naapuri tupakoi, haju tulee sisälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helv*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helv*

Vieras
Ihan järetöntä että parveketupakointia ei ole lailla kielletty! Naapuri polttaa tupakkaa niin kaikki haju tulee sisälle asuntoomme, vaikka ikkunat ja ovet on kiinni! Kiitos helkutin tuuletusaukkojen, jotka nekin on kiinni juuri tuon urpon naapurin takia!!! Ei siis auta vaikka on kiinni niin haju tulee silti! "Kiva" istua omalla sohvalla ja koittaa rentoutua kun idiotti naapuri myrkyttää keuhkot!

Täällä rivarissa naapuri polttaa sisällä, tai siis raottaa ovea sen 20 senttiä ja siinä raossa vetää röökiä. Kaikki savuhan siinä tietty sisälle menee ja mullakin on alkanu asunto pikkuhiljaa haista. Kaiken huippu et näillä naapureilla on n. 4-vuotias lapsi...

Mun mielestä ne syöpäkääryleet pitäisi kieltää. Jos joku haluaa tuhota ulkonäkönsä ja terveytensä, niin ihan ok mulle. Kunhan mun ei tarvitse kärsiä siitä.

hajuja ei pääse kerrostalossa karkuun,joudun mäkin haistelee naapurin kaalilaatikkoa mun kodissa,mut onneksi haju ei tapa
täytyy siis tupakoimattomienkin sietää tupakan hajua jos mäkin joudun haistelemaan kaalilaatikkoa se on eriasia sit jos voidaan osoittaa et tupakan savu kulkeutuu naapuriin mitä harvemmin tapahtuu

Meidän naapuri taas paistaa sipulia ja haju tulee meille!!! Ja toinen tyyppi polttaa suitsukkeita joten koko rappu löyhkää!!! Järetöntä ettei hajuja naapurista ole lailla kielletty!!!

Meidän naapurit ne vetää röökiä ihan porraskäytävässäkin, josta haju leviää meidän asuntoon. Nyt ollaan muuttamassa pois täältä kaheliporukasta. Kaikenlaista sakkia sitä kerrostaloihin otetaankaan asumaan...

Ihan en ymmärrä näitä vastauksia, sipuli ja kaalilaatikko eivät aiheuta syöpää, kuten tupakka. Eli ei se haju pelkästään vaan se on tutkitusti myrkyllistä!
Kyllä tupakan saisi kieltää lailla!!!

Nyt kyllä on sellainen paikka, että tupakoija saa kenenkään toisen ihmisen terveyttä vaarantaa!!!!! Just vielä ku sit toi passiivinen tupakointi on tosi tosi paljon vaarallisempaa. Kyl pitää saaha kielto tohon.

Parveketupakointiin ei voida vaikuttaa, jos siis omistusasunto kyseessä. Vuokranantaja voi kieltää tupakoinnin omistamassaan asunnossa. Meillä edellisessä asunnossa tuli alakerrasta tupakansavut rakenteiden kautta, terveysatrkastaja velvoitti yhtiön korjaamaan asian. Rappukäytävästäkin tuli savua, mutta siihen terveystarkastajan mukaan vaikea vaikuttaa.

Ja ei kerrostalosta pois muuttamaninen välttämättä ratkaise asiaa, sama ongelma voi olla rivi- tai paritalossa...

Ihan en ymmärrä näitä vastauksia, sipuli ja kaalilaatikko eivät aiheuta syöpää, kuten tupakka. Eli ei se haju pelkästään vaan se on tutkitusti myrkyllistä!
Kyllä tupakan saisi kieltää lailla!!!

ei se haju vaarallista oo. Haju voi tulla, mut myöskin sen savun täytyy tulla toisen huoneistoon/parvekkeelle et se on vaarallista tai haitallista. Harvemmin näin on pystytty toteen näyttämään siksi jatkossakin kerros ja rivitaloissa täytyy sietää naapureiden mieltymuksiä.

5zWWIMB.gif