n.9v käyttäytyy kuin teini

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Tekis mieli vedellä pitkin korvia.
Äsken jouduin riuhtomaan sen pois tästä tietsikalta niin, että tää tuoli meni rikki. Se on aina renkkunut tällä tuolilla, ja oon sanonut että se ennenpitkää menee rikki, nyt sitten meni kun vedin sen pois istumasta tästä.
Läksyjä ei tekisi millään, ja klo on jo mitä on, mullittelee vaan.

Helvetti.|O Muuten ollu mukava pv.

Kiitos, sain purkautua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
"viiraska"
n. 10-vuotiaana on esimurrosikä, hiuksetkin alkaa rasvoittua ja meillä on nykyinen esimurkku tosi rasittava, kiihtyy joka asiasta ja kaikki ärsyttää. Ihan kuin oikea murkku, mutta ei tää vielä sitä ole. Esikoisellakin oli jonkinlainen vaihe siinä ja nyt on kuitenkin hyvin seesteinen vaihe ennen oikeaa murrosikää.

Miksi pääsee koneelle, eikä tee läksyjä?
Mä ainakin aion pitää linjan, että työ eka huvi sitten eli tässä tapauksessa läksyt ensin ja sit saa pitää hauskaa omalla tavallaan. Ystävä nimittäin oli juur tällane et jätti läksyt ain myöhään (tosin valehteli et joko A) ei tullut läksyjä tai B) että on ne jo tehnyt) ja sit tulikin kauhea kiire ne tehrä ja nukkumaanki piti mennä... Joten joo ei noin. Nopeammin ne läksyt saa muutenkin tehtyä suoraan koulun jälkeen, kuin myöhään illalla ihan väsyneenä. :D

Lunatic
[QUOTE="viiraska";26079099]n. 10-vuotiaana on esimurrosikä, hiuksetkin alkaa rasvoittua ja meillä on nykyinen esimurkku tosi rasittava, kiihtyy joka asiasta ja kaikki ärsyttää. Ihan kuin oikea murkku, mutta ei tää vielä sitä ole. Esikoisellakin oli jonkinlainen vaihe siinä ja nyt on kuitenkin hyvin seesteinen vaihe ennen oikeaa murrosikää.[/QUOTE]

Joo oon huomannu, että tollakin rasvottuu jo hiukset yhtämittaa.

Lunatic
Miksi pääsee koneelle, eikä tee läksyjä?
Mä ainakin aion pitää linjan, että työ eka huvi sitten eli tässä tapauksessa läksyt ensin ja sit saa pitää hauskaa omalla tavallaan. Ystävä nimittäin oli juur tällane et jätti läksyt ain myöhään (tosin valehteli et joko A) ei tullut läksyjä tai B) että on ne jo tehnyt) ja sit tulikin kauhea kiire ne tehrä ja nukkumaanki piti mennä... Joten joo ei noin. Nopeammin ne läksyt saa muutenkin tehtyä suoraan koulun jälkeen, kuin myöhään illalla ihan väsyneenä. :D
Se on juossut pitkin pihoja koko viikonlopun, nyt vasta itsekin muistin läksyt. Tossa se nyt tuhtaa niitten kanssa.
Ens pe saa kyllä luvan tehdä läksyt, ettei jää sunnuntaille taas.

• Tykkää
Reactions: LuvLucy ja erinys
"vierastus"
Tällä sama juttu. 9v tyttö, temppuilee läksyistä, paiskoo ovia, "ihan sama", kiukuttelee, mököttää jne.
Esimurkku ikä tulossa, hiukset rasvottuu, finnejä alkaa tulla, hikoilee jne.
Kauhistuttaa jo valmiiksi ajatus siitä millainen tuon tytön kanssa tulee varsinainen murkkuikä olemaan.

"vieras"
Jotenkin tutulta kuulostaa. Täällä asustelee 9 ja 10 vuotiaat neitoset ja huoh välillä. Taitaa kyllä muutama harmaa hius tulla tälle äidille ennenku ovat täysikäsiä.

Ei niin lystiä
Ei vaan tytöt!Myös pojat:) !0v on "kiusannu" minuu koko päivän ja ihansamajoojoo lässynlässyn lehmä linjalla.
Läksyt jää vikaks vaikka kuinka pitäis kovaa linjaa,vetkuttelee ja naureskelee.
Näsä viisas ja kaikki tietävä,OMG. Hermot on koetuksella.
Pyys mua vaihtaa levyä eikä soittaa samaa jäkätystä koko päivää.Hrrrr.....

"vieras"
Voi kun kuulostaakin tutulta tuo käytös.Meillä siis just marraskuussa 8v täyttänyt tyttö.Käytös ihan tuota samaa.
Päivästä toiseen mennään samaa rataa..ovet paukkuu ja vastaan vängätään ihan kaikessa.Ja näsäviisastellaan kaikesta mahdollisesta.
Lohduttaa tietää ettei tässä ihan yksin olla tämän meidän esiteinin kanssa.
Kiitos tästäkin palstalle :)

"vieras"
Se on vaikea ikä lapselle itselleenkin.
Joo joo, sitä ei aina tule aatelleeks kun niin kiehuttaa itseä, tiedän hyvin.
Meillä "ihan sama" -poika, täytyy vaan ite koittaa pitää se roti ja rakkaus kuvioissa vaikka välillä vaikeaa onkin.:)

Yhteistyössä