Naapurista juttua jälleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Onhan sun salaukset kunnossa? Jos ei, osaatko katsoa kuinka moni jo kayttää sun langatonta yhteyttäsi :whistle:

Ihan yleisesti tuntuu olevan käytössä, sekä vahingossa että tahallaan..

En tiedä noista asioista mitään. :ashamed:

Äkkiä ottamaan asioista selvää... toivotavasti et käytä pankkiyhteyksiä suojaamattomalla verkolla.

Suosittelen pyytämään jonkun laittamaan suojaukset kuntoon jos et ite ymmärrä niistä, jos yhteys ei ole suojattu sitä voi käyttää aika moni muukin ilman mitään piuhoja

Hei

Itse en ole mikään tietokone nero, mutta sen tiedän, että langattoman verkon pystyy suojaamaan niin ettei naapuri tai joku muu pysty sitä kaappaamaan omaan käyttöönsä.
Meillä on langaton yhteys, mutta mies otti siihen suojauksen.

Netissäkin on joitain ohjeita miten se tehdään, mutta jos osaa tehdä sitä itse niin soita huomenna sinne mistä nettiliittymän ostit. Kerro mitä naapurisi meinaa tehdä ja sen jälkeen he neuvovat sinua miten suojaat koneesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Selvästikkään teillä päin ei sosialismi ole vielä kuollut!

Ei ole joo. :|

Ja näkyy menevän niin päin että The Titityy tienaa, ostaa, hankkii, huolehtii ja naapuri käyttää hyväksi ja hyödyntää.. :I

En ymmärrä mitä ystävyyttä tuo on. Hyväksikäyttöä kaikin puolin. Olet helppo höynäytettävä. Ovat pikkuiset pyytäneet, lisänneet ja kasvattaneet listaa etkä ole ikinä osannut vetää rajaa, sanoa EI missään vaiheessa.

Kun "ystävä" naapurisi siis käyttää sinua hyväkseen, lainaa sulta vauvan vaunutkin, rattaat, nettiliittymän jne, .. vastaavasti sitä itse et arvosta heitä ollenkaan. Et tätä miestä, et tätä naista. Ihmettelet täällä ystäviesi elämää..

Olet kuitenkin riippuvainen heistä, koska sulla ei ole ketään muutakaan kaveria. ??? Mieluummin tommonen vähän itseä huonompi kuin ei ketään, samalla viivalla olevaa ei voi ottaa, kun on niin kiva katsoa vähän alaspäin, vai?

Ja ystäväsi on sinusta riippuvainen, vaikkei arvosta hänkään sinua, häynäytettävää, kun ei ketään parempaakaan ole nyt tarjolla?? Hohhoijaa!

Minä olisin mieluummin yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Selvästikkään teillä päin ei sosialismi ole vielä kuollut!

Ei ole joo. :|

Ja näkyy menevän niin päin että The Titityy tienaa, ostaa, hankkii, huolehtii ja naapuri käyttää hyväksi ja hyödyntää.. :I

En ymmärrä mitä ystävyyttä tuo on. Hyväksikäyttöä kaikin puolin. Olet helppo höynäytettävä. Ovat pikkuiset pyytäneet, lisänneet ja kasvattaneet listaa etkä ole ikinä osannut vetää rajaa, sanoa EI missään vaiheessa.

Kun "ystävä" naapurisi siis käyttää sinua hyväkseen, lainaa sulta vauvan vaunutkin, rattaat, nettiliittymän jne, .. vastaavasti sitä itse et arvosta heitä ollenkaan. Et tätä miestä, et tätä naista. Ihmettelet täällä ystäviesi elämää..

Olet kuitenkin riippuvainen heistä, koska sulla ei ole ketään muutakaan kaveria. ??? Mieluummin tommonen vähän itseä huonompi kuin ei ketään, samalla viivalla olevaa ei voi ottaa, kun on niin kiva katsoa vähän alaspäin, vai?

Ja ystäväsi on sinusta riippuvainen, vaikkei arvosta hänkään sinua, häynäytettävää, kun ei ketään parempaakaan ole nyt tarjolla?? Hohhoijaa!

Minä olisin mieluummin yksin.

Tiedän kyllä mitä naapuri tekee, joten ei tässä höynäytetä.
Itsehän annan koko ajan näin tapahtua.
Alaspäin en katso, vaan arvostan häntä että jaksaa kahden pienen kanssa niinkin hyvin ja yksin. Miehestään ei ole avuksi.

Vaikka apuna paljossa olenkin, pidän itseäni kuitenkin heikompana.
Minulla vain yksi lapsi ja rankkaa on.

Ja kokeilehan olla yksin, sitten tiedät mitä se on.
Helppo on sanoa että mieluummin yksin, vaan ihminen on sosiaalinen eläin ja tarvitsee muita ennen pitkää.

Yhteistyössä