Onko täällä myymälänhoitajia, mitä teidän palkka on?
vieras 05.11.2009 #2 Alkuperäinen kirjoittaja myymälänhoitaja: Onko täällä myymälänhoitajia, mitä teidän palkka on? Click to expand... Kauppaan vai kioskiin? Mä olen ollut kioskin myymälänhoitajana...
Alkuperäinen kirjoittaja myymälänhoitaja: Onko täällä myymälänhoitajia, mitä teidän palkka on? Click to expand... Kauppaan vai kioskiin? Mä olen ollut kioskin myymälänhoitajana...
Monday74 05.11.2009 #4 Mä olin myymälänhoitajana; en elintarvikepuolella. Mun palkka oli normi myyän palkka. Palkkaus riippuu paljon vastuu alueista...
Mä olin myymälänhoitajana; en elintarvikepuolella. Mun palkka oli normi myyän palkka. Palkkaus riippuu paljon vastuu alueista...
vieras 05.11.2009 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Monday74: Mä olin myymälänhoitajana; en elintarvikepuolella. Mun palkka oli normi myyän palkka. Palkkaus riippuu paljon vastuu alueista... Click to expand... eikö sulle maksettu mitään vastuulisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Monday74: Mä olin myymälänhoitajana; en elintarvikepuolella. Mun palkka oli normi myyän palkka. Palkkaus riippuu paljon vastuu alueista... Click to expand... eikö sulle maksettu mitään vastuulisiä?