Naapurit naivat parvekkeella kovaäänisesti!

No ei minulla edes ole naapureita täällä korvessa :LOL:


Mutta nyt kun kerran avasit niin kysyn voiko munasolujen lahjoittamisen jälkeen heti yrittää raskautta? Vai vaikuttaako hormoni kauan kropassa ja tulee seitoset???
Ellen tässa kierrossa tule raskaaksi menen mahdollisesti luovuttamaan munasoluja ensi vuonna jos vain pääsen. Siksi ihmettelen kuinka nopeasti saa taas yrittää.
 
:LOL: :LOL: :LOL:

Mutta joo voi se vaikuttaa. Mulla on stimuloitu munasarjoja inseminaatiota varten todella pienellä annoksella folleja kasvatattavaa. Silloin kasvoi 2 isoa ja 1 pieni. Seuraavissa kierroissa aina oviskivut aivan hervottomat. Kun mainitsin asiasta niin hoitava lääkäri sanoi, että on aika usein lääke vaikuttaa sinne asti.
 
Kun kerran löytyy paljon pervoja niin voin palkita teidän uteliaisuuden kertomalla että kun 18 vuotiaana asuin kerrostalossa niin yllätin kerran oikeasti naapurit hommailemassa viereisen kämpän parvekkeella. Sellainen ihan kivannäköinen nuori pari..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
:LOL: :LOL: :LOL:

Mutta joo voi se vaikuttaa. Mulla on stimuloitu munasarjoja inseminaatiota varten todella pienellä annoksella folleja kasvatattavaa. Silloin kasvoi 2 isoa ja 1 pieni. Seuraavissa kierroissa aina oviskivut aivan hervottomat. Kun mainitsin asiasta niin hoitava lääkäri sanoi, että on aika usein lääke vaikuttaa sinne asti.
Hui,täytyy olla varovainen.
 

Yhteistyössä