Naapurin mies ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikisinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikisinkku

Vieras
Asun tyttäreni kanssa kahdestaan ja vieressäni asuu viikonloppuisä siis. En ole milläänlailla miehestä koskaan ollut kiinnostunut mutta epäilen että hän luulee toisin. Mulla on tapana tervehtiä saman talon asukkaita ja epämukavaa on jos seinänaapuria en tervehtis. Miehen ex siippa käy aina välillä talossa ja katsoi tänään aika pahasti kun törmäsin tytön kans häneen. Tietää ilmeisesti että hänen exän naapurissa asuu sinkkuäiti ja kenties kokee uhaksi minut jotenkin. Harmillista tässä on se että minun lapsi tykkää leikkiä naapurin lapsen kanssa. Kuitenkin tämä mies hakee oman lapsen sisällle jos näkee että leikkii minun tytön kanssa. En minäkään oikeestaan halua että ovat kavereita kun ei tiedä mitä tyttökin puhuu naapurin lapselle. Tilanne on jotenkin tosi epämukava. Olen nyt sanonut tytölle ettei leiki naapurin lapsen kanssa ihan sen takia että välit pysyisi etäisinä jatkossakin. Yleensä en kiellä leikkimästä kenenkään kanssa mutta tuo on/off viikonloppuisä ahdistaa sen verran. Onneksi ehkä muutetaan muutenkin pois tästä. Tyypillistä tuo pariskuntien "eroaminen" eli muka asutaan erossa mutta kuitenkin ollaan aika tiiviisti toisen elämässä mukana.

Ehkä naapuri vaan haluaa jostain syystä että välit on mahdollisimman etäiset eikä tarvitsisi jutella mistään. Aiemmin on ollut ihan hyviä kokemuksia naapurien lasten isien kanssa eli on juteltu pihalla eikä vaimot ole siitä olleet moksiskaan. Tämä tyyppi on joko todella ujo tai muuten outo vaan.

Ne on kuulleet susta sellasia juttuja etteivät halua olla perheesi kanssa tekemisissä. Aika tuomitsevalta ja muiden asioihin puuttuvalta kyllä kuulostat aloituksen perusteella. En ymmärrä miten tuo naapurisi käytös sua ahdistaa ja varsinkin noin paljon?

Yhteistyössä