naapuri paskaattaa koiransa takapihallaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sääli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla 12,5v labradori-collie, täysin kuuro. Ulkoilee vain ja ainoastaan omalla aidatulla turvallisella pihalla. Ja joo, tekee asiansa myös sinne. Syy siihen on se että ei koe oloaan enää turvalliseksi lenkeillä koska ei kuule.

Toinen koira saa ulkoilla omassa pihassa niin paljon kuin tykkää myös (ja sekin kyllä merkkailee ja välillä myös saattaa kakata), mutta sen lisäksi sitä viedään myös lenkeille säännöllisesti joka päivä.

meillä 3v koira ja saa oleskella takapihalla,mutta ei koskaan tee tarpeitaan sinne.Kai ne taloyhtiön miehet viimeistään ruohoa leikatessaan huomaavat ne läjät siellä?

Ilmoitat toki asiasta isännöitsijälle, koska naapurisi rikkoo taloyhtiön sääntöjä. Ei kannata otta koiraa, jos on niin laiska, ettei vaivaudu käyttämään sitä tarpeillaan pihan ulkopuolella.

Onneksi me asutaan omakotitalossa, niin saadaan ihan luvan kanssa pitää koiraa pihalla. Tuumatkoon naapurit sitten tykönään kyttyrää. Ei tulis mieleenkään, että koira makaisi jossain jossain sisällä, kun me muut ollaan kauniina kesäpäivänä ulkona. Ja herra paratkoon, välillä sille tulee pissahätä, eikä se osaa siitä vielä meille ilmoittaa, että voitaisiin juuri silloin viedä hihnassa pissityslenkille. Onpa siltä joskus tullut kakkakin pihalle, omg.

Alkuperäinen kirjoittaja sääli;23912827:
ne haisevat ja kusi haisee näin etenkin helteellä koko ajan.Järjestyssäännöissäkin näyttää lukevan,että kotieläimet ulkoilutetaan taloyhtiön piha-alueitten ulkopuolella.

Onko asuntokohtainen aidattu piha edes taloyhtiön piha-aluetta? (Mä en tiedä, koska mulle ei yhdessäkään rivarissa ole kukaan koirista nillittänyt, niin en ole tullut ottaneeksi selvää...)
Ja tolla periaatteellahan voi valittaa naapurin grillaamisestakin rivarissa, joku valmiiksi marinoitu jauhelihamarinetti karsinogeeneillä höystettynä löyhkää pahemmalle, kuin koiranpaska koskaan.
Paree myös kattoa, että on dödöä riittävästi kun alkaa nurmikon leikkuuseen, hiki se vasta haiseekin ällölle.
Hyttyssavuja ei parane kärytellä, ja jos on laktoosivaivaa, niin pitää pierrä vessassa, ei missään nimessä pihalla...

Yhteistyössä