Naapurinlikka vain sukkahousut jalassa pihalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Kuin moni teistä päästää 5 vuotiaan lapsensa pihalle ainoastaa sukkahousuissa jotka nekin roikkuivat puolessa perseessä. Ja ilmakin on viel suht viilee et tarttee jotain pitkähihaista päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kuin moni teistä päästää 5 vuotiaan lapsensa pihalle ainoastaa sukkahousuissa jotka nekin roikkuivat puolessa perseessä. Ja ilmakin on viel suht viilee et tarttee jotain pitkähihaista päälle.

Muokkaan viel et tyttölapsensa 5 vuotiaana

en mä usko et sitä on päästetty vain sukkahousut jalassa, voi olla että on ulkona ja käy sisällä ja jostain kumman syystä jättää housut kotiin ja juoksee nyt ne sukkahousut jalassa eikä äiti ole heti huomannu...

mun 5 v juoksi kerran pikkuhoususillaan ja t-paidalla ja sillon oli aika kylmä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
en mä usko et sitä on päästetty vain sukkahousut jalassa, voi olla että on ulkona ja käy sisällä ja jostain kumman syystä jättää housut kotiin ja juoksee nyt ne sukkahousut jalassa eikä äiti ole heti huomannu...

mun 5 v juoksi kerran pikkuhoususillaan ja t-paidalla ja sillon oli aika kylmä :whistle:

no tän tytön äiti vilautteli alushousuja itsekkin yks kerta parkkipaikalla kun oli laittanut päälle hameen joka oli revennyt takaa ylälantiolle saakka. siel se täti kaiveli kasseja perse pystyssä autosta vaikka kuin moneen otteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:

no tän tytön äiti vilautteli alushousuja itsekkin yks kerta parkkipaikalla kun oli laittanut päälle hameen joka oli revennyt takaa ylälantiolle saakka. siel se täti kaiveli kasseja perse pystyssä autosta vaikka kuin moneen otteeseen.

:D :D

okei... no kukin tyylillään :D

kaupunkihan vilisee nykyään niitä teinityttöjä, joilla on vaan ne sellaiset mustat sukkikset jalassa ja siellä alla persposket läiskyy ja kaikki näkyy...miksei siis jo 5v:kin aloittelis saaa tyyliä.

Mun naapuri just vähän aikaa sitten kävi ihmettelemässä, kun taapero oli juossut hänen pihallaan alasti :D Täällä oli kyllä ihan lämmin, lapset leikki tossa pihalla altaalla vesipyssyillä niin alastihan ne sit oli...