Naapureiden kovaääninen riitely.. Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah...

Vieras
Olen tuore kerrostaloasuja ja nyt n. kuukauden aikana olen ainakin kolmena yönä kuunnellut alakerran pariskunnan huutamista ja riitelyä... En saa kunnolla nukutuksikaan sen takia, viimeyönä hiljeni n. 02:30 jatkuakseen heti viiden jälkeen...

Ei kuulosta siltä että siellä väkivaltaisia oltaisiin muuta kuin sanallisesti ja selkeesti ainakin herra humalassa.. Mulla kolme pientä lasta jotka eivät onneksi herää meteliin, mutta jos riita jatkuu aamuun, puheet ovat niin ala-arvoisia että en halua lasteni kuulevan niitä lainkaan :(

Mitä vaihtoehtoja olisi? En halua naamaani siellä ovella näyttää jotta en saa riesakseni heitä, ihan jo lastenkin takia..
Otanko yhteyttä isännöitsijään vai poliisiin? Heille varmaan voi selittää että en halua nimeäni ko. asukkaiden tietoon?

Kokemuksia vastaavasta? Iso kiitos!

No en lähtis soittaan poliiseja tuollaisen takia, paitsi jos kuulostaa siltä että on väkivaltaa mukana, silloin ilman muuta. Laittaisin asiasta huomauttavan lapun postiluukusta ja katsoisin pari yötä että hiljeneekö, sitten miettisin jatkotoimenpiteitä.

Kerran kun me riideltiin exän kanssa, joskus illalla, ei niin myöhään kuitenkaan, niin naapuri tuli soittaa meidän ovikelloa :ashamed: ei me avattu, mutta se siis riitti meille...

Mutta poliisit kannattaa soittaa paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
No en lähtis soittaan poliiseja tuollaisen takia, paitsi jos kuulostaa siltä että on väkivaltaa mukana, silloin ilman muuta. Laittaisin asiasta huomauttavan lapun postiluukusta ja katsoisin pari yötä että hiljeneekö, sitten miettisin jatkotoimenpiteitä.

no tälläisten itse tehtyjen huomauttavien lappujen kanssa saa kyllä olla tarkkana.... niitä kun ei saa sitten kirjoitella kuin imissa nimissä.

Tätä lappuhommaa olen ajatellut, mutta en oikein tiedä...
Jospa joku muukin olisi valittanut isännöitsijälle. Soitan ja ilmoitan omalta osaltani asiasta. Kyseessä omistusasunto, mitä "ukaaseja" he voivat saada? Enhän poliisejakaan oikein viitsisi useasti soitella, vaikka pakkohan se sitten on jos ei muu auta...

Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
Alkuperäinen kirjoittaja No:

no tälläisten itse tehtyjen huomauttavien lappujen kanssa saa kyllä olla tarkkana.... niitä kun ei saa sitten kirjoitella kuin imissa nimissä.

Pakkoko siihen on nimeä laittaa :)? Pistää vain, että terveisin naapuri.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tätä lappuhommaa olen ajatellut, mutta en oikein tiedä...
Jospa joku muukin olisi valittanut isännöitsijälle. Soitan ja ilmoitan omalta osaltani asiasta. Kyseessä omistusasunto, mitä "ukaaseja" he voivat saada? Enhän poliisejakaan oikein viitsisi useasti soitella, vaikka pakkohan se sitten on jos ei muu auta...

on vuokra tai omistus niin ihan yhtäailla voidaan asian tarpeeksi pitkälle mennessä häätöä tai asunnon haltuunottoa alkaa työstämään. soitto tai sähköposti isännöitsijälle, kerrot millaista häiriö on ja tarkat kellon ajat ja päivämäärät.

Yhteistyössä