n.10 kg:n karistus

Ei se Henrietta haittaa, vaikka joskus syökin ;) . Ei se yksi päivä tai viikonloppu koko projektia kaada, jatkat vain hillitympää menoa sitten seuraavana päivänä. Mä ainakin oon ajatellut niin, että kun kuitenkin sitten ihannepainossanikin toisinaan repeän kunnolla herkuttelemaan, on sama opetella jo tässä pudotusvaiheessa taiteilemaan järkevän syömisen ja herkuttelun välillä. Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napos:
Ei se Henrietta haittaa, vaikka joskus syökin ;) . Ei se yksi päivä tai viikonloppu koko projektia kaada, jatkat vain hillitympää menoa sitten seuraavana päivänä. Mä ainakin oon ajatellut niin, että kun kuitenkin sitten ihannepainossanikin toisinaan repeän kunnolla herkuttelemaan, on sama opetella jo tässä pudotusvaiheessa taiteilemaan järkevän syömisen ja herkuttelun välillä. Tsemppiä!
Kiitos:)Kyllä tämä taas tästä mä luulen kanssa.Tääkin päivä on mennyt ihan hyvin,nou hätä :saint:

Tuo on niin totta että pakko sitä on välillä revetä herkutteluunkin!Ja mulla kun on tuo tahti ollut niin nopea(4viikossa tippui 6,3kg)...että hitaamminkin hyvä tulee.

oikein paljon kiitos Napos tsempeistä,onneksi kesään on vielä matkaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Moikka! Mulla meni viikonloppu niin huonosti että jätän tän viikon punnitukset väliin. Tulis vaan paha mieli ja muuta. Eli kattelen ens viikolla tuloksia ja nyt takasin ruotuun!
Mä kanssa mietin jätänkö paikkarit tältä viikolta.Täytyy katsoa fiiliksiä huomenaamulla(ja mitä oma vaaka sanoo,hui.)

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Moikka! Mulla meni viikonloppu niin huonosti että jätän tän viikon punnitukset väliin. Tulis vaan paha mieli ja muuta. Eli kattelen ens viikolla tuloksia ja nyt takasin ruotuun!
Mä kanssa mietin jätänkö paikkarit tältä viikolta.Täytyy katsoa fiiliksiä huomenaamulla(ja mitä oma vaaka sanoo,hui.)

:)
Henrietta, onko Painonvartijoissa se Jokeri-kortti vielä? Siis että ei tarvitse käydä puntarilla, vaikka osallistuu ryhmään. Käytä mielummin se kuin jätät väliin ;) .

 
Alkuperäinen kirjoittaja Napos:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Moikka! Mulla meni viikonloppu niin huonosti että jätän tän viikon punnitukset väliin. Tulis vaan paha mieli ja muuta. Eli kattelen ens viikolla tuloksia ja nyt takasin ruotuun!
Mä kanssa mietin jätänkö paikkarit tältä viikolta.Täytyy katsoa fiiliksiä huomenaamulla(ja mitä oma vaaka sanoo,hui.)

:)
Henrietta, onko Painonvartijoissa se Jokeri-kortti vielä? Siis että ei tarvitse käydä puntarilla, vaikka osallistuu ryhmään. Käytä mielummin se kuin jätät väliin ;) .
En mä ainakaan ole mistään jokerikorteista kuullut...pitää kysyä huomenna

:D
 
Hienoa Henrietta! Se onkin sitten ens viikolla edessä se 70 rikkoutuminen! Oli se sillon mulla tosi hieno tunne. Nyt on kyllä junnattu tässä painossa niin kauan et haluis jo 65 alapuolelle. Ootko pistäny sopivasti ihaniin hakemuksen? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Hienoa Henrietta! Se onkin sitten ens viikolla edessä se 70 rikkoutuminen! Oli se sillon mulla tosi hieno tunne. Nyt on kyllä junnattu tässä painossa niin kauan et haluis jo 65 alapuolelle. Ootko pistäny sopivasti ihaniin hakemuksen? :)
kiitos,onneksi en luovuttanut!!Kävinkin jo siellä sopivasti ihanissa,kun jaksaisi aloittaa päikkykirjat ym.alusta siellä,porukkaa ainakin oli ihan erilailla:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napos:
Hyvä Henrietta! Turhaan pelkäsit. Tervetuloa ensi viikolla alle 7-kymppisiin ;) !
no saa nyt nähdä pääsenkö ens viikolla alle 70 kymppisiin,toivottavasti :D

ollaan liki samanpituisia (itse olen 169 ) ,tosin sinulla lähtöpaino siinä suunnilleen mitä itse painan nyt =)
 
Onnea Henrietta :) Aika hyvältä näyttäis, se siis, että ylihuomenna painat alle 70kg! Mä en oo koneelle päässyt maanantain lukemaa kertomaan, mutta eipä siinä ollutkaan hurraamista, ei grammaakaan ollut pudonnut... No, katotaas maanantaina uusiks.

On ihanaa ku on tullu tollaisia keväisiä ilmoja. Aurinko paistaa ja silleen. Tsemppiä meille kaikille, ollaan uikkarikunnossa sit kesällä B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Onnea Henrietta :) Aika hyvältä näyttäis, se siis, että ylihuomenna painat alle 70kg! Mä en oo koneelle päässyt maanantain lukemaa kertomaan, mutta eipä siinä ollutkaan hurraamista, ei grammaakaan ollut pudonnut... No, katotaas maanantaina uusiks.

On ihanaa ku on tullu tollaisia keväisiä ilmoja. Aurinko paistaa ja silleen. Tsemppiä meille kaikille, ollaan uikkarikunnossa sit kesällä B)
Kiitos rouva räpylä,hauska nikki sinulla :D
Mulla on keskiviikkoisin punnitus painonvartijoissa,toivottavasti olisi alle 70.

Pääasia ettei sulla ollut noussutkaan paino,ens maanantaina se on pian hurahtanut kunnolla alas :flower:
 
Onnea Napos!! :flower: :flower:

M' olen nyt kotona k'ym'ss', eli siis poikien mummolassa, ja k'vin t''ll' puntarilla aamulla. Puntari n'ytti 62kg, tosin meid'n oma on digitaalinen ku t''ll' on sellanen mik'h'n sen nimi on, se jossa py;rii sellanen levy sis'll' :D Jos joku tajuaa. Ett' en tii' kuinka luotettava tulos oli, mutta kuulostaa oikeen hyv'lle! :D

Henrietta, kiitos kiitos. Eli keskiviikkoa j'nn't''n, eik;h'n se oo alle 70 ku muutenki oot niin nopeaa pudottanut.

Mitenk' muilla on mennyt. M' en tajuu t't' n'pp'imist;;. Ei toimi kunnolla. Sori outo teksti. =)
 
Blääh, täällä vaan pyöritään 67 tienoilla eli puntari näytti aamulla 66,8 kg eli tässä on nyt se mun junnauskausi näköjään menossa! Ja voi kamalaa kun on ton meijän nappulan kaks vee synttärit tulossa ja niitä joutuu kaks kertaa viettämäänkin!
 
ONNEA NAPOS!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Minuu pelottaa taas huominen punnitus...kävin aamulla vaakassa ja se näytti samaa kun viime viikon punnituksessa,70.4!!
Olo on kyllä turvonnut,luulen menkkojen tekevän tuloaan.Voi hitsi,kannattaakohan sinne edes mennä huomenna jos meniskin seuraavaksi vasta sitten hiihtoloman jälkeen 2 viikon päästä.

Syömiset on mennyt hyvin,lauantaina söin karkkia ja pähkinöitä,muttei luulis yhden illan vaikutavan painoon noin ettei tipu :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napos:
Kiitti, kiitti. Älä pelkää. Rohkeasti vain puntarille huomenna. Tilanne on jo toinen huomenna. Muistelen, että itse sain kuitenkin aina uutta potkua käynnin jälkeen.
Njaaah :xmas: No hitto kaippa mä sinne menen sitten.

Voisitko luvata ettet huku täältä palstoilta mihinkään vaikka oletkin jo laiheliini? :D

olis kiva jos saisi juttukaveria vielä silloinkin kun joskus sinne tavoitteeseen pääsee ja koittaa pitää sitä painoa siellä =)
 
Moikka mooooi piiiitkästä aikaa!!!!!

Pieni laiskuus iskenyt ja luovuttanut olokin ollut...
Egyptiin lähtöön 2viikkoa eikä todellakaan voi sanoa olevansa bikinikunnossa :kieh:
Vaaka näytti aamulla 65,2, et kai jotain kuitenkin lähtenyt vaikka syöminen mennyt taas överiksi.

Tästä ei todellakaan ole suunta kuin ylöspäin tai siis alaspäin, kuinka sen haluaakin sanoa :D

Onnea teille, olette tiputtaneet huimia lukemia (useita voipaketteja =) )

Palaan viimeistään maanantaina asiaan punnituksen merkeissä
=)
 
JUST JOO,-100grammaa*voi itku*

Jotenkin arvasin kun tää olo on niin väsynyt ja turvonnut.Tissitkin alkoi särkeen,alkais nyt ne pirun menkat!

Ryhmänohjaajakin lohdutteli että kun on se aika kuusta niin paino voi olla 1,5 kiloa jopa enemmän,nestettä kerääntyy...

Eli :


9.1:77,3kg
16.1:75,6kg
23.1:73.7kg
30.1:72,6kg
6.2 : 71kg
13.2: 70,4
20.2:70,3

on kyllä tosi surkea olo koska olen syönyt järkevästi lauantaista pientä karkkipussia ja pähkinöitä lukuunottamatta=(

Tällä viikolla ajattelin jättää herkutteluillan vkl väliin,harmittaa niin vietävästi.
 
Hei Henrietta, miinusta kuitenkin! Kunhan turvotus laskee, paino hulahtaa alaspäin. Don't worry. Väkiselläkin tulee niitä pienemmän pudotuksen ja jopa plussankin viikkoja. Sullahan on paino tippunu kokonaisuutena jo 7 kiloa. Älä siis itke enää.
 
Henrietta, sä olet tosi nopeaa pudottanut nuo 7kg et eihän sulla hätää :)

mua huvitti, kun olen kotona käymässä, ja äitin kavereita tuli käymään. Mä tuskailin ennen niiden tuloa ku ei farkut meinanneet mahtua kiinni! :eek: (menkat alkoi et jospa se johtui siitä :D ) ja laitoin sit tunikan peittämään ylitsevuotavuudet (kuulostaa ihanalta, eikö). No pari niistä oli äitille puhunut et onpa rouva räpylä laihtunut kovasti. Toinen kävi mulle oikeen sanomassa et oletpa hoikka. Ihan kiva oli kuulla :) jos olisin tiukan paidan laittanut niin olis tuo hoikkuuskommentti kyllä voinut jäädä sanomatta :D tosin ne näki mut viimeks kesällä vauvamahassa 20kg painavampana et ihan suotavaa toki on et ne huomas mun pienentyneen :D
 

Yhteistyössä