Naapuri kulkee rapussa puukengät jalassa

  • Viestiketjun aloittaja Naapuri
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Minusta se vaan on aika ajattelematonta tähän aikaan kolistella puukkareissa ylös ja alas, kun ne oikeastikin pitää kaikuvassa rappukäytävässä kovaa kolinaa.
Niinhän ne pitää mutta eipä ihmiset toisiaan tänä päivänä ajattele, pääasia että itsellä on kivaa. Oikeesti sulla vois olla siel huomattavasti epämukavammat oltavat kuiteski... :hug:
 
Tuli vaan tästä mieleen kun kerran nuorempana muutin sellaseen kolmikerroksiseen taloon, 3. kerrokseen. Kannettiin sitten kamoja (keskellä päivää) rappusia ylös kun eihän siinä talossa mitään hissejä ollut.... Niin johan oli naapurin mummo valittanut ettö mun kengät kopisee rapussa. :eek: Mulla olisi pitänyt siis riisua kengät joka kerta heti ulko-ovesta rappuun astuessani ja hiippailla portaat sukkasillani. :whistle:

Samainen mummo huuteli mulle kyllä postilaatikosta rukoilevansa jeesusta puolestani ym. rattoisaa joten mikä lienee oli hänen terveydentilansa. :whistle:

Lisäys. Mummoa ja hänen miestänsä myös häiritsi suunnattomasti kun vessanpöntön nuppi kolahti heidän mielestään liian kovaa aina asunnossani. Ja kerran he avautuivat minulle kuinka heitä häiritsee että kaverini oli tanssinut venäläistä ripaskaa keskellä yötä kerrostalomme pihassa.... :eek: *sarjassamme ihanat vanhukset* :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Tuli vaan tästä mieleen kun kerran nuorempana muutin sellaseen kolmikerroksiseen taloon, 3. kerrokseen. Kannettiin sitten kamoja (keskellä päivää) rappusia ylös kun eihän siinä talossa mitään hissejä ollut.... Niin johan oli naapurin mummo valittanut ettö mun kengät kopisee rapussa. :eek: Mulla olisi pitänyt siis riisua kengät joka kerta heti ulko-ovesta rappuun astuessani ja hiippailla portaat sukkasillani. :whistle:

Samainen mummo huuteli mulle kyllä postilaatikosta rukoilevansa jeesusta puolestani ym. rattoisaa joten mikä lienee oli hänen terveydentilansa. :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: nää mummot on sitte loistavia naapureita. omaa elämää ei juurikaan enää oo ni sitte pitää vahtia postiluukusta tai verhon raosta naapurien toimintaa :D Joskus menee hermot niihin ja joskus saa päivän naurut. Onneks en enää asusta kerrostalossa :whistle:
 
Borkku
Kun mä jaoin noita aamulehtiä niin mulle on kerran postiluukusta hihkastu et miks ne valot pitää laittaa sinne rappuun, ku se loistaa hänen asuntoon ja hänki näkee siellä kulkea vaikka pimeässä :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Tuli vaan tästä mieleen kun kerran nuorempana muutin sellaseen kolmikerroksiseen taloon, 3. kerrokseen. Kannettiin sitten kamoja (keskellä päivää) rappusia ylös kun eihän siinä talossa mitään hissejä ollut.... Niin johan oli naapurin mummo valittanut ettö mun kengät kopisee rapussa. :eek: Mulla olisi pitänyt siis riisua kengät joka kerta heti ulko-ovesta rappuun astuessani ja hiippailla portaat sukkasillani. :whistle:

Samainen mummo huuteli mulle kyllä postilaatikosta rukoilevansa jeesusta puolestani ym. rattoisaa joten mikä lienee oli hänen terveydentilansa. :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: nää mummot on sitte loistavia naapureita. omaa elämää ei juurikaan enää oo ni sitte pitää vahtia postiluukusta tai verhon raosta naapurien toimintaa :D Joskus menee hermot niihin ja joskus saa päivän naurut. Onneks en enää asusta kerrostalossa :whistle:
Tämä mummu aina raotti ovea kun tulin.... kuvitteli kai etten huomaa sitä muutaman sentin rakoa ovessa. :whistle: Ja olimme siis ihan seinänaapureita. Myös aina kun tulin pihaan, alkoi tuuletusluukku rapisemaan.... :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Tuli vaan tästä mieleen kun kerran nuorempana muutin sellaseen kolmikerroksiseen taloon, 3. kerrokseen. Kannettiin sitten kamoja (keskellä päivää) rappusia ylös kun eihän siinä talossa mitään hissejä ollut.... Niin johan oli naapurin mummo valittanut ettö mun kengät kopisee rapussa. :eek: Mulla olisi pitänyt siis riisua kengät joka kerta heti ulko-ovesta rappuun astuessani ja hiippailla portaat sukkasillani. :whistle:

Samainen mummo huuteli mulle kyllä postilaatikosta rukoilevansa jeesusta puolestani ym. rattoisaa joten mikä lienee oli hänen terveydentilansa. :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: nää mummot on sitte loistavia naapureita. omaa elämää ei juurikaan enää oo ni sitte pitää vahtia postiluukusta tai verhon raosta naapurien toimintaa :D Joskus menee hermot niihin ja joskus saa päivän naurut. Onneks en enää asusta kerrostalossa :whistle:
Tämä mummu aina raotti ovea kun tulin.... kuvitteli kai etten huomaa sitä muutaman sentin rakoa ovessa. :whistle: Ja olimme siis ihan seinänaapureita. Myös aina kun tulin pihaan, alkoi tuuletusluukku rapisemaan.... :LOL:
Juu ja mummot meidän talossa aina marmatti ku nuoriso pitää niin kovaa meteliä vielä iltaysiltä mutta eivät sitten itse huomanneet sitä seikkaa että itse kailottivat suureen ääneen sydänvaivojaan käytävällä kello viis aamulla. :D
 
Meidän naapuri
Meidän alakerran ukkeli aikanaan rimputti ovikelloamme viinahuuruissaan. "Teillä ammutaan käsiaseilla" oli tervehdyksensä. Ei juuri sillä hetkellä irronnut mitään järkevää vastaukseksi, hölmönä tuijotin ja taisin kehottaa tutkituttamaan päänsä. Mahtuu näitä tähän maailmaan :)
 
Kopsuttelija
Minulla on sellaiset iankaikkisen vanhat puukengät, joissa ei ole mitään vaimentimia pohjissa. Ihan vaan puupohjat. Ne ainakin pitää rappukäytävissä niin hullua kolinaa, että en edes kehtaisi kulkea rapussa ne jalassa yöikaan. Päivälläkin joskus nolottaa.
 
Mä oon luonteeltani niin ilkiä, että jos ois talossa kauheita mummokyyliä niin antaisin varmasti päivittelyn aihetta.. :D No, mutta kyllä mä oikeasti enemmän suren kuin nauran mummojen ja paappojen puolesta, joilla elämä rajoittuu naapureiden kyttäykseen. Pitäis jotain tuollekin yksinäisyysongelmalle tehdä.
 
Meillä ilmestyi kerran sellanen laiha, harmaapartanen herra oven taakse röökille haiseva lelu toisessa ja kaulaketju toisessa kädessään. Höpisi siinä aikansa binlaadenista, muhammedista, jumalasta ja ties miestä.... speden kuolemankin ehti käsitellä. :D Sitten ojensi vaan "lahjansa" meille ja sanoi että rokkipappa haluaa antaa lahjat meille. :eek: (sillä roikku sellanen kettinki asiaan kuuluvasti housun puntista :LOL: ).... jso en olisi tiennyt että oli naapuri talon hieman höyrähtänyt vanha papparainen jota mieheni oli jossain rempassa auttanut, olisin varmaan jo valkotakkiset kiluuttanut paikalle.... :xmas:
 

Yhteistyössä