H
"hmmmmm"
Vieras
Huokaus. Yritän olla lapsirakas (vaikka oikeastaan välitän vain omistani) ja naapurin lapsi alkaa käydä hermoille. Hän tulee liian lähelle, enkä tiedä mitä sanoa. Tänään olin lähi leikkipuistossa oman lapseni kanssa kun tämä poika tuli paikalle. Omani satutti vähän päätään ja tuli penkille jossa istuin ja otin hänet syliin. Lapseni oli hetken sylissä ja jatkoi sitten leikkejään hiekkalaatikolla. Sitten tämä naapurin lapsi kiipesi syliini myös! Ja hän on seitsemän vuotias.
Ahdistaa jotenkin. Miten tässä pitää toimia? Tämä lapsi kyselee kaikkea, kyselee saako tulla meille katsomaan kissaa ja saako tulla meille katsomaan omaa lastani (joka on 1,5v) ja saako mennä mieheni kanssa kauppaan jne.
Onko hän liian huomionkipeä? Onko minun pakko antaa hänelle sitä huomiota, jota hän ei äidiltään saa? (Isä on poissa kuvioista, näin olen käsittänyt).
Ahdistaa jotenkin. Miten tässä pitää toimia? Tämä lapsi kyselee kaikkea, kyselee saako tulla meille katsomaan kissaa ja saako tulla meille katsomaan omaa lastani (joka on 1,5v) ja saako mennä mieheni kanssa kauppaan jne.
Onko hän liian huomionkipeä? Onko minun pakko antaa hänelle sitä huomiota, jota hän ei äidiltään saa? (Isä on poissa kuvioista, näin olen käsittänyt).