N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Todellakin, ei muuta voi sanoa. Omalta osaltaan alhainen tilannenopeus teki varmasti paljon, en edes uskalla ajatella mikä olis ollu lopputulos jos olis ollu vaikka vähän ylinopeuttakin...hui. Mutta nyt yritän mennä vähäksi aikaa nukkumaan, aamulla kuudeksi töihin! |O Yritä säkin saada edes vähän nukuttua, palataan! =)

Moi!!
Mahtuuko vielä mukaan? Kärsin ilmeisesti elinikäisestä vauvakuumeesta, yhtään sitä ei helpota se että oma mies ei halua ja paras ystävä on onnellisesti paksuna.. en ole kateellinen, mutta... :headwall: mietiskelin tässä viime yönäkin, olisko mulla edes teoreettista mahdollisuutta olla paksuna, meillä kun on ainoa toimiva ehkäisymenetelmä tuo vanha tuttu kortsu, ja mies ei usko päästävänsä touhutippoja...

joopa joo, alkaa pikku hiljaa mennä usko koko hommaan, kp 1/28 nyt, tasan 2 vuotta ihan tuloksetonta yrittämistä, ei edes keskenmenoja.. :'( :'(

on kyl vähän oudot menkat, normaalit siitä kakstoista vuotiaasta asti viime kuukautisiin on ollut samanlaista nyt tulloo niin vähän ei edes koske kuin munasarjan kohdalle niinkuin on sattunu jo oviksesta asti.

ennen ollu 1 päivä yhtä helvettiä, sattunut ja vuotanut kuin niagran putous.

jospa sitten inseminaatiosta tulisin raskaaks. Harmittaa niin hirmuisesti kun näen miten avokki tykkää pikkuisista ja tiedän miten paljon se lasta meille toivoo.

No, eipä tullu meille hää lahja vauvaa :( häät on 16.8.08 (LA olis ollut 9.8.08 jos olisin tullut raskaaksi)

Voi ei onlyer-kohtalontoverini! :hug:

Meillä miehen kanssa takana 2v8kk, eikä yhtään alkanutta/keskenmenoa.. :/ Alkaa pikkuhiljaa mennä usko että koskaan saisi vauva alkuunsa meillä!
Lapsettomuushoitoihin ilmoittaudutaan vasta kun 5v kulunut. Tällainen oli yhteinen päätös. Mä kyllä lähtisin nyt jälkikäteen mietittynä nyt jo enkä ole kyllä viitsinyt miehelleni sanoa, koska olemme toisin päättäneet.
Täytyy antaa miehen itse tajuta että olis aika jo. Meinaan 04/10, siihen on helvetin pitkä aika!! :( :hug:

Tuun vähän myöhemmin uudelleen. Lähdetään katsomaan uutta koria maasturiin... :heart:

Heispa rallaa... niin, tervetuloa vaan punasipuli :wave:
Viime yö oli kamalista kamalin... olin kuskina ja lähdin yöllä vielä ajelemaan kotia kohden kovassa lumisateessa.. ei edes tietä nähnyt ja muutenkin oli outo reitti.. huh... Nyt on niin väsy olo että tuntuu ihan krapulaiselta.... :ashamed:
Mulla on nyt hieman hiljaisia hetkiä jatkossa, kun nyt alkuun nuo kouluhommat painaa päälle.... mutta kunhan saan ne pois niin taas ollaan täysillä mukana... :D

Tervetuloa punasipuli =)
Tänne poikkes täti käymään ja teki viime yöstä inhottavan: hikoilin hulluna ja maha oli tosi kipee. Kp:2/28. Saas nähdä miten kauan täss saa taas yritellä että tulee plussa. Mies paralla ei tunnu olevan oikein uskoa tähän yrittämiseen. Se pelkää että meissä on jotain vikaa
:( Kieltämättä itseäki vähän pelottaa, mutt ei se auta ku toivoa parasta vaan.

Hyviä yrityksiä ja plussatuulia
:D

minttulii: :hug: :hug: :hug:

Ja tosta yrittämisestä: ehdota ihmeessä että menisitte käymään lääkärissä. Siellä lapsettomuuden takana voi olla joku ihan pikku juttu joka vaatii pientä hoitoa.. Voisi esim vaikka olla niin että sulle määrättäis esim clomit ja raskautuisit sitten vaikka heti?? Ei voi tietää, mutta kannattaa kyllä mennä lääkäriin! :hug: :heart:

:hug: Älkää nyt luopuko toivosta! Eihän sitä tiedä mitä tämä joulun henki saa aikaan.. :xmas: Meillä ainakin se on vaikuttanut miehen herkistymiseen:yllätin sen aamulla jääkaapilta varastamasta piparitaikinaa ja myöhemmin ostoskeskuksesta hypistelemästä pikkuvauvojen sukkia. :) Vaan eipäs tunnustanut notta olis haikia, ähäskutti!!

Ines Voi olla että on pientä ja voi olla että suurempaa!
Mutta mä tosiaan annan miehen itse sanoa sen.Joku vuosi sitten tosiaan yhdessä tuumin päätettiin että tutkimuksiin kun 5v täynnä.
Siltikin miehellä välillä enemmän yrittämistä päällä kuin mulla. Tosiaan tää kierto mennään miehen "pillin" mukaan.. kalenterissa merkinnät jos on ollut hellyyttä, niin tietää sitten onko ajoitus ollut suht oikea, tosin nyt on ollut kp7:sta lähtien joka päivä :LOL: :heart:

punasipuli Meilläkin isäntä jää ns kiinni kun katselee vauvan tavaroita ja vaatteita yms. On se niin hellyyttävää. Eiköhän se sun mies kohta sano että kumiukot roskiin :D ;)

heiDu :wave: :hug: :D

ON: nipistellyt toista päivää alamahalta/oikeasta munasarjasta taas. nännit ollut tänään tosi kuivat, voi olla ilmastakin johtuvaa.
limat on muuttunut ehkä hiukka joustavimmiksi mutta valkovuotoa löytyy. En ole niitä ovistikkuja tähän kiertoon ostanut, vaikka niin kovasti tekis mieli!=)
Niin ja tossa kun ajeltiin Vääksyyn ja sieltä Kuhmoisiin ja sit takas kotiin niin vihloi oikeen kunnolla. Liekkö sitten se ovis tai sit follit kasvaa..?

Perjantaina tuli otettu isoveljen kanssa aamu viiteen asti. Laulettiin karaokea ja parannettiin maailmaa. Mun mies tuli pikkujouluista klo 2 yöllä ja meni suoraan nukkumaan. :saint:
Vedettiin veljen kanssa litra vodkaa(tehtiin batteryvodkaa(kun ei ollut kossua), ja puoli litraa päärynälikööriä ja pari desiä salmiakkikossua, niin ja vielä sixpacit olutta. Voitte uskoa että olin sellaisessa vuosisadan kännissä etten muista, aika paljon silti kestin vaikka siitä edellisestä rentoutumiskerrasta on 2v8kk :D Mutta pakko myöntää että helvetin mukavaa oli... =)
Ei mutta taas täytyy mennä, tuli yllätysvieraita! :whistle: :wave:

Muksaa sunnuntai iltaa kaikille! Näemme huomenna! =)

Ai niin Pohojola :hug: ! Laitan listaan ylös.. :(
Jaksuja!

Päiveetä kaikille! =)
Viime yönä piti ravata tunnin välein juomassa ja vessassa.. tais olla krapulaa.. :ashamed: :x

Tänään ollut tosi tosi tosi outo olo. Masua nippailee ja tuntuu sellaiselta täysinäiseltä ololta, nännnit aristaa hiukan(outoa!), valkovuoto on runsasta ja suht koht paksua, ja tänään huomasin n1h sitten vessassa käydessä joustavaa limaa.. eli nyt on limoista huomattu mahdollinen ovis.. Nyt menossa siis kp16/24-40?.. Täsmäiskua täällä kohta tehdään.. kunhan vaan tuo mies tulis tuolta pihalta kun sanoi että ensin laittaa maasturin ohjaussimpukan mutterit kuntoon.. :D Nyt on oikeesti niin h.vetin paljon kerätty siemeniä että jos ei onnistu niin ei onnistu! Mutta tietää ainakin että täysillä ollaan menty tää kierto.
Tänään kyllä aion mennä ostamaan apteekista ovistestejä.. kalliita mutta kun en ole saanut aikaiseksi tilata netistä, ja hirvee hinku saada tietää mitä mun oireet on! :ashamed: Raskaustestejä löytyy kaksi, niihin en aio sortua tässä kuussa ellei yli kp40 mene. :whistle:

Mites muilla sujuu?
Onko Sirpulalla ja Deluxxella ovikset ohi?

Niin ja Hempukka87 sekä Kaalikääryle, ilmoittakaa itsestänne niin tiedän jätänkö teidät listoille vai poistanko turhat?

Heips taas!
Viime yö meni palellessa, ja iltapäivän luennot sitten vastaavasti torkkuen..
Kp 27/29, tuskin mitään odottamatonta tapahtuu. Vähän aristaa ja ärsyttää, ja aineenvaihdunta on astetta nopeampaa, että eiköhän ne menkat sieltä kohta taas tule. Jospas menisin syömään vähän sitä piparitaikinaa, miehen jäljiltä sitä jäi pikku nökkönen (kovin suuri se taikina ei alun perinkään ollut). ;) Yritin kyllä täsmentää ettei moinen mässäily ole piparien tarkoitus, mutta helpompaahan se näin on! Plussaonnea!!
:heart:

minttulii86 täällä ovikset on varmaan ollu - jos oli - ja peittoja on yritetty heilutella säännöllisesti, vähintään parin päivän välein koko kierron ajan. :saint: Joko oot toipunut teidän järkyttävästä illasta? :hug:

Oli muuten ihana tässä yksi viikonloppu kun tulimme ravintolasta, niin mies hyökkäsi kotiovella "kimppuun" ja sanoi että eikö kulta yritettäis tehdä sitä vauvaa tässä ja nyt...Ja niin tehtiin! :D Toivottavasti olis tärpännyt! :heart:
Mulla nyt kp 23/26 (voin laittaa vielä tän kierron noin, sillä viim. kierto terojen kanssa joten säännöllinen pitäisi olla) ja varmaankin parin päivän sisällä testailemme (ollaan lähdössä reissuun varmaankin ke-to maissa niin tietäisi sitten että ollakko kuski-linjalla... :heart: ).

onlyer Selvä plussa ;) ! Ihanaa!!! :hug: :flower:
Tarrasukkia pienelle matkaan. Onnea sinulle ja miehellesi erittäin paljon!:heart: :heart: Niin ja tulee sittenkin häälahja teille! Elävä sellainen! =)

Meillä niin selvät ovisoireet päällä nyt että huh! Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen näin selvästi ja limoistakin huomannut!

Ei jaksais odottaa että pääsee testaamaan ahkeran siementenkeräys jakson jälkeen! ;) :ashamed:

onlyer tuhansittain :hug: ja onnea :flower: sekä tarasukkia pikkuiselle =) tää oli nyt kyll todellinen päivän uutinen ja aivan ihanan sellainen =)
Itellä kans alkaa elämä voittaa ku täti alkaa hiljakseen vaihtaan maisemaa ja saa alkaa oikein urakall sotkeen lakanoita :D
Plussa tuulia ja mukavia lakanoiden sotkemis hetkiä :wave:

Yhteistyössä