n.9-10 kk vauvojen aidit

Hei!
Olen 26.07.03 syntyneen pojan palleron áiti. Olen avoliitossa ja asumme Helsingissá. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia mieluiten suunnilleen saman ikaisten vauvojen aitien kanssa. Meilaile niin vaihdetaan osoitteet! =)

sonjapiisku@luukku.com
 
marja80
Heissan!


Olen Marja Lahdesta ja itseni pallero syntyi 27.8 .03 ja siitäkös se uusi elämä lähti kerralla käyntiin!Ihana suloinen tyttö ja temppera menttinen ku mikä,täyttää nyt kuunlopussa 10kkja hampaita suussa polottaa jo kaksi ja lisää tulossa.Istumaankin jo on yrittänyt ja ryömii sinne tänne,miten teillä?


Aurinkoista kesänjatkoa!
 
Hei Marja!

Meillákin melko tempperamenttinen tuo poika, aluksi oli niin rauhallinen, mutta nykyáán loytyy paljon omaa tahtoa. Nyt on alkanut yot váhán helpottua, tosin Fidel heráilee edelleen. Páiváunia nukkuu kahdet. Hampaita suussa 7kpl, eiká pidá hampaiden pesusta, iik! Fidel konttaa kovaa vauhtia ja kávelee tukea vasten. Válillá irottaa kádet tuesta uhkarohkeasti ja hupsista vaan on pyllylláán! Ja eikun uusiksi.

Jos haluat kirjoitella lisáá niin meilaile mulle!
 
zatutäti
Heips... Mullekin voisi laittaa mailia tulemaan. Olen avoliitossa ja meillä on kaksi tyttöä: 2v ja 9kk. Meidänkin nuorimmalla on 7 hammasta, istuu, konttaa, kävelee tukea vasten ja irrottaa välillä otteen esim. pöydästä, hetken pysyy jo ilman tukea mutta kaatuu pepulleen.
Laittakaa mailia ja vaihdetaan osoitteita :D
 
-satuliini-
Hei!

Meillä on nuorimmainen syntyny 29.7.03 , eli nyt on 10kk. Sofia konttailee kovasti, istuu ja nousee tukea vasten. Sofialla on 2 siskoa Sini 8/99 ja Roosa 11/00.

Minun osoite on :

satu Liimatainen

saarijärventie 7 a 10

70460 kuopio
 

Yhteistyössä