naapuri tupakoi, haju tulee sisälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helv*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vanha topikki mut pitää laittaa ett enemmän haittaa ainakin minulle on alakerran naapurin mummosta joka läträä hajuvettä päivittäin mikä haisee suurentelemati kissan virtsalta,ja jotenkin se pääsee koko kämppään.

Jep, toi on kyllä ikävää. Moni haluaisi esim nukuttaa vauvaa partsilla tai edes kesäsin pitää auki ikkunaa/parveketta, mutta jos tupakki palaa tietyssä paikkaa niin melkein sama kuin joku polttaisi sisällä. Savu tulee tosi inhottavasti muidenkin asuntoon.
Ihmettelen näitä ylimielisiä "muuta pois hahahaha"-kommentteja. Ei siis mitään väliä jos muut kärsii omasta sauhuttelusta?
Juu eihän se ole kiellettyä ja saatte polttaa parvekkeella, mutta ei kai se silti hauskaa ole jos toinen siitä kärsii? Muutenkin noin itsekäs asenne kaikkeen, että lälläslää kusipäät mä nautin teidän kärvistelystä?

Toivon kiellon tulevan ihan siksi, että mun puolesta jokainen aikuinen itse päättäkööt tupakoiko vai ei, mutta muiden ei tarvitse alkaa tupakoimaan omassa kodissaan passiivisesti. Enkä naura ilkikurisesti jos kielto tulee ja se hankaloittaa tupakoitsijan elämää, mutta on se parempi kuin tänhetkinen edes. Ihme sävy aina näissä.

Viimeksi muokattu:
Onneksi itse en polta, olen tervejärkinen:P ei masenna tai ota elämä päähän. Tupakoitsijat on niitä joilla menee elämässä huonosti, siksi niitä usein haukutaan pahasti työpaikoilla. Terve ei ala vahingoittamaan itseään. Heehheeee... ;)

Meidän naapuri kyllä selkeästi polttaa sisällä enemmän kuin parvekkeella ja se se vasta p......tä on. Menisi mieluummin sinne partsille kun aina on kämpässä sellainen tunkkainen löyhkä.

Eikä pidä muuten paikkaansa tuo, ettei haju tapa. Viime vuonnahan tuli se joku tutkimus, jonka mukaan myös se haju ja pintoihin kiinni jääneet hiukkaset aiheuttavat syöpää.

Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että tupakan täyskielto on liikaa kontrolloimista, mutta kun olen huomannut, ettei niitä tupakoitsijoita yhtään kiinnosta toisten terveys. Ihan sama vaikka olisit raskaana ja pieni lapsi rattaissa niin on pakko tulla viereen polttamaan. Täälläkin vaan toiset naureskelevat ja vertaavat kaalilaatikkoon. Minun puolestani tupakan myynti voidaan vaikka kokonaan lopettaa koko maassa.