Naapurin papparainen vaatii että mä noukkisin hänen puskistaan marjat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Lapsia hällä on vaikka kuinka monta ja lastenlapsiakin,mutta eivät ilmeisesti ole suostuneet.

Anoppia kysyi seuraavaksi eikä suostunut.

JA nyt oon vuorossa minä sitten- tai oli kysynyt mun mieheltä että noukkisinkohan minä... että hän sais sitten pari pullollista mehua.

Omatkin on vielä puskissa :headwall:

Kyllähän mä ne keittäisin mehuksi ja pullottaisinkin vielä, mutta mun mielestä sais kyllä noukkia itse marjansa ja tuoda sitten mulle jatkojalostettavaksi.
Onhan hän aikaisempinakin vuosina noukkinut marjansa ja vielä päiväkaudet kerännyt tyrniäkin meidän maalta, käynyt metsässä marjastamassa jne.

Mä en nyt käsitä mistä tässä kiikastaa. Ja on se nyt kumma ettei yhdeksästä lapsesta kukaan suostu isälleen niitä kerätä ja laittaa |O

no ehkä se on sairas josta sinä et tiiä ja ehkä hänen lapset /lapsenlapset ovat tunteettomia vätyksiä.Mikset sä voi sen vertaa auttaa et pappa saa muutaman pullon mehua,arvostaa varmasti ja saattaapi jopa maksaa vaikka ite kyllä en ottais rahaa vanhalta papalta.Missä on naapuri apu?

Täällä taas naapurin eukko narisee joka kevät, miten pihansa on kamalan näköinen, eikä moillään jaksa haravoida. Natinaa riittää aina siihen asti, että mä tartun haravaan ja siivoon sen. No se eukko on mun äiti, mut silti. :O Hyvä jos saisin edes oman pihani näitten mukuloiden kanssa hoidettua.

Naapurin apu seisoo tällä tontilla kyllä siinä kohden että mä kylä keitän sille ne mehut. Mutta silti mä olen sitä mieltä että sais noukkia itse ne marjat.

Sairaskertomuksen papparainen kyllä kertoo aina kun postilaatikoilla törmätään, eikä nyt ole mitään kummempaa riaa hällä :D
Onhan se ihan mukava pappa, ei sillä.

Yhteistyössä