?
...
Vieras
Kuin moni teistä päästää 5 vuotiaan lapsensa pihalle ainoastaa sukkahousuissa jotka nekin roikkuivat puolessa perseessä. Ja ilmakin on viel suht viilee et tarttee jotain pitkähihaista päälle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kuin moni teistä päästää 5 vuotiaan lapsensa pihalle ainoastaa sukkahousuissa jotka nekin roikkuivat puolessa perseessä. Ja ilmakin on viel suht viilee et tarttee jotain pitkähihaista päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Minä päästäisin. Itsekin olen joskus ollut vain alkkareissa ulkona. Minkään kerrostalon pihalle en kylläkään menisi.
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:en mä usko et sitä on päästetty vain sukkahousut jalassa, voi olla että on ulkona ja käy sisällä ja jostain kumman syystä jättää housut kotiin ja juoksee nyt ne sukkahousut jalassa eikä äiti ole heti huomannu...
mun 5 v juoksi kerran pikkuhoususillaan ja t-paidalla ja sillon oli aika kylmä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:en mä usko et sitä on päästetty vain sukkahousut jalassa, voi olla että on ulkona ja käy sisällä ja jostain kumman syystä jättää housut kotiin ja juoksee nyt ne sukkahousut jalassa eikä äiti ole heti huomannu...
mun 5 v juoksi kerran pikkuhoususillaan ja t-paidalla ja sillon oli aika kylmä![]()
no tän tytön äiti vilautteli alushousuja itsekkin yks kerta parkkipaikalla kun oli laittanut päälle hameen joka oli revennyt takaa ylälantiolle saakka. siel se täti kaiveli kasseja perse pystyssä autosta vaikka kuin moneen otteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Kyylä.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Kyylä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyttääjä:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Kyylä.
Samaa piti sanomani! Ja sitten vielä raportoi tänne!!!!
No joo väsynyttä toimintaa multakin edes avata tällainen ketju.