Naapuri kulkee rapussa puukengät jalassa

  • Viestiketjun aloittaja Naapuri
  • Ensimmäinen viesti
Kopsuttelija
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Häh :eek:
Kai nyt ihminen saa käyttää puukenkiä?
Kyllä mä oon kävelly puukkareilla rapussa..eipä oo tullu mieleen et jollain on sujahtanut herne nenään :D
No kyllä saa ja niin käytän minäkin. Sinulla niissä on varmaa kuitenkin kumilaput pohjissa, jotka vähän vaimentaa. Minun kengissäni niitä kun ei ole, niin olen koittanut vähän varoa kulkemassa niissä kovin myöhään rapuissa.
 
Naapuri
En kyllä mikään nipo ole enkä turhista valita. Ehkä meillä kaikuu sitten enemmän, mutta aikamoinen kolina siitä lähtee ja kuuluu kovaa sisälle, kun muuten on hiljaista.
 
Naapuri
Alkuperäinen kirjoittaja Kopsuttelija:
Minulla on sellaiset iankaikkisen vanhat puukengät, joissa ei ole mitään vaimentimia pohjissa. Ihan vaan puupohjat. Ne ainakin pitää rappukäytävissä niin hullua kolinaa, että en edes kehtaisi kulkea rapussa ne jalassa yöikaan. Päivälläkin joskus nolottaa.
En osaa sanoa, onko hänellä sama juttu, mutta hyvin voi olla.
 
ne pienet toistuvat asiat
No sepäs se kun satunnaiset äänet ei niin rupeekkaan korpeemaan vaan just ne jotka aina toistuu ja tietää että se toinen tekee sen toisista välittämättä tai ei edes tule ajatelleeksi että se saattaisi olla häiritsevää :kieh: se mikä mua otti päähän silloin kun asuin kerrostalossa niin naapuri lähti ylimmästä kerroksesta aamulla aikasin töihin eikä käyttäny hissiä :headwall: se pampatteli kaikki kerrokset alas kolinalla ja luuli todennäkösesti säästävänsä äänissä kun ei käytä hissiä ja kävelee alas :eek: no joo ... en koskaan sanonu sille mitään siitä mutta kyllä otti päähän herätä siihen :kieh:
 
Aksu81
Ja mun yläkerrassa asui joku mummo ja kerran illalla 23 aikoihin kuului tasaista koputusta. Ajattelin, että se mummo on vaikka kaatunut ja tarvitsee apua. No sinne olikin muuttanut joku nuoripari, joka kasasi kirjahyllyjä :LOL:
 
kyllä nauratti
Mun exälle oli jätetty lappu, jossa luki jotain, et toivottavasti ET ensi yönä hakkaa ovia, (oli tullut illalla kotiin) Samassa lapussa luki mopo parkki ei rapun edessä. Mä sanoin, et korjaa se teksti, et toivottavasti E T ensi yönäkin kulkee rapussa ja mopo parkki ON rapun edessä. Hän ei edes pidä siinä mopoaan yleensä.
 

Yhteistyössä