NAAPURI KYTTÄÄ!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesäpäivät sisällä viettäen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesäpäivät sisällä viettäen.

Vieras
Tästä keskustelusta löytyy varmasti jo aikaisempi avaus,mutta avaan nyt kuitenkin uuden.
Eli minä ja mieheni olemme asuneet melkein 4v pienkerrostalo asunnossa ja naapurissa asuu vanhempi pariskunta.Meillä ei ole koko talossa rappukäytäviä.
Ongelmana on naapurin mies ei rouva! Joka ikinen kerta,kun menen,menemme ulos kodista esim kauppaan jne tämä naapurin mies tulee samantien ulos kodistaan ja menee varastoon "jotain etsimään,järjestelemään" Jos ei sitten satu jo olemaan pihalla puutarha tuolissaan nauttimassa "säästä" Varastot ovat kaikilla asukkailla ulko oven vieressä.Parveke meillä on ja ihan sama juttu.Jos avaat parvekkeen oven niin AIVAN varmasti myös hän niin tekee.,Jos menet parvekkeelle menee myös hän omalleen...
Ahdistaa suunnattomasti ajatus ulos menemisestä,kun tietää, että kohta se tulee ulos...Ei mitään yksityisyyttä ole....Käytännössä olemme asunnon vanki.
Haluaisinkin kysyä miten Yli innokkaan kyttääjän kanssa kannattaisi tehdä?
Tekisi mieli oikeasti sanoa asiasta suoraan naapurille tai peräti käskemään naapuria pysymään omassa luukussaan!!!!!!!! En tiedä mihin suuntaan tilanne sitten kehittyisi.. Miten olette toimineet vastaavassa tilanteessa????

Asuntohakemus paperit on täytetty ja hakemus on voimassa.Uuden asunnon saamisessa voi mennä useita kuukausia...

Meillä kanssa yhdellä ex-naapurilla oli sama ongelma. pidettiin kunnon pirskeet ja samalla kovaan ääneen puhuttiin kyttäämisestä, niin että yläkerran kyylä kuuli ja painui sen jälkeen sisätiloihin :)
Siihen loppui se kyttääminen...

No hyi miten karmaisevaa. Ei kait tuossa periaatteessa mitään muuta voi tehdä kuin muuttaa. Minä varmaan joskus huonona päivänä nähdessäni miehen sanoisin "onpa YLLÄTYS nähdä sinut" ja katsoisin murhaavasti. :D

tuopa onkin syy miksi en suostuisi muuttamaan rivariin tai pienkerrostaloon. iso kerrostalo paras..samoin kaupungin keskusta ja urbaani meininki. kukaan ei tunne eikä kyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäpäivät sisällä viettäen.:
Tästä keskustelusta löytyy varmasti jo aikaisempi avaus,mutta avaan nyt kuitenkin uuden.
Eli minä ja mieheni olemme asuneet melkein 4v pienkerrostalo asunnossa ja naapurissa asuu vanhempi pariskunta.Meillä ei ole koko talossa rappukäytäviä.
Ongelmana on naapurin mies ei rouva! Joka ikinen kerta,kun menen,menemme ulos kodista esim kauppaan jne tämä naapurin mies tulee samantien ulos kodistaan ja menee varastoon "jotain etsimään,järjestelemään" Jos ei sitten satu jo olemaan pihalla puutarha tuolissaan nauttimassa "säästä" Varastot ovat kaikilla asukkailla ulko oven vieressä.Parveke meillä on ja ihan sama juttu.Jos avaat parvekkeen oven niin AIVAN varmasti myös hän niin tekee.,Jos menet parvekkeelle menee myös hän omalleen...
Ahdistaa suunnattomasti ajatus ulos menemisestä,kun tietää, että kohta se tulee ulos...Ei mitään yksityisyyttä ole....Käytännössä olemme asunnon vanki.
Haluaisinkin kysyä miten Yli innokkaan kyttääjän kanssa kannattaisi tehdä?
Tekisi mieli oikeasti sanoa asiasta suoraan naapurille tai peräti käskemään naapuria pysymään omassa luukussaan!!!!!!!! En tiedä mihin suuntaan tilanne sitten kehittyisi.. Miten olette toimineet vastaavassa tilanteessa????

Asuntohakemus paperit on täytetty ja hakemus on voimassa.Uuden asunnon saamisessa voi mennä useita kuukausia...

Mun äitilläni on ihan sama tilanne, joskus tämä mies muka alkaa haravoida (esim. vappuna kun istuttiin siinä iltaa) tms lakaista jos yrittää (myö tai äiti) ottaa partsilla aurinkoa. Siinä se muka höppänä haravoi, kerran sanoin sille että elä nyt kyttää siinä.. :D ei se aina, mutta usein just samanlai mitä itse kerroit. Mies on vanha ja ehkä elämä tylsää..ei me vaan välitetä enää siitä! Ja jos alkaa häiritä niin sanot suoraan! Toki jokainen saa kotonaan tehdä mitä haluaa... En siis asu enää äitini luona vaan huomannut ku olemme käymässä siellä.

tehkää joskus jotain todella katsomisen arvoista, esim. suudelkaa kiihkeästi ja alkakaa "panee" siinä naapurin silmien edessä tai "riidelkää" railakkaasti! Onpahan ees jotain mitä katsoa!
Itte en ees välittäin, antaa kattoa!

Meidän naapurilla oli myös sama ongelma, ei tarvinut kuin mennä parvekkeelle juomaan kahvia niin johan naamataulu ilmestyi naapuritalon parvekkeelle. (talot aika vierekkäin)
Kaiken huippuna tämä kyttääjä vielä kehtasi valittaa että ME kytätään :(
Siis meillä on nämä talot sillai että ne näkee meidän parvekkeelle kunnolla mutta me ei heille (eikä kiinnostakkaan) Ja aina tämä alkaa tuijottamaan meille, ei vastakkaiseen suuntaa :( Koitimme mekin kaikkea jotta saisimme tuon kyttäämisen loppumaan mutta turhaan :( Lopulta tummennutimme parvekelasimme, joten nyt meillä on parvekekin omassa käytössä ilman kyttäävää silmäparia :)
Mutta auta armias jos vahingossa avaat parvekelasin ja jätät sen auki niin johan taas tuijotus alkaa :(

haittaa? ja elä suutu kun kysyn. Nimittäin meillä oli edellisessä asunnossa sellanen vajaa mies, joka aamuisin tuijotti keittiön ikkunan edestä suoraan sisälle. Olipa tosi kiva juoda aamukahvit! Ensimmäisillä kerroilla ei vielä ite niin hoksannu kahtoa kunnolla ett mitä on itellä päällä. Toki en nyt ihan alastikaan ollut.

voi olla et tyyppi tahtois jutella tai muuten olla sosiaalinen.. noi vanhemmat ihmiset hakemalla hakee kontaktia jos niillä on yksinäistä tai oman puolison naama alkaa olee jo liikaa. Tai sit niillä on jotain teidän omaisuutta mut eivät osaa aloittaa keskustelua. ken tietää.

Yhdessä kimppakämpässä meillä oli ystävien kanssa sama ongelma. Naapurin pariskunnan mielestä laskimme heidän asuntonsa arvoa olemalla nuoria opiskelijoita ja jakamalla yhteisen kämpän. Niillä oli tapana mm. ottaa valokuvia kuistille jätetyistä roskapusseista jotka odottivat siinä siis sitä että seuraava asunnosta lähtijä heittää ne roskakatokseen. Esitelivät sitten taloyhtiön kokouksissa näitä ja muita "todistusaineitaan"...onneksi sielläkään ei otettu heitä kovin vakavasti. Parasta oli, kun istuimme kuistilla sitten iltaa, tupakalla, aamukahvilla tai muutenvaan, niin naapurin rouva ilmestyi omalleen, asianaan JOKA kerta siirtää heidän kuistinsa korituolia 20 senttiä johonkin suuntaan. Aloimme haaveilla siitä, miltä rouvan naama näyttäisi, jos joku kerta huomaisikin meidän pultanneen tuon tuolin kuistin lattiaan kiinni.

Hupsista, erehdyin, onhan aloituksessa kerrottu selvästi kyttääjästä: hän on naapurin miehen naapurin rouva eli ap. kyttää naapurinsa miestä. No, kivoja kyttäyksiä vain :).

Meillä on okt-alueella vastapäätä todellinen kyttääjä-pariskunta :( Naapurin muori on AINA keittiönsä (luulen että kyseinen huone on keittiö ) ikkunassa kyttäämässä kun ollaan lasten kanssa ulkona. Joka ikinen kerta katson pahasti takaisin ja emäntä hiippailee pois ikkunasta. Kerrankin kesällä oltiin ulkosalla ja juteltiin miehen kanssa jostain ja huomasin sitten että naapuri kuunteli ikkunassa meidän keskustelua ja katsoin taas siihen suuntaan ja taisinpa sanoa miehellekkin aika ääneen että meitä kuunnellaan.Ikkuna kolahti kiinni ja sälekaihtimet meni kokonaan kiinni, kun tällä pariskunnalla on tapana myös kuikkia meitä sälekaihtimien välistä.

Yks juttu tapahtui talvella kun olin hämärän aikaan aamulla ulkona ja huomasin että taas siellä naapurin eukko kyttää minua, pää näkyi vain vähän ikkunan laidasta ja naapuri oli unohtanut laittaa pienemmästä ikkunasta sälekaihtimet kiinni kun yritti olla piilossa niiden takana, joten aika hyvin näkyi koko emäntä ku yritti "salaa" kurkkia, varsinkin kun pihalla oli pimeää ja niillä valot sisällä päällä. Ahdistaa aivan hirveästi kun tietää että aina on tähän perheeseen kuulumaton silmäpari kyttäämässä meitä ja joka ikistä liikettämme. Huumori tuon pariskunnan kanssa on loppunut jo aikoja sitten.

Eli siis kyttäys tapahtuu,kun menemme töihin,viemme roskat ulos,menen kauppaan jne...Ei millään muotoa VOI olla mahdollista,että AINA satutaan ulos samaan aikaan muka vahingossa!!!!!!! Kyttääminen häiritsee siksi,koska haluaisin/haluaisimme kerrankin olla edes sen pienen hetken yksin ulkona/parvekkeella!!!! Vielä enemmän haluaisin päästä KERRANKIN kauppaan jne ilman,että tarvitsee nähdä naapurin ukon kasvoja.Toiseksi myös ystävät/sukulaiset ovat huomanneet ihan saman asian =( ei tätä oikeasti jaksa enää kauan.
Toivottavasti uusi asunto löytyisi ja äkkiä....

Meillä on okt-alueella vastapäätä todellinen kyttääjä-pariskunta :( Naapurin muori on AINA keittiönsä (luulen että kyseinen huone on keittiö ) ikkunassa kyttäämässä kun ollaan lasten kanssa ulkona. Joka ikinen kerta katson pahasti takaisin ja emäntä hiippailee pois ikkunasta. Kerrankin kesällä oltiin ulkosalla ja juteltiin miehen kanssa jostain ja huomasin sitten että naapuri kuunteli ikkunassa meidän keskustelua ja katsoin taas siihen suuntaan ja taisinpa sanoa miehellekkin aika ääneen että meitä kuunnellaan.Ikkuna kolahti kiinni ja sälekaihtimet meni kokonaan kiinni, kun tällä pariskunnalla on tapana myös kuikkia meitä sälekaihtimien välistä.

Yks juttu tapahtui talvella kun olin hämärän aikaan aamulla ulkona ja huomasin että taas siellä naapurin eukko kyttää minua, pää näkyi vain vähän ikkunan laidasta ja naapuri oli unohtanut laittaa pienemmästä ikkunasta sälekaihtimet kiinni kun yritti olla piilossa niiden takana, joten aika hyvin näkyi koko emäntä ku yritti "salaa" kurkkia, varsinkin kun pihalla oli pimeää ja niillä valot sisällä päällä. Ahdistaa aivan hirveästi kun tietää että aina on tähän perheeseen kuulumaton silmäpari kyttäämässä meitä ja joka ikistä liikettämme. Huumori tuon pariskunnan kanssa on loppunut jo aikoja sitten.

Samansuuntaista touhua on meidänkin tapauksessa. Se ärsyttää eniten tuossa meidän naapurin touhuilussa, et sen täytyy mennä samaan aikaan lenkille koiransa kans, kun mun mies menee meidän koiran kans lenkille. Mun mies on muutaman kerran sanonu, et se naapuri jää vähän matkan päähän oikein vahtaamaan kun meidän koira käy tekemässä tarpeensa. Naurettavaa touhua ei voi muuta sanoa. Tämä naapuri ei oo mikään vanha...siinä 30-50 ikäluokkaa. Sitten se kyttää meidän perheessä sitä, et huudetaanko meillä. On se vaan kumma, kun naapurissakin huudetaan, mutta niihin ei noteerata mitenkään. Mutta meidän tekemisistä moititaan. Vahis mieluummin mitä omat lapsensa tekee pihalla, että pysyvät poissa pahan teosta, mutta ei...pitää vahtia meidän tekemisiä.

Meilllä on ihan samanlaiset naapurit. Ovat muutenkin aina ulkona, mutta vielä jos jonkun kerran eivät ole, niin aivan varmasti jompi kumpi tulee ulos vanhemmista. Nyhväävät jotain jossain nurkassa tai autokatoksen suojassa. Aivan sairasta.

tuopa onkin syy miksi en suostuisi muuttamaan rivariin tai pienkerrostaloon. iso kerrostalo paras..samoin kaupungin keskusta ja urbaani meininki. kukaan ei tunne eikä kyttää.

Ei se mitään takaa, kyllä meidän entisessä talossa keskustassa hullu talkkari kyttäs, uteli kaikkea ja vahti ketä asunnossa käy, sekä kävi itse yleisavaimilla asukkaiden kämpissä nuuskimassa. :D

Yhteistyössä