi ei? Onko ne jalostettu jotenkin niin yliraskaiks että kasvavat väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos sillä pennulla ei ole vielä rokotuksia, niin sitä ei saakaan viedä mihin tahansa ulkoileen!

Jos pennun emä on rokotettu ihan normaalisti, pentua suojaa emältä saatu suoja kunnes omatkin rokotukset voimassa.

No eipä meidän kasvattaja eikä eläinlääkäri ohjeistanut noin.

Yhteistyössä