No niin tietysti. Minä vain mietin jotain I don't care -juttua.I don`t know.
No niin tietysti. Minä vain mietin jotain I don't care -juttua.I don`t know.
Kyllä meillä pojat yhtälailla paiskoo ovia ja huutaa ja mesoo ja ottaa nokkiinsa pienemmästäkin asiasta.Taas kerran voin sanoa: Onneks mulla on vain poikia
Tytöt alottaa ton temppuilun jo 8veenä, pojat vasta monta vuotta myöhemmin
(jos ollenkaan )
Tiedän muutamia naisia, jotka ei oo lopettanut tuota koskaan :xVielä enemmän kuin tuo venyttelevä ( välii ??? ) tai lyhenetelevä lol verbaliikka, minua ärsyttää se nonverbaalinen viestintä silmien dramaattinen pyörittely ryyditettynä tuskallisilla huokauksilla.
:|Tiedän muutamia naisia, jotka ei oo lopettanut tuota koskaan :x
Juu, tommosta, voi prkle.Vielä enemmän kuin tuo venyttelevä ( välii ??? ) tai lyhenetelevä lol verbaliikka, minua ärsyttää se nonverbaalinen viestintä silmien dramaattinen pyörittely ryyditettynä tuskallisilla huokauksilla.
Etkä ole. 9-vuotiailla on tänään koulupäivä.Huh! Oon 9v
Ehkä kannattaisi keskustella vakavasti tämän nuoren neidon kanssa varsinkin koulunkäynnin merkityksestä ja siitä kuinka hänellä "isona tyttönä" on oman elämänsä avaimet kädessään. Jos hän heittää tulevaisuutensa menemään vain siksi, että pitää kavereiden keskuudessa olla kovis on se todella typerää.Onko normaalii nuorin tyttöni täyttää lokakuus 10v ja nyt jo meikkaa, kiroilee, saa enemmän wilma-merkintöjä kun ennen?