n,3kk:n ikäisen vauvan yöheräilyt?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
montako kertaa yössä teidän n. 3 -kuiset vauvat herää syömään?tänään näin aidosti "osaaottavan" naisihmisen kun kuuli että meidän 3,5kk ikäinen syö yöllä vielä kaksi kertaa.Minusta tuo on normaalia,etetnkin kun poika nukkuu pidemmän pätkän iltayöstä ja syönnit on joskus klo 2 ja 5,yöunille käy viimiestään ysiltä...
 
no parin tunnin välein meidän kuopus söi 3kk ikäisenä. nyt 5kk ikäisenä syö 2 tai 3 kertaa yössä. enkä mä jotenki edes osaa toivoa että nukkuis täysiä öitä näihin heräilyihin on jo niin tottunu
 
Tuossa vauva iässä heräsi ja söi 2-3 kertaa yössä. Viisikuisena heräsikin sitten 6-8 kertaa yössä, mutten syöttänyt joka kerta. Mikä lie meni pieleen. Unikoulu auttoi pahimpaan, mutta edelleen heräili. 1 v 3 kk alkoi nukkua täysiä öitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vauvat herää. Esikko nukkui ekat täydet yöt päälle 3-vuotiaana...
no niinhän ne tekee,tai ainakin minä niin oon kuvitellu ja en nyt osaa edes odottaakaan että nukkuis täysiä öitä vielä(tosin isosisko 1v7kk nukkui 4 -kuisesta 13h yöunia ja nukkuu edelleenkin tosi hyvin)...Mutta tään naisen kommentti vaan jäi mietityttämään kun niin kummasteli kun niin paljo herää yöllä vielä tuo
 

Yhteistyössä