vähä hävetti ku naapuri tuli yhtäkkkiä sisään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa!!!

Vieras
meillä kaikki sekaisin. leluja pitkin lattiaa ja petit petaamatta. lastenhuoneessa puolet omaisuudesta lattialla. ollaan oltu viikko sairaina, minä ja 3 lasta,mies ollu tiiviisti töissä. yleensä meillä suht tiptop mutta nyt en eilen kertakaikkiaan jaksanu laittaa paikkoja kuntoon kun oma olo oli niin kauhea. tänää oli tarkoitus mut naapuri kerkes ensin :D noloa. oven avasin siks ku luulin että huoltomies on tulossa kun se on tilattu tekeen yks remppa. ois pitäny kattoa ovisilmästä ennenku avasin...

mä oon vaan tottunu siihen et paikat on tiptop nii hävetti ku ei ollu... olkkarin lattiallaki oli vieraspatjat levällään kun mies on nukkunu siinä että jaksaa töihin kun meiän vauva on kipeenä ja valvotti viime yönäkin. en ollu ehtiny niitä roudata pois.

Meillä oli tismalleen sama tilanne, paikat hujan hajan kun sairastettiin ja minä olin vieläpä repo rankana sängyssä sillon, kun mies avasi oven naapurille, joka sattumoisin on vieläpä vuokranantajamme :D Tiedän tunteen, hävetti ihan kauheesti. No onneks se käy välillä täällä niin näkee, ettei tosiaankaan aina oo sotkusta :D

no eipä tuolla niin väliä, meillä oli kans todellakin lasten lelut pitkin ja poikin, kun sattui ovelle sellanen nainen joka ei lähde kotoakaan kuin täydellisessä tällingissä ja kotona lelut kerätään lattialta ennenkuin lapset ovat ehtineet lopettaakaan. Ei pikkasen ollut nolo olo. Tyttönsä kyllä tykkäs kovasti moisesta kaaoksesta kun sai kerrankin kattella niitä leluja ihan kädestä pitäen eikä kukaan kiljunut että toinen ensin paikalleen...

No pitikö se sitten päästää sisään? Mä olisin sanonut että oon kipee ja olin nukkumassa, että ei nyt kiitos. Vai olitteko sopineet jotain etukäteen? Ei meille muutenkaan onneksi kukaan tule yllättäen ellei joku hätä ole.

Ja se että huoltomies tulee ja näkee teidän hullunmyllyn ei aiheuttanut mitään tykytyksiä? :D

Voe teitä pieniä........ *huokaa*

Kyllä se naapurikin varmaan tietää ettei kaikkialla voi olla aina avotakkamallissa tupa, milloin mistäkin syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22785839:
Ja se että huoltomies tulee ja näkee teidän hullunmyllyn ei aiheuttanut mitään tykytyksiä? :D

Voe teitä pieniä........ *huokaa*

Kyllä se naapurikin varmaan tietää ettei kaikkialla voi olla aina avotakkamallissa tupa, milloin mistäkin syystä.

huoltomies on vähä eri, miehet tuskin huomaa vaikka ois lehmä olohuoneessa. tää naapuri oli nainen, pph, ja toiselle kysyjälle että oli vähä sellanen akuutti hätätilanne sillä jonka takia päästin sisään vaikka nolotti.

huoltomies on vähä eri, miehet tuskin huomaa vaikka ois lehmä olohuoneessa. tää naapuri oli nainen, pph, ja toiselle kysyjälle että oli vähä sellanen akuutti hätätilanne sillä jonka takia päästin sisään vaikka nolotti.

Pakko kommentoida, että meillä mies nimenomaan huomaa kaiken ja mä en sitä lehmää nää.

Muakin kyllä harmittaisi, jos naapuri näkisi kaaoksen, koska meillä on kyllä tip top, kun ihmisiä tulee kylään, mutta muuten vähän ollaan kyllä kaaoksen keskellä. Osittain johtuu omasta tekopyhyydestä, osittain tietenkin kunnioituksesta vieraita kohtaan.

Yhteistyössä