Ines Voi olla että on pientä ja voi olla että suurempaa!
Mutta mä tosiaan annan miehen itse sanoa sen.Joku vuosi sitten tosiaan yhdessä tuumin päätettiin että tutkimuksiin kun 5v täynnä.
Siltikin miehellä välillä enemmän yrittämistä päällä kuin mulla. Tosiaan tää kierto mennään miehen "pillin" mukaan.. kalenterissa merkinnät jos on ollut hellyyttä, niin tietää sitten onko ajoitus ollut suht oikea, tosin nyt on ollut kp7:sta lähtien joka päivä
:heart:
punasipuli Meilläkin isäntä jää ns kiinni kun katselee vauvan tavaroita ja vaatteita yms. On se niin hellyyttävää. Eiköhän se sun mies kohta sano että kumiukot roskiin
heiDu :wave: :hug:
ON: nipistellyt toista päivää alamahalta/oikeasta munasarjasta taas. nännit ollut tänään tosi kuivat, voi olla ilmastakin johtuvaa.
limat on muuttunut ehkä hiukka joustavimmiksi mutta valkovuotoa löytyy. En ole niitä ovistikkuja tähän kiertoon ostanut, vaikka niin kovasti tekis mieli!=)
Niin ja tossa kun ajeltiin Vääksyyn ja sieltä Kuhmoisiin ja sit takas kotiin niin vihloi oikeen kunnolla. Liekkö sitten se ovis tai sit follit kasvaa..?
Perjantaina tuli otettu isoveljen kanssa aamu viiteen asti. Laulettiin karaokea ja parannettiin maailmaa. Mun mies tuli pikkujouluista klo 2 yöllä ja meni suoraan nukkumaan. :saint:
Vedettiin veljen kanssa litra vodkaa(tehtiin batteryvodkaa(kun ei ollut kossua), ja puoli litraa päärynälikööriä ja pari desiä salmiakkikossua, niin ja vielä sixpacit olutta. Voitte uskoa että olin sellaisessa vuosisadan kännissä etten muista, aika paljon silti kestin vaikka siitä edellisestä rentoutumiskerrasta on 2v8kk
Mutta pakko myöntää että helvetin mukavaa oli... =)
Ei mutta taas täytyy mennä, tuli yllätysvieraita!
:wave:
Muksaa sunnuntai iltaa kaikille! Näemme huomenna! =)
Ai niin
Pohojola :hug: ! Laitan listaan ylös..
Jaksuja!