Myynkö liian halvalla...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Myyn siis tuolla suomi24 kirppiksellä arabian veranda 6-osasta kahviastiastoa, pyydän siitä 50e, nyt joku haluaisi ostaa sen vaimolleen, mutta tinkaa siitä vielä kymppiä pois (ikäänkuin bensarahaa, jotta hän voi hakea sen täältä), eli pitäisikin myydä 40 eurolla. Tuntuu että menee liian halvalla, niitä ei ole käytetty kuin pari kertaa, ovat siis tosi hyväkuntoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Puurolle:
No aika halvalta kuulostaa... Mut en ole asiantuntija. Joillain ihmisillä on tapana tingata joka asiasta.

Joo sitä minäkin, mieluummin pidän itselläni, kun noin halvalla myyn. Arabian astiat kuitenkin on aika arvokkaita uutenakin.

En ymmärrä miksi mun pitäisi maksaa ostajan bensakulut, jotta pääsee hakemaan astiaston, kun ilmoitukseenkin laitoin että mahdolliset postikulut ostajalle, tarkoittaa se sitä että jos haluaa noutaa tavaran, on itse maksettava kulut siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
http://www.huuto.net/kohteet/arabia-veranda--20-osaa--ei-hvsta-/118778787

Tuossa aika tuore tapaus Huutiksesta

Kiitti tästä linkistä, nyt tiedän että ei kannata myydä 40 eurolla. Pitäis varmaan itsekin kokeilla tota huutista.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Huutiskohteessa oli 20-osainen astiasto.

20-osainen on mullakin, ihan samanlainen kuin huutiksessa. 6 kahvikuppia, 6 alulautasta, 6 kakkulautasta, kermakko ja sokerikko. Olin näköjään laittanu väärin ekaan viestiin... sori.

Yhteistyössä