N. 20v. kuumeilijat, joista tuli odottajia

Tinttu: Ei täällä mahda olla muita ku me... ;) :D
Flunssa alkanu helpottaan. Vauvalla vaan ei tunnu olevan kiire tulla maailmaan, nyt vko yli LA:n... |O

Alaselkää vihlonut/juilinut tosi ilkeästi nyt parina päivänä, liekö merkkejä synnytyksen lähenemisestä vai mitä. Ja limatulppaa (?) tullut myös taas parina päivänä.

Nyt ulkoilemaan - mikäli siis taivun laittamaan itelle kengät jalkaan kun mies jossain asioilla... :LOL:

- Sirpula ja Masukaveri rv 41+0 :heart: -
 
Tässäpä tuoreimmat kuulumiset: Eilen iltapäivästä puolilleöin supisteli/vihloi/poltteli alaselkää ja - mahaa tosi kipeästi. Olin ihan ihmeissäni, että oliko ne oikeita suppareita kun edelleen olisin niitä voinut kuvailla lähinnä "menkkakipuina"/sen tapaisena vihlomisena. Niitä tuli säännöllisen epäsäännöllisesti, kellon lähennellessä puolta yötä aloin sitten niitä kellottamaan ja noin 10min. välein niitä tuli. Kävin sitten saunassa (aivan; puolen yön aikaan ihan extempore :D ) ja menin sänkyyn laskemaan suppareita (miehen käskin mennä nukkumaan, kun olin varma että yöllä tulee lähtö laitosta kohti käymään ainakin näytillä ). Mutta mitä vielä: olin nukahtanut kesken suppareiden laskun ja heräsin kolmen hujakoilla vessaan!!! :kieh: :headwall: Loppuyö meni sitten nukkuessa/vessassa käydessä, äsken heräsin. Nytkin aina esim. pöntölle mennessä/sieltä noustessa vihloo edelleen alamahaa ja - selkää todella kipeästi, mutta muuten ei ainakaan toistaiseksi sen enempää.

Toivon, että tämä päivä edistäisi vaavin maailmaantuloa ja päästäisi oikeasti lähtemään synnäriä kohti. Mutta nyt aamupalalle...

- Sirpula ja Masukaveri rv 41+1 :heart: -
 
Täältäkin kuulumisia:

POIKA syntyi torstaina 22.1 klo 07.23 rv 38+1. :heart: Painoa oli 2680g ja pituutta 46cm, pipo 34cm. Synnytys lähti käyntiin 20-21.1 välisenä yönä lapsivesien menolla. Siinä odoteltiin melkein vuorokausi ennenkuin supistuksen alkoi tulla säännöllisinä. Loppu menikin melko vauhdilla, 5h 29min oli sitten synnytyksen kesto. Tänään kotiuduttiin sairaalasta ja tuolla se poitsu nukkuu tyytyväisenä pinniksessä. :heart:

Kirjoittelen myöhemmin sitten lisää synnytyksestä ja muusta! =)

Toivottavasti sullakin, Sirpula alkais pian tapahtumaan! :heart:

Tinttu & Poika 3vrk :heart:
 
Meille syntyi 25.1. klo 23.11 maailman suloisin pikkumies :heart: ! Rv:t tuolloin 41+2. Painoa vauvalla 3950 g ja pituutta 52 cm. Kaikki meni hyvin ja milloin vaan olisin valmis menemään uudestaan (vaikka kipeää ponnistusvaiheessa kyllä kävi), on tämä sylissä tuhiseva kulta niin maailman rakkain ja niin hellyttävä!! :heart: Rinnalla vauva ollut alusta asti, hyvin lähtenyt imetys käyntiin. Oltiin perhehuoneessa pari päivää, sitten minä tav. huoneessa 2 yötä vauvan kanssa (mies joutui käymään parina päivänä töissä ). To aamupäivästä kotiuduttiin ja tosi hienosti on vauvan kanssa lähtenyt elämä pyörimään, ollaan miehen kanssa aivan onnesta sekaisin!!! =) Vauva on todella kiltti, syömisen ja nukkumisen välissä hereillä ollessaan katselee meitä ihanilla, suurilla silmillään... :heart:

Synnytysstooria laajemmin joku muu päivä, nyt ei malta ja kohta tulossa vieraita... :D

Niin ja hurjasti onnea myös Tintulle, enpä olis uskonut että se meillä molemmilla näin lähellä oli... ;)

- Sirpula ja Rakas 6 pv :heart: -
 
ONNEA, Sirpulalle ihan hurjasti pikkumiehestä!! :hug: :heart: Mä arvasinkin, että oot jo tositoimissa, kun et ollut kirjoitellut tänne. Melkein samanikäiset poitsut nyt sitten meillä. :)

Tinttu & Poitsu 1vko 2pvä
 
Taidanpa liittyä teidän seuraan, kun teitä täällä on :)
Itselläni on LA 14.8 ja voi että kun toivoo että olisi jo nyytti kainalossa :heart:

Tässä nämä mun tiedotkin tuonne ekalle sivulle: Tooke / ikää 19 / LA 14.8 / esikoinen
(en nyt tiedä mitä kaikkia sinne piti olla)

Mutta täällä on mennyt odotus aika mahtavasti, kerran ollaan toki vasta oltu neuvolassa ja nyt tulevana tiistaina olisi ensimmäinen lääkäri jolloin kuunnellaan myös sydämen ääniä =) Voi että kun jännittää, samoin kun n. parin viikon päästä on ensimmäinen ultrakin =) =)
 
Minäkin voisin tänne liittyä :) Olin suurimman osan kanssa samassa pinossa tuolla aikaisemmin..
Tinttu ja Sirpula Suuret onnittelut! :heart:

Itse en vielä ole neuvolassa käynyt mutta ensimmäinen aika on 24.2. Ollaan mieheni kanssa jo pitkään yritetty (n.1,5v) toista pienokaista ja toivo oli jo pikkuhiljaa hiipumassa kunnes minulle ilmoitettiin toissapäivänä käydessäni päivystyksessä muissa vaivoissa että r-testi näyttää positiivista! Tunne oli uskomaton, enkä oikein usko tätä vieläkään! :)
Oireita ei ole oikeastaan paljoa..ehkä ajoittain rintoja aristaa, alavatsaa nippailee kyllä, paleltaa koko ajan ja tämä jatkuva kova väsymys on kauheaa! Lämpöä on ollut nyt 37.3-37.5 jo pidemmän aikaa,mutta ei sekään mun epäilyksiä herättänyt :|
Ehkä en vaan uskaltanut tutkia oireita sen kummemmin kun on niin useaati joutunut pettymään..

Mutta peukkuja kaikille tuleville viikoille/kuukausille :wave:

Heinähattu & nyytti rv5+6
 
Odottajat 2009

kissinminttu LA 21.5.2009 esikoinen tulossa.
Neppi plussa 10/08 LA 8.6.09 toinen tulossa
Wiivi84 LA 1.7.2009 kolmas tulossa
Hempukka87 plussa 12/08 esikoinen tulossa
lelluriina LA 21.9.2009 toinen tulossa
Tooke LA 14.8.2009 esikoinen tulossa
heinähattu LA ? toinen tulossa

Huonoja uutisia saaneet

Murppa86 plussa 11/08 LA 7/09 esikoinen tulossa -> Km 12/08 :hug:

Vauvautuneet

Tinttu LA 4.2.09 esikoinen tulossa -> POIKA 22.01.2009 2680g & 46cm
Sirpula LA 1/09 esikoinen tulossa -> POIKA 25.01.2009 3950g & 52cm
 
heinähattu ja Orion: KIITOS! :heart: Ja suuret onnittelut teille molemmille plussasta!! :hug:

lelluriina ja Tooke: Tervetuloa! :)

Täällä on arki lähteny sujumaan ihan mukavasti. Neuvolassa käytiin perjantaina ja poika painoi "jo" 2965g sekä pituutta oli melkein 49cm. :heart: Korvikkeella mennään, kun tuo imetys tuottaa sen verran ongelmia... Tärkeintä, että poika saa ruokaa ja kasvaa hyvin. =) Vaunuilemassakin ollaan jo käyty ja mukavaa oli. Myöskin ukkelin eka kauppareissu ollaan tehty ja toinen oli niin kiltisti. Kastajaisia pitäis alkaa suunnittelemaan. Huomenna ajattelin soittaa kirkkoherran virastoon ja varailla pappia.

Tinttu & Poika 2 viikkoa & 3 päivää
 

Yhteistyössä