n.10 kg:n karistus

Räpylä:Mahtaa olla upee tunne kun kehutaan hoikistuneen :D Mä en tiedä,vaikka olen tiputtanut 7 kiloa niin ei kukaan muu ole sanonut mitään paitsi mies :kieh:

Kun aloitin tän urakan,monet totesivat että mistä sä laihdutat..en tiedä,oisko se läski levittäytynyt niin tasaisesti muhun vai mikä on :LOL:

Hitto luulis ihmisten huomaavan kun on se 10-12 kiloa tippunut :kieh: Kuoriudun kesällä vaatteistani kun tulee lämmin,niin silloin viimeistään :LOL:
 
Jaahas, taas on viikko vierähtänyt..

Lähtöpaino 69
Paino nyt 65
Tiputettu 4
Viikko tiputus -200g

No joo, aikaan nähden voisi olla tuplaten noita karistettuja kiloja. On vaan laiskuus ja saamattomuus iskenyt :headwall: . Täytynee kuitenkin olla kiitollinen ettei ole lisäkiloja tullut.

Alotin tänään 5 päivän Nutrilet-kuurin. Tiedän ettei se pitkällä juoksulla mitään auta, mutta jospa kesävaatteet ei viikon päästä puristaisi niinkuin nyt :D .
Lupaan ja vannon et reissun jälkeen alkaa uusi elämä liikunnan ja järkevän ruokailun merkeissä. Kesäksi on saatava itsensä kuntoon*ruoskii itseään* :LOL:

 
Hiljaa hyvä tulee, Kesänlapsi. Hyvää matkaa!

Henrietta, kyllä sun laihtuminen vielä hoksataan. Sanoopa joku jopa, että "älä hyvä ihminen enää laihduta, täytyy naisessa olla, mistä pitää kiinni".

Mulla on viime viikosta miinusta saman verran kuin Kesänlapsella. Oon syöny näppituntumalla ilmeisesti aika sopivasti, kun ei paino oo noussut. Samalla tyylillä aion jatkaakin.

Tsemppiä meille!
 
Teillä kaikilla putoo koko ajan ja mulla on joku ihme jumitus menossa tai paremminkin paino hieman noussu. Motivaatiokin on vähän hakusessa. Nyt potkikaa mua pepulle niin että on mustelmilla, eikä voi enää istua ;)

Auttaskohan tommonen nutrilett kuuri tähän motivaatio-hommaan? Ois ne kaverin häätkin ja ongelmana niinkun omaks otsikoks laitoin tuo yläkroppa, kun ei meinaa mekko mahtua tissien kohdalta kiinni! Oisko teillä siihen neuvoja?

Kesänlapsi: Mistä muuten ostit tuon 5 päivän kuurin ja mitä makso?
 
Ronttis:

Mieti kuinka hyvin olet jo päässyt lähelle tavoitetta!!!Mieti KESÄÄÄ!!!!!!!!

Perhana mä potkaisen sua niin kovaa täältä että et varmasti istu viikkoon!!!!!

Kokeile nutrilettia,kokeile viikkoa ilman hiilareita,tee joku radikaali muutos viikoksi syömisiin niin paino hulahtaa ihan taatusti alaspäin.Kehoitan kokeilemaan esim.viikkoa ilman leipää,perunaa,pastaa taikka riisiä:)varmasti tippuu paino alaspäin.

Noi nutriletit on mun mielestä(yhden 5 päivän kuurin vetäneenä) ihan ok juttu ,mutta ne lämpimät ruoat on ihan sika karseita

:x :x

Itse maksoin euromarketista ostettuna 29,90e

Tsemppiä!!
 
Saako liittyä mukaan pudottamaan noin kymmenen kiloa?

Aloituspainoni tänä aamuna 67kg -tavoite olisi 57kg -ei yhtään alle, vaikka jos tuosta vähän vielä laihdunkin en olisi alipainoinen vielä pitkään aikaan. Mutta 57kg on hyvä paino aikuiselle minälle. En ole hirveän pitkä. Ja lihaksia en halua menettää.

Konsteina ihan kevyehkö kotiruoka, ei syömistä iltaisin klo. 18 jälkeen. Sauvakävely +muu ulkoilu.

:wave:
 
Tervetuloa Tomaattikeitto! Ollaan näköjään painon kanssa samassa, mutta ootkohan lyhyempi kun tavoite on noinkin alhainen? Mukaan tosiaan mahtuu, mulla on pudonnu vasta muutama hassu kilo (paitsi ennen tän pinon alottamista 8 kiloa) ja matkaa siis on eikä haittais vaikka tippuis vielä kahdeksankin kiloa... hiljaista näyttää olevan :whistle: jotenkin vaan nyt tökkii. Eli lisätsemppi ja -väki ei ole pahitteeks ollenkaan!
 
TERE!

Moikkis tomaattikeitto :wave:

Punnitus ohi tältä viikolta ja tulosta oli tottatosiaan tullut :D

-1,2KILOA!

Eli:

9.1:77,3kg
16.1:75,6kg
23.1:73.7kg
30.1:72,6kg
6.2 : 71kg
13.2: 70,4kg
20.2:70,3 kg
27.2:69,1kg

MÄ PÄÄSIN ALLE 70kilon jeeee...:)

Painonvartijoissa käskettiin muistamaan antaa kiitosta tukijoille,joten KIITOS teille kaikille :flower:
 
Täältä ronttikselle potkuja, potkpotk! Mulla ei oo kokemusta noista ateriankorvikkeista ollenkaan. Ihan perusruualla oon mennyt aina.

Mäkin sain vihdoin ja viimein jumpattua eilen. Keräsin lehdistä jumppaohjeita ja aloin pumppaamaan. Tänään uusiksi.

Tomaattikeitolle tervetuloa joukkoon!

Toivottavasti Henrietta ilmoittaa tänään hyvät lukemat :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Ollaan näköjään painon kanssa samassa, mutta ootkohan lyhyempi kun tavoite on noinkin alhainen?
158cm, katsoin kaaviosta, että olis aika lähellä normalipainoa tuo joku 57kg. Mutta jos hyvältä tuntuu 58-59kg niin siihen jää. Lihakset vain eivät saisi kulahtaa, menee loppukin liikuntakyky. Ennemminkin tavoitteeni on parantaa liikkumista ja lihasvoimaa. Ihan tavallisesti, salilla tarvitsisin ohjausta. Mies on luvannut jeesata kuntosalin kanssa, kunhan ensin peruskunto kasvaa. Tänään tein sauvakävelylenkin lainasauvoilla. Jos tykkään, ostan omat. Tuli yllättävän lämmin ja juuri heikot lenkit saivat kyytiä -hartiat, olkapäät, selkä -ja jalkoihinkin vaikutti eri tavalla kuin tavallinen kävely. Meidän kuntosalilla vain on yksi ällö puoli...ne laitteet on isoja vaikka mulla ois kymmenen senttiä lisää pituutta!


Mutta kiitos tervetulotoivotuksista, on ihanaa kuulua sakkiin! Ja onnea Henrietta tosi paljon
:flower:
 
Olen syönyt muutaman päivän kevyesti normiruokaa. Karamellit +muut herkut pois -ja paino nousee! Eihän tän näin päin pitäny mennä! Ilmeisesti jostain syystä nestettä kertyy nyt kehoon ja aloitin diureettilääkityksen. Kiva kun suu on kuiva ja nestepallerot killuu pohkeissa ja nilkoissa! Niin väärin! |O
 
Hyvää viikonloppua kaikille ja hallittua herkuttelua!

Tomaattikeitto, kyllähän nää meiän kropat elää kuitenkin omaa elämäänsä niin, että paino heittelee, vaikka mitä tekisi. Ei niitä aina voi edes ymmärtää ;) . Mulla on tapana käydä joka aamupäivä puntarilla ja tänään näytti 600 grammaa enemmän kuin eilen.
 
Laitan tänne teille saman rutina viestin kun tuonne kesäketjuunkin johon kirjoitan...

do diih...tää viikko on mennyt kokonaisuudessaan ihan päin persettä.

Eilen meni sipsiä ja karkkeja,kivaa oli mässyttää ei siinä mitään,mutta kun tällä viikolla on jo pariin otteeseen lipsahtanut,,keskiviikkona viiniä ja olutta.....maanantaina söin normaali karkkipäiväni ja nyt sit eilinen.voi juma.

ja kaikenlisäksi tänään olen lähössä kaverin kanssa ravintolaan illalla syömään,tätä reissua ollaan suunniteltu kaksi kuukautta.että silleen.

jotenkin ,vaikka mennyt pieleen niin ei ihan kauheasti harmita,mikäköhän on?

huomisesta palaan ruotuun,tiedän ja uskon että pääsen taas normaalivauhtiin.Enkä mä kyllä tänäänkään ole vielä mitään syönyt,illalla syön kyllä siellä ruokapaikassa.

No,kaippa tää tästä jatkuu vielä sitten mallikkaasti ja toivottavasti en saa kerättyä miljoonaa kiloa takaisin näitten lipsumisien myötä :'(

Hyvää vkl kaikille
 
Heh, Menikin se vatsa sekasin ihan muista syistä eli näistä ihanista kivikautisista!

Nyt on pojan synttärit juhlittu ja äiti ottaa tiukan kuurin päälle... Ostin ihanan vihreen mekon kaverin häihin ja todellakin haluan mahtua siihen tai siis en halua et tulee lisää kiloja ja mekosta tulee tiukka kun on sellanen vartalonmyötänen. Paino oli nyt lähellä taas sitä alinta eli 66,7 kun on välillä hyppiny jopa 69 kilossa... eli ihan ok fiilikset!

 
Hei! Onpas täällä aika hiljaista. Tällä kotiäidillä on ollut kiireinen viikko, kun nyt vasta ehdin tänne :p . Paino oli tasan 64 tänäkin aamuna. Hyvin siis menee edelleen. Toivottavasti teillä muillakin.

 

Yhteistyössä