Naapuri pääs yllättään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Meillä oli jo yks naapurin muksu tänään kylässä, kun ovikello soi. Siellä oli yks naapuri, jonka kyllä tunnen ja ollaan pihalla juteltu, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti tunneta.

Kun olin avannut, alkoi tämä naapuri riisumaan kolme vuotiastansa ja sanoi, että kait sopii, että **** tulee leikkimään? Enpä sit saanut paljon mitään sanottua takaisin, kun tämä äiti jo ilmoitti, että hänen täytyy mennä ja että tulee kyllä jonkin ajan kuluttua hakemaan muksun takas.

Eipä tuossa muuten ois mitään yllättävää, mutta me ollaan vaan puistotuttuja, eikä tuo just 3 täyttänyt muksu oo edes koskaan ennen käynyt meillä, kun äitinsä yht'äkkiä kiikuttaa sen yksin meille ja lähtee johonkin :o Kyl mä vaan ainakin haluaisin mennä mukaan jos mun 3 vuotias menis ekaa kertaa johonkin paikkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
annoitko palautetta ku se haki muksunsa pois?

Likka oli jo puoliksi pihalla, kun ees ehdin huomata et äitinsä tuli hakemaan. Oli tullut sisälle soittamatta ovikelloa, meillä kun on etuovi aina auki. Ei siinä oikeen ehtinyt muuta kuin sanoa et muksu oli ollut kiltisti, mutta ei ollut sanonut sanaakaan koko aikana mitä oli meillä.

Aika erikoinen tapaus. :O Mutta jos sillä oli oikeasti hätätapaus... Kyllä meille saa tulla puolituttujenkin lapset - tosin 3-vuotias on tosiaan aika nuori ja saattaa hyvin arastella, varsinkin kun noin yllättäin tuodaan, eikä vaikka heti sen jälkeen kun on yhdessä leikitty puistossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kauanko se äitee oli poissa ja mitä sanoi, kun haki lapsensa (aika outo naapuri täytyy sanoa)...? :|

Reilun puol tuntia. Jos oikeen näin ikkunasta, niin se meni toiselle naapurille kylään.

Aika outoa :o Olikohan tämä toinen naapuri ehkäpä miespuolinen? :whistle:

No. En nyt enää muista oliko lapsi vielä 3 vai just 4 täyttänyt, kun naapurin muutaman kuukauden vanhempi tuli hakemaan lasta heille kylään. Annoin luvan ja kun hetken päästä minun piti lähteä asioille, otin toisen lapseni mukaan ja kävin rimpauttamassa naapurin ovikelloa, että voiko se kyläilijälapsi olla siellä vielä kylässä vajaan tunnin vai otanko saman tien mukaan. Sai olla ja kun tulin takaisin, olivat lapset keskenään pihalla leikkimässä. "Joo äiti meni nukuttamaan vauvaa tonne tielle!" kertoi kaverilapsi auliisti.

Eikä meidän lapsi ollut aiemmin ollut ilman aikuista ulkona...

Sano sille seuraavaksi, kun näet, että olet oikein iloinen, että saatoit auttaa häntä ilmeisessä hädässä, mutta seuraavalla kerralla toivot, että hän kysyy sopiiko etukäteen ja vasta sitten tuo lapsen. Ja vaikka etuovenne on auki niin se ei tarkoita, että sisäänne saisi kutsumatta tulla.

Yhteistyössä