N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4


Päivitetty 9.8.2009

yöperhonen- ~ kp 9/28 ~ yk 20 ~ Esikoinen toiveissa
Murppa86 ~ kp 11/23-27 ~ yk 50 ~ Esikoinen toiveissa ~ 22v. ~ II ICSI 10/2009
Möhköfanttis ~ kp 26/35 ~ yk 1 ~ (PCO) ed. suhteessa 2v. yritystä-> ero ~ Esikoinen toiveissa ~ 20v.
anu84 ~ kp 30/30 ~ yk 19 ~ Esikoinen toiveissa ~ 24v. ~ Terolutit
Orion ~ kp 36/?~ yk 18 ~ Esikoinen toiveissa
Hempukka87 ~ kp ?/30 ~ yritystä syksystä 2006 ~ Esikoinen toiveissa ~21v.
Sandraana87 ~ yk 24 ~ Esikoinen toiveissa ~ 21v.
äiti-88 ~ Pikkusisarus toiveissa ~ 20v.



Taustalla:

Sarah85


PLUSSAAJAT :heart:

Alisa84 ~ kp 36/26-35 ~ yk 12 ~ Esikoinen toiveissa ~ 24v. ~ Plussa 14.3.2009

Haltia ~ kp 38 ~ yritystä 7/06 alkaen ~ Esikoinen toiveissa ~ 24v. ~ PAS 3/2009 --> testipäivä 1.4 --> PLUSSA :heart: LA 6.12
 
terve.!
saiskos tänne ängetä mukaan.? mulla yk tosin "vasta" 14.. mutta pitkältä ajalta se silti tuntuu :( :ashamed: ensimmäistä pienokaista meille toivottais.! :) kp:t mulla nyt 5/28 ja ihan lungisti ajattelin tämän kierron ottaa, kun tuli uusi koiravauvakin taloon..
 
Kiva, että murppa aloitit uuden pinon, ja tuo minilista on musta ihan hyvä.. mulla ei tarvii laittaa kap:itä ollenkaan, kun niillä nyt ei oo väliä. tosin täytin marraskuussa 24, eli ikää on vuoden enemmän, kuin listassa. Mukavaa on myös, että teillä hoidot edistyy, ja suunnitelmat on hoitojen suhteen selkeät, toivotaan että IUI nappaa ennen kuin pääsette IVF:ään :)

Ihanaa, että meidän oma pinokin herää taas eloon, ja mukaan saa tulla kaikki, joista tuntuu, että tämä pino on "oma".

Anu Joo ei haittaa, vaikka testissä näkyisi kahta viivaa, mulle lääkäri sanoi, että toisilla näkyy, jos esimerkiksi on pco:ta tai sen tyylistä, että munarakkuloita kasvaa paljon tms, kai siihen on eri syitä. Jokatapauksessa ei haittaa, vaikka viivoja näkyis vähän useampana päivänä, kunhan se on jonain päivänä selvästi vahvempi, kuin kontrolliviiva.

 
Tervetuloa mukaan yöperhonen- :D Samaa mieltä olen haltian kanssa, kaikki jotka tuntee tämän pinon omakseen niin mukaan vaan. Ja onhan teilläkin yritystä jo reilu vuosi.
Laitoin orioninkin nyt tuonne taustalle, kai sopii..
 
Tuonne aikaisempaan pinoon jo kerkesin kirjoitellakin, mutta murppa ohjas mut tänne :)

YP Voi minkälaisen koiravauvan ootte ottanu? :heart:

murppa Mulle gyne sano, että käyn tässä kierrossa taas kp 21 verikokeissa, josta katotaan ovuloinko. Jos tässäkään kierrossa ei ovista tule niin se joutuu soittaan 200km päähän toiselle gynelle ja kysymään, että miten mun kans jatketaan. Toivottavasti saisin piikitettävät hormoonit ja sit vasta joutuis inssiin. Ei kauheasti kiinnosta tuo 200km matka kulkea hoitoihin, ainakaan vielä.. :/
 
Tervetuloa kaikki uudet!

Minut vois varmaan laittaa listalle. Olen niin toipunu km:sta että tohin. =) En tiedä jaksanko hirveemmin kirjotella, vähän silti raskaalta tuntuu tämä kuumeilu tai ainaki siitä puhuminen. Jos ajattelisin että se päivä jolloin km oikeasti tapahtui, ois kp 1 niin nyt ois kp 11. Ja yk ois 25. Tosin tuo yk 25 ei kerro koko totuutta, koska muutamat kierrot venyny niin pitkäki.. Mut laitetaan silti, eipä se niin justiin. Kierron pituudesta en kyllä rohkenis mennä mitään sanomaan..

Siitä olen kiitollinen, että tämä km meni nopeasti ja helposti ohi. Vuoto ja kivut oli kuin olis menkat ollu, vuoto ehkä vähän niukempaaki jopa! No silloin tiistaina jolloin se alkiokin tuli, silloin oli vähän kovempaa. N. 6 päivää kaikkinensa kesti vuoto, jos lasketaan pieni tiputtelukin. Silloin km:n jälkeen keskiviikkona hcg oli yli 700 vielä, maanantaina oli jo laskenu niin että oli 67. Vielä ens viikolla käyn verikokeissa, jospa se sit olis jo ihan alhaalla. Tiistaina kävin ultrassaki vielä, kohtu oli tyhjä.

Tosiaan ihmeen kevyesti olen silti tämän ottanu. Ne pari päivää just sillon oli ne pahimmat. Sen jälkeen en oo pahemmin edes itkeny. Jokseenki hyväksyny asian ja eteenpäin mennään. :) Kovat toiveet, että tärppäis uudestaan nyt heti. Niinku jostain oon lukenu, että heti km:n jälkeen tärppää helpommin. Toivottavasti.

Toivottavasti meillä kaikilla tärppää heti ensi tilassa! =) Ja vielä pysyy mukanakin loppuun asti...

:hug: Teille kaikille! :heart:
 
Minä päivittelin taas tuota listaa tuonne alkuun :) Pysyy paremmin kärryillä, jos lista on vaan tuolla alussa, eikö niin? Eihän haittaa Alisa?

Täällä tosiaan mennään näissä alkukierron kp:ssä. Ajattelin aloittaa terot tässä kierrossa vasta kp 16, johtuen siitä että sitten seuraavat menkat pitäisi alkaa niin, että IUI-hoitopäivä sattuisi sitten viikolle eikä viikonlopulle. Mitä mieltä ootte tuosta terolutien aloittamisesta vasta kp 16?
 
Alisa, tässä meidän uusin tulokas :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=3631528.jpg
tossa neidissä riittääkin hommaa :D

ON: täällä täti lähteny nyt pois.. ihan uskomattomia mahakipuja on ollu eilen ja tänää.. mistä lie johtuu.?! en mielestäni oo syöny ainakaa mitää sellasta mistä ois voinu tulla...
 
Murppa en tiedä onko siitä haittaa, mutta mun kuuluis alottaa kp15, mutta päätin jos ei ovista tuu siihen mennessä ja tikuttelen kp17-18 ja alotan ne vasta sitten, että ei ainakaa käy niin et terot estää ovulaation!
 
Orion Kovasti voimia uuteen kiertoon :hug: Hienoa, että olette jo noin positiivisella kannalla :)

Murppa Itelle se on helpompi katsoa, kun lista kieppuu mukana, kuin se , että se olisi vain tuolla alussa, mutta käy se noinkin. Se terojen aloittaminen on ihan ok tuolloin kp 16, itse ajattelin aloittaa ne tässä kierrossa kp 17 tai 18.

YP Voi ihanuus mikä pentu :heart: Minkä rotunen hän on? :D Tuossa riittää hoitamista, ainakin aluksi ;)
 
YP aijaa, teilläkö on useampikin nelijalkainen talossa? :D Onko ne toiset pennutkin samaa rotua? Teidön uusin tulokashan on oikein reipas ja terhakka, jos siellä yrittää valtaa hakea :LOL: On noi veijarit vaan niin ihania. Mekin haaveillaan toisesta koirasta, mutta nyt ei vielä ainakaan uskalleta ottaa, kokeillaan, että josko tässä jossain vaiheessa tärppäis, niin sit koirahaaveet saa kyl unohtaa hetkeks. Mut jos tässä vuoden sisällä raskautta ei kuulu eikä näy niin ehkä sitten. :D
 
Alisa, meillä on kolme koiraa :) ajokoira-norjanharmaa hirvikoira yhdistelmä (9kk), rotikka-sakemanni (7kk) ja sitten tuo sakemanni-rotikka (3kk), eli kaikki ihan pentuja :D joo, tosi hyvin sopeutunu tää uusikin kaveri vaikka tosin mamman perässä paljon kulkeekin :)
se on kyllä aivan varma että kun ottaa jonkun "isomman" hoidettavan, niin eiköhän silloin tärppää :D mieskin sanoin mulle että se on varma että nyt kun noita on noi kolme niin varmasti alkaa lastaki pukkaa maailmaan :D ei kyllä haittais yhtään.!! :) sitä ollaanki odotettu ja noi koirat menis siinä sitte samassa.
toivotaan nyt että teilläki tärppäis :) :flower:
 
YP Oi vitsi, ja teillä kaikki nuo noin pentuja vielä. :) Onko onnistunu ihan ilman ongelmia, tulevatko hyvin toimeen?[/b] Joo, ehkäpä se nyt sitten onnistaa teilläkin, kun kädet on jo muutenkin täynnä töitä ;) Pidetään peukut pystyssä :wave:
 
Alisa, kaikki ihan lapsosia vielä :) vanhimmalla just ekat juoksut päällä.! tosi loistavasti tulevat toimeen kaikki keskenään.. tuo vanhin on kaikista rauhallisin ja nämä nuoremmat ovat ihan samanlaisia riiviöitä molemmat :D
ei auta nyt muuta kuin yrittää ja odotella :)
 
Anu Täällä sama juttu.. ei näy niin ei näy.. Onko sulla mitään oireita? itellä pari päivää pistelly alavatsaa ja tänään tuli sellanen painon tunne tuonne alavatsalle, ei mitään muuta. Silti ovistesti nega. Ootko aikasemmissa kierroissa bongannu oviksen?
 
Noku mulla viimekierto oli lähemmäs 100 päivää ja noi terot alotin sit ihan kierron tasaamiseksi, oon mä silloin bongannu ku teroja söin sen neljäkiertoa putkeen!! Mutta onhan tässä nyt viel onneksi muutamia päiviä aikaa oviksen tulla!!
 
Anu Sulla mahtava juttu, jos terojenkin aikana oot saanu oviksen bongattua :) Mulla pelkät terot vaan käynnisti kierron ei muuta. Nyt tuntuu, että clomitkaan ei auta kahden tabun annostuksella...

ON: Eilen heti aamusta alkoi painon tunne alavatsalla ja sitä tunnetta on jatkunut tähän aamuun asti. Tuntuu siltiä kuin rakko olisi ihan piripinnassa eli aivan täynnä. Heti tulee mieleen, että hyperstimulaatio tuntuu varmasti tältä (mutta sata kertaa pahemmalta) tai sitten siellä kasvaa joku folli/folleja, jotka sitten ovat muuttuneet tai muuttuvat kystiksi Yllättynyt No ehkä ei pidä maalata piruja seinille.. Eilen illalla lenkillä tuntui myös pari vihlasua oikealla alavatsassa. Limaisuuttakin on havaittavissa, varsinkin kävellessä, mutta muutoin tuntuu lähes normaalilta. ELättelen pikkuisen toivoa, että se ovis ainakin yrittäis tulla, vaikka se ei noissa testeissä näykkään. :whistle:
 
Täällä alkoi eilen tiputtelu, ja tänään varsinaisesti kp 1. Meidän omalle lääkärille ei saanut aikaa sille päivälle, kun olisi tarvinnut, joten joudun mennä sellaiselle, jolla en ole käynyt koskaan. Harmittaa hirveästi, on ollut niin ihana, kun kaikissa hoidoissa on ollut sama tuttu lääkäri, joka tietää meidän tilanteen ja mun kierrot jne. No en usko nytkään, että päästäisiin siirtoon asti, joten otan sen siltä kannalta, että pitää nyt käydä katsomassa mikä tilanne, ettei kierto mene hukkaan, jos olisikin ollut sopiva PAS ille... no jos kaikki nyt menis kuitenkin niinkuin toivon, niin kahden viikon päästä alkavalla viikolla meillä olis alkion siito. Lievää toiveajattelua.
 

Yhteistyössä