n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

päivitetty Maanantai 27.10.2008

Sarah85 ~ kp 5/28-36 ~ yk 27kk ~ 1. toiveissa ~ 22v. ~ iui
Orion ~ Kp 18/n.33 ~ y 26kk ~ 1.toiveissa
Murppa86 ~ kp 19/24 ~ y 36kk ~1. toiveissa ~ 21v ~ 1 ivf ~ testipäivä 9.11
Haltia ~ kp 41/31 ~ y 07/06 alkaen ~1. toiveissa ~23v ~1 ivf/icsi ~ testattu plussa ~ piinaillaan keskenmenoa peläten
Khaos ~kp 33/25-30 ~yk ?? ~ 1. toiveissa ~ 22v
CoffeeCup ~ kp 55/28-32 ~ y 04 alkaen ~ 20v ~ parlodel lääkitys
Sipsukka87 ~ kp 200> ~ y 05/07 alkaen ~ 21v
Alisa 84 ~ kp 240 ~ yk 1 ~ yritystä 03/08 alkaen



Taustalle siirtyneet

Heinähattu y 16kk (3.9.08)
Möhköfanttis y 20kk (7.7.08)-> ero -> yritys alkaa 11/08 uudestaan
Äiti-88 -> km
Hempukka87 -> kuumeilee edelleen toisissa pinoissa

Taustalle hävinneet (kenestäkään ei uutta tietoa 3.7.08)

Ulula
Nasu86
rina82
Anna333
Hissu

Plussanneet


Pinkviini yk 7 ->?
äippä 84 yk7 -> tyttö 05/08
liinu83 yk 5 -> LA 05/08
Nemotin yk ? ->?
corelia yk 9 -> Poika 06/08
Wiivi84 yk 10 -> tyttö 06/08
Anniel yk 7 -> Tyttö 23.07.08
Gataa yk 7 -> LA 07/08 (tyttö tulossa)
Äityli- 84 yk15 -> tyttö 12.8.08
Tinii yk? -> Tyttö 08/08
Mimmali yk? -> LA 10/08
Khaos yk 16 ---> tuulimuna 04/08
Sirpula yk 11 (LA 16.01.09 - poika tulossa)
Martzu87 y 2 vuotta (LA 01/09)
Tinttu y 17kk (LA 02/09 poika tulossa)
Eevi85 y 03/08 alkaen (plussa 5.10.08)
Neppi y 07/07 alkaen (plussa 6.10.08)
 
Olen käynyt aina välillä kurkkaamassa miten teillä muilla menee ja nähtävästi moni on plussannut tai saanut jo vauvan. Onnea kaikille! Tuossa mun kohdalla on kysymysmerkki ja siihen vastauksena on poika 06/08. Onnea ja voimia myös plussaa odottaville!
 
n. 20-v kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 3
päivitetty lauantaina 8.11.2008

Khaos ~ kp 8/25-30 ~ yk?~ 1. toiveissa~ 22v.
Sarah85 ~ kp 17/28-36 ~ yk 27kk ~ 1. toiveissa ~ 22v. ~ iui~ nega
Orion ~ Kp 30/n.33 ~ y 26kk ~ 1.toiveissa
CoffeeCup ~ kp 67/28-32 ~ y 04 alkaen ~ 20v ~ parlodel lääkitys
Sipsukka87 ~ kp >200 ~ y 05/07 alkaen ~ 21v
Alisa 84 ~ kp 240 ~ yk 1 ~ yritystä 03/08 alkaen



Taustalle siirtyneet

Heinähattu y 16kk (3.9.08)
Möhköfanttis y 20kk (7.7.08)-> ero -> yritys alkaa 11/08 uudestaan
Äiti-88 -> km
Hempukka87 -> kuumeilee edelleen toisissa pinoissa
Haltia yk 17 --> km (PAS myöhemmin)

Taustalle hävinneet (kenestäkään ei uutta tietoa 3.7.08)

Ulula
Nasu86
rina82
Anna333
Hissu

Plussanneet


Pinkviini yk 7 ->?
äippä 84 yk7 -> tyttö 05/08
liinu83 yk 5 -> LA 05/08
Nemotin yk ? ->?
corelia yk 9 -> Poika 06/08
Wiivi84 yk 10 -> tyttö 06/08
Anniel yk 7 -> Tyttö 23.07.08
Gataa yk 7 -> LA 07/08 (tyttö tulossa)
Äityli- 84 yk15 -> tyttö 12.8.08
Tinii yk? -> Tyttö 08/08
Mimmali yk? -> LA 10/08
Khaos yk 16 ---> tuulimuna 04/08
Sirpula yk 11 (LA 16.01.09 - poika tulossa)
Martzu87 y 2 vuotta (LA 01/09)
Tinttu y 17kk (LA 02/09 poika tulossa)
Eevi85 y 03/08 alkaen (plussa 5.10.08)
Neppi y 07/07 alkaen (plussa 6.10.08)
Haltia y 7/06 alkaen -> tuulimuna 11/08
Murppa86 y 3 v 4 kk (plussa 9.11)

 
Onnea Corelia pienestä pojasta! :heart:

Kiva, että Murppa ainakin olet täällä mun seurana. Tämä on tosiaan oikeastaan ainut paikka, jossa olen pystynyt purkmaan asioita juuri sellaisina kuin ne tuntuu. Tänne siis uudetkin rohkeasti mukaan.

Itsellä alkoi sitten taas uusi kierto. En ole edes itkenyt, se nega testi sen kyllä etukäteen jo kertoikin. Kivut on taas kauheat, ja ihmettelen vain, että mitä mun elimistöni oikein pelleilee, kun siis ovistestit esimerkiksi tässä kierrossa näytti hailakoita plussia juhannuksen tienoilla. sitten n. kp 15 oli ihan tyhjää vaan. oletin että se ovis olis sitten ollut sitä negaa ennen. .mutta nyt sitten siitä kuluikin melkein 20 päivää, ennenkuin kuukautiset alkoi. Joten olen vähän ihmeissäni, mutta odotan sitä 5.8 olevaa lääkäriaikaa, jotta tähän saataisiin jotain selvyyttä. mutta en oikein usko siihenkään.

luitteko sitä juttua, että Satu Taiveaho olis sairastunut hedelmöityshoidoista?? itse en ostanut Oho!a mutta kiinnostaa se juttu silti.
 
Moi taas. :wave:

Haltia :hug:

Möhköfanttis :hug: :hug: Toivon sulle kaikkea hyvää, että on ilo ja onni elämässä. :heart:


Mulle on tehny tää etäisyyden otto tosi hyvää. Voi vaikuttaa kyllä seki, että on ollu töitä koko ajan ni ei oo ehtiny sillai miettimäänkään. Ja kun tuo miehen siskon poika syntyi, ni hellitti tuo kuumeki vähän, mietin että oikeestiko mä haluan tollasen. :D Ja olen tässä lukenu niin valoisaa kirjaaki (harmi kyllä loppu tänä aamuna), että ei vaan voi murehtia omia asioita, kun tajuaa, että kuitenkin on niin paljon hyvää mun elämässä. :)

Paino putoaa, ihan niinkuin pitääkin. Viime to sorruin ostamaan ISON karkkipussin, sinä aamuna painoa oli 58,7. Seuraavana aamuna 59,1. Ei siinä mitään, ihan odotinki että noin kävis, mutta sitte sitä seuraavana aamuna, 57,9! Mihin se 1,2 kiloa yhtäkkiä katos?! :eek: :D Siitä sitte on laskenu 100g per päivä. Toivottavasti vaan jatkuis tämä tahti. :)

Plussatuulia kaikille. :heart: Nauttikaa kesästä, ja nostakaa mielenne korkealle! Älkää antako masennukselle valtaa. Se on ku peikko, joka vaan kasvaa, ku sille antaa mahdollisuuden. Samanlain hyvä mieli kasvaa myös, kun antaa sen ottaa vallan. :) :)
 
heippa!
Ihanaa että pinolle löytyi jatkaja! Kiitos haltia siitä!

Tein äsken negatiivisen testin ja tipuin todella korkealta ja kovaa! :ashamed: Olin jo niin varma ja luulin jo kuvittelevani joitain oireitakin itsellä mutta näköjään ei... tunnetta ei ole mihinkään suuntaan.. muutama päivä sitten oli valtavia kipu aaltoja tuolla alamahassa ja yhdyntä teki niin kipeää että ihan meinas itku päästä... mikä lie...kesti pari päivää ja hellitti,nyt sillointällöin tulee näitä lieviä kipuja mutta ei niin kovia kuin sillon! :eek: kaipa se on taas lääkäriin mentävä... :ashamed:

Möhköfanttis
Todella iso :hug: pahoittelen tilannettasi! Toivottavasti asiat järjestyy.. tule aina välillä moikkaamaan meitäkin tänne!
 
Kiva, kuulla teistäkin heinähattu ja orion

Heinähatulle paljon halauksia :hug: inhottavaa, kun testit näyttää negaa. kun toivo on korkealla, se on kuin maailman loppu.

ja kiiitos orion että sait mieleni iloiseksi. siksi tätä pinoa tarvitaa myös =) ei se vauva ole elämän ainut asia. tosi paljon tsemppiä laihdutukseen. sama projekti pitäis unkin aloittaa.
 
Halauksia sinne heinähattu :hug: Tiedämme varmaan kaikki, miltä tuntuu, kun toiveet murenee palasiksi joka kuukausi.

Kiva Orion, että tulit takaisin meidän seuraan :) Tukea ei voi koskaan olla liikaa ja meistä onkin muodostunu tällainen pieni, hyvä tukiryhmä toisillemme.

Minä täällä yritän nyt vain keskittyä siihen, että saisin nuo verensokerit pysymään matalalla tasolla. Saa kyllä tosissaan yrittääkin.. Ensi maanantaina on se aika gynelle, mutta tuntuu niin turhalta ees mennä, kun tietää, ettei siitä mitään hyötyä ole kuitenkaan... :ashamed:
 
Halauksia nepille kierron alkuun :hug: Tosiaan, on tuttu tunne varmaan meille jokaiselle. Eipä siinä paljon sanottavaa jää. Kamala olo vain :(

Meidän pino meinaa tippua koko ajan melko pohjalle. Ei anneta käydä niin!
 
Nyt on kp 3 ja täti tekee jo lähtöään, ei voi ymmärtää :eek: Koskaan ei oo ollu tälläsiä menkkoja, 2 päivää vuotoa jättimäisillä hyytymillä ja sit yhtäkkiä vaan tuhrua? Ilmeisesti noi terot aiheuttaa sen. Noh, pikamenkoilla on puolensa, ei tarvi kärvistellä niin pitkään. Tää on nyt sit vipa tero-kierto, hirvittää ihan että kuinkas sitten käy kun pitäis ihan omin hormonein pärjätä..kumminkin se on taas se 80-100 päivää :kieh: Meen kyllä sitten syyskuussa marisemaan YTHS:lle jos näyttää siltä..

Toivotaan nyt niitä pieniä ihmeitä tähän ketjuun. Kaikki täällä olijat ovat varmasti vauvansa ansainneet. Toivottavasti tämä epäreilu epäonni kääntyy vielä joskus. Vaikka välillä meinaa usko ja toivo loppua niin koitetaan pitää niistä yhdessä kiinni!

Viikonpäästä alkaa se ripari jolla oon isosena. Mietin koko ajan kuumeisesti että kuinka onnistuisi karata edes hetkeksi pupuilemaan oviksen aikaan. Pitäis saada vain mies innostumaan romanttisesta pikapanosta kiinnijäämisen pelossa :whistle:
 
Te varmaan nyt aattelette, että mä oon ihan hullu ja muutenki päästäni vialla, mutta mä oon saanu päähäni olla kiitollinen tästä lapsettomuudesta, ajatella sitä lahjana. Lahjana siksi, koska oisinko muuten koskaan lähteny etsimään totuutta meidän olemassa olosta. Ehkä, kenties, mutta ainaki tää on ollu semmosena katalyyttinä tässä. Ja muutenki...onhan tässä ollu niin paljo rakennustaki, että ei tähä väliin olis vauvaa mahtunukaan. :) Jospa kuitenki joskus. :)
 
Onnea tasoittumassa olevasta luomukierrosta Möhkis *onnenhali* Vaikka et enää olekaan meidän ns. yrittävien joukossa, oot silti mielessä koko ajan.

Vääsyyttäää... |O Teen neljän päivän sijaisuutta yhdessä tilapäishoitokodissa. Huomenna kiva työvuoro, klo 7-12 & 21.15-7.15. Eli 15 tuntia ja osa vielä sunnuntaipalkalla.. Nii, ja tietenni yölisät :D Kivaa, kun saa tehä töitä kunnon palkalla.
 
On se kyllä jännä, että sitä ei osaa nukkua ennen yövuoroa :D Veri vaan vetää tänne palstalle.. Kyllä me muuten nykyään tiputaan aika alas :(

Huomenna sitten tuomiolle.. Eli siis polille kuulemaan, miten tässä jatketaan.. Kirjoittelen tunnelmia sitten sen jälkeen tänne teillekin :)
 
Terve, murppa! Jep,me ollaan aika alas vajottu :/ Mut itse oon ian tarkotuksella pitäny vähän matalaa profiilia. Alkaa nimittäin jo usko mennä tuohon vauva haaveeseen! Nyt menossa kp 45 eikä menkkoja näy eikä kuulu, tk:n testi näytti perjantaina negaa eli uskottava se on et nyt on vika jossain ihan muualla kuin siinä missä toivoisi sen olevan! Mä en enää tiedä mitä täs tekis, mutenki on ollu viime aikoina vähän mieli maassa ja sit vielä tämä, mä en enää jaksa.. :ashamed: Mut hei tule heti kuitenkin kertomaan polin uutisista! :)
 
Heinähattu: Oliko sulla ne edelliset kierrot terokiertoja? Voihan se olla, että oma elimistö ei ole vielä oikein hoksannu tota menkkajuttua, että joudut vain odottelemaan.. Tiedän, että on inhottavaa, kun päivät vaan kuluu eikä tilanne ratkea suuntaan eikä toiseen..

Käytiin tänään miehen kanssa siellä polilla. Olin ensinnähi kauhean väsynyt kun mentiin suoraan minun yövuorosta. Sitten oli muutenkin vähän pessimistinen olo, että josko täällä kuitenkaan päätetään mitään... No, yllätys olikin sitten suuri, kun gyne osoittautui erittäin sympaattiseksi ja ehdotti meille suoraan inseminaatioihin ryhtymistä. Minä olin ihan että mitä! :D Kun olin kuvitellut, että aloitetaan clomeilla ja niitä saapi syödä monta kuukautta... Siis tuleehan tähänkin clomit, mutta sen lisäksi Puregon + ultrat ja sitten tietenni se inseminaatio. Voi vitsi, oon niin innoissani kun asiat vihdoin etenee :D Eli tuossa elo-syyskuun vaihteessa aloitetaan 1. inssi. En malta odottaa! :D Toiveet tosi korkealla, ehkä liiankin...?
 
Meillä on ollut netti kaatuneena julkisivuremontin takia, joten en ole päässyt palstalle. Ihanaa, ettei meidän pino ollutkaan tippunut ihan pohjille, vaan tekstiä oli tullut paljon.

Möhkö mielettömät onnittelut luomukierrosta :D kiva kuulla edelleen sinunkin uutisiasi!!

Murppa Ihanaa, että pääsette suoraan inssiin!! onnea onnea. Toivotaan, että teille siten vauva saataisiin. Meillä lapsettomuuslääkäri 5.8. ja pelkään, että se taas vaan latistaa tunnelmia entisestään.. mutta odotetaan vielä. Jospa mekin päästäisiin "tositoimiin" tuntuu NIIN turhauttavalta olla ilman mitään hoitoja, kun mitään ei ole 2 vuoteen tapahtunut niin miksi nyt sitten muka tapahtuis.

Orion kyllä mäkin olen miettinyt lapsettomuuden hyötyjä. ja yksi on ainakin, että elämä on tän yrityksen aikana tasoittunut ja rauhoittunut, ja me ihan oikeasti halutaan se lapsi. Myös mies haluaa. Kunpa se vauva vaan joskus sieltä tulisi.

Neppi
Onnea lyhyistä menkoista!! itselläkin oli vain 2 melko voimakasta vuoto päivää ja pari tihuttelupäivää, ja vaikka mulla on melko niukat menkat niin toi oli jo tosi vähän. siitä sitten seurasi, että nyt mietin voisinko sittenkin olla raskaana, vaikka testi ennen menkkoja näytti negaa ja menkat oli, mutta kun väsymys on ihan sairas, ja paha olo, ja kaikki... mutta en oo uskaltanut tehdää testiä... tuntuu maailman typerimmältä epäillä olevansa raskaana juuri kuukautisten jälkeen. enkä varmaan olekaan.

Heinähattu Toivottavasti sinäkin saat kuukautiset takaisin. Nati sillä aikaa omasta pikkuisesta sitäkin enemmän. suuntaa tarmoa muuhun kun stressaamiseen. Onko sulle lääkäriaika varattu?

Omaa napaa siis kuukautiset oli ja meni, ja vaikka ne oli ihan sellaiset, etä verta tuli, silti toivoeita elättelen, että olisko ne ollut niin niukat, etttä ne oliskin ollut vain jotain välivuotoa, ja silti olisin raskaana... no en tietenkään ole. mutta nyt mieskin on taas vaihteeksi siä mieltä, että keskitytään vauvaprojektii =) joten toivotaan, että se mielipide pitää ;)
 
Khaos Joko sinä tuot seuraavan plussan meidän pinoon? :heart:

Täällä taas masentavat tunnelmat. Kyllästyin jatkuvaan toivomiseen, ja tein sen raskaustestin, ja mitään plussaahan sieltä ei tietenkään tullut. No eipä onneksi pudottu korkealta. Tänään oli helsingin sanomissa juttua lapsettomuushoitojen kalliista hinnoista. Alkoi taas pelottaa, että me ei miehen kanssa ikinä saadakaan sitä vauvaa.. Siinä sanottiin, että vuosittain "diagnosoidaan" n 300 paria jotka kärsii lapsettomuudesta. olikohan siinä virhe, vai voiko luku TODELLA olla noin matala. Siinä tapauksessa me nuoret lapsettomat olemme varmaan suomen ainoita nuoria lapsettomia... Ja ei ihme, ettei meidän tunteita tajua/huomioi kukaan, miksi juuri me ei saada niitä vauvoja. Angst. Tuntuu taas että hajoan tähän, muutenkin kaikki on tuntunut menevän pieleen tälläviikolla.. Huomenna meillä tulee yöksi 3 kpl ihanaa lasta. Kummilapsi ja hänen kaksi siskoaan. Vilskettä tulee olemaan pe iltaan asti. niistäkin 2 on koeputkihedelmöityslapsia...

jostain pitää taas kerätä voimia päästä tän masennuksen yli.
 
Haltia: Kuulostaa niin tutulta. Itsellä oli just kans tuollainen olo: turhautti tosi paljon, kun mitään ei tapahtunut ja asiat vaan junnasi paikallaan. Tuntui ihan, ettei kukaan ota tosissaan, vaikka tässä on jo kolme vuotta yritetty. Kamalasti peukkuja sinne teidän seuraavalle käynnille. Tiedän, ettei se ole helppoa, mutta päätä itseksesi, ettet luovuta siellä ja jää vaan kuuntelemaan sitä lääkäriä, vaan sanot oman mielipiteesi. Kai sekin jotain painaa vaakakupissa...

Möhkikselle :hug: Tuntuu varmaan ihan kauhealta, ei voi kuvitellakaan..... :( Hirmuisesti voimia ja jaksamista uuteen tilanteeseen. Onneksi sinulla on niitä karvaturreja tukena :)
 
heipparallaa! :wave: Mulle voi laittaa sit kp 5.. noh,pettymys ei ollu suuri koska oikeastaan jo toivoin niiden menkkojen alkavan jo kun testitkin näytti vaan negaa :ashamed: mutta ei siis ole yhtään masis asiasta.

Möhkis suuri :hug: muuta en osaa sanoa...en voi sanoa että tiedän miltä susta tuntuu mut voin vain kuvitella tämänhetkiset tunteesi :|

Murppa no mulla loppu noi terot maaliskuussa ja sen jälkeen menkat ovat olleet kellon tarkkuudella ajoissa..ja se kierto on ollu sellaset 34pvä. tää nyt oli taas joku uus juttu et veny noin paljon mut,mut...on tuo elimistö kumma tapaus :/ Onnea hyvistä uutisista! ja toivottavasti teilläkin alkaa jo jotain tapahtua ;)

Haltia En ole vielä lääkäriä varannut kun saa kuulema vasta syyskuulle seuraavan ajan..mut kaipa ne terot pitää taas takasin käydä pyytämässä :ashamed: Nää mun valitukset täst vauva jutust kuulostaa varmaan siltä et oon unohtanu ton sulosen pienen pojan mikä meillä jo on mut ei se niin ole. Kyllä mä joka päivä kiitän (jotain tuolla jossain) et ollaan saatu sentään edes yks pieni tähti meidän elämään! :) niin ihana veijari se kyllä on :heart:

Mutta tänne ei mitään sen kummempaa kuulu... kohta taas super pupuilut kehiin ja utta toivetta nostamaan :) Jaksamisia ja nautinnollista kesän viettoa kaikille teille! Te ootte ihania ihmisiä,aina jaksatte kuunnella muita vaikka oma elämä olis kuin solmussa :flower:
 

Yhteistyössä