Naapuri häiriköi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuorotyöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuorotyöläinen

Vieras
Nyt alkaa olla mitta täynnä mölyävää naapuria!! Meidän naapurin yläkerrassa (kerrostalo) kuunnellaan usein viikonloppuisin todella kovalla musiikkia, ja niin on tänäänkin tuota jatkunut jo muutaman tunnin.. hiljaisuus alkaa meidän talossa klo 22, mutta möly senkus jatkuu. Ja meteli ei ole mitään pientä, vaan musiikkia kuunnellaan TODELLA lujaa. Teen vuorotyötä ja aamulla olisi taas aikainen herätys, mutta tässä melussa ei kukaan nuku!

Soittaisinko poliisille, mihin numeroon sitä kehtaa soittaa, tuskin sentään ihan 112 -asiaa on tämmöinen?

Poliisin voi tietty soittaa mutta parasta on nyt lähteä soittamaan muiden naapureiden ovikelloa ja pyytää nimeä valituslistaan ja toimittaa se isännöitsijälle. Poliisi vain käy, mutta se jää sitten siihen ja seuraavaan kertaan. Pystytkö nukkumaan korvatulpilla jonkin aikaa ?

Käy sanomassa. Mä ainakin haluaisin, että mulle tultaisiin sanomaan, jos soitan musiikkia liian kovalla. Laittaisin sen heti hiljemmalle/pois. Poliisit on ihan typerä soittaa paikalle, kun voi itse käydä sanomassa. Vasta jos eivät tottele, poliisiasia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy sanomassa. Mä ainakin haluaisin, että mulle tultaisiin sanomaan, jos soitan musiikkia liian kovalla. Laittaisin sen heti hiljemmalle/pois. Poliisit on ihan typerä soittaa paikalle, kun voi itse käydä sanomassa. Vasta jos eivät tottele, poliisiasia.

Kyllähän nyt jokaisen kuuluis ite älytä että soiko liian kovaa vai ei, ilman että siitä pitää naapureiden tulla erikseen sanomaan. Soita kytät vaan. Jos meet ite sanomaan saattavat kostona soittaa vielä kovempaa...jos kytät käy ne ei tiedä kuka ne on sinne soittanu.

Kai olet isännöitsijälle tehnyt valituksen? Meluamisaika ylös, muilta naapureilta kanssa nimeä vaikka paperiin, että silloin on sitä melua ollut. Tämä ei nyt tähän hätään auta, mutta jatkossa.