n.9v käyttäytyy kuin teini

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
On se jännä ku tääl Suomes toi "lol" sanotaan et vaa teinit sitä käyttää, ku Jenkeis sitä käyttää ihan kaikenikäiset - ei oo mkn teinien sana siellä ja siitä syystä mieki käytän sitä. Vähemmän tosin, mitä itse jenkkiläiset. Ne nyt sanoo melkein mihinkä tahansa asiaan "lol". :D

"Sirkkeli"
Ärsyttävää kommunikointiyritystä: Ihan sama. Mitä välii? En tiiä?
Argh, onneksi tyttäreltä on jäänyt nämä jo pois. Ei auta kuin kestää. Mitähän on odotettavissa kun menee yläasteelle seuraavaksi....

vierailija
Huh! Oon 9v ja no... Tukka samaan aikaan rasvanen ja kuiva, yks finni mut läksyt teen heti koulun jälkeen, en kiroile koskaan (paitsi vitsillä) tosta tulee mieleen mun "viis finnii naamassa halutaan meikata isot rinnat kainalokarvoja kaverit"🥴 joskus niitä ei voi vaan kestääääää...

vierailija
Onko normaalii nuorin tyttöni täyttää lokakuus 10v ja nyt jo meikkaa, kiroilee, saa enemmän wilma-merkintöjä kun ennen?
Ehkä kannattaisi keskustella vakavasti tämän nuoren neidon kanssa varsinkin koulunkäynnin merkityksestä ja siitä kuinka hänellä "isona tyttönä" on oman elämänsä avaimet kädessään. Jos hän heittää tulevaisuutensa menemään vain siksi, että pitää kavereiden keskuudessa olla kovis on se todella typerää.
Jokainen osaa kiroilla mutta se osoittaa sivistystä, että ei kiroile. Tytöillä varsinkin sen oman alapään hokeminen kuulostaa todella oudolta.

Yhteistyössä