Ruotsalainen nettiliike ei toimita Suomeen, eikä kaikki Suomessa myyvät liikkeet myy netissä. Toistaikseksi olen löytänyt vaatteita vain Metsolasta. Mistä muualta voisi tilata Villervallaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Riemuli ilmoittaa, että nämä tuotteet vain liikkeestämme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Riemuli ilmoittaa, että nämä tuotteet vain liikkeestämme.
just.. musta toi on kyllä kumma hommaet ihmiset haluais ostaa mut kukaan ei myy
meet lankoja pitkin sinne lasten metsolaan ja sanot, et koska heillä on monopoli, niin on syytä olla tarjolla myös kaikkea mitä ihmiset haluaa ostaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:toimittaahan villervalla suomeen, mun mielestä
Frakten är 39:- inom Sverige, 89:- inom Europa, och 99:- till övriga världen, oavsett vikt och storlek
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Riemuli ilmoittaa, että nämä tuotteet vain liikkeestämme.
meet lankoja pitkin sinne lasten metsolaan ja sanot, et koska heillä on monopoli, niin on syytä olla tarjolla myös kaikkea mitä ihmiset haluaa ostaa![]()
Sukkia, housuja, pipoja ja paitoja oli omalla ostoslistalla sieltä Ruotsinmaalta. Ainakin pipoja ja sukkia kaipailen tännekin. Ylipäätään valikoima oli ihan erilainen verrattuna Metsolaan, jossa ei ole juuri mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Riemuli ilmoittaa, että nämä tuotteet vain liikkeestämme.
meet lankoja pitkin sinne lasten metsolaan ja sanot, et koska heillä on monopoli, niin on syytä olla tarjolla myös kaikkea mitä ihmiset haluaa ostaa![]()
Juu, annas palautetta. Sieltä puuttui vissiin kivat sukat, joita minä ostin. Ja poitsun toivomasta vihreästä housusta näytti olevan koot loppu (oli lähikaupassakin sama ongelma).
Pitäisiköhän mun ostaa tuolta tommoinen raitapaita...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:toimittaahan villervalla suomeen, mun mielestä
Frakten är 39:- inom Sverige, 89:- inom Europa, och 99:- till övriga världen, oavsett vikt och storlek
mut lue seuraava lauseei suomeen!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Sukkia, housuja, pipoja ja paitoja oli omalla ostoslistalla sieltä Ruotsinmaalta. Ainakin pipoja ja sukkia kaipailen tännekin. Ylipäätään valikoima oli ihan erilainen verrattuna Metsolaan, jossa ei ole juuri mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Riemuli ilmoittaa, että nämä tuotteet vain liikkeestämme.
Juu, annas palautetta. Sieltä puuttui vissiin kivat sukat, joita minä ostin. Ja poitsun toivomasta vihreästä housusta näytti olevan koot loppu (oli lähikaupassakin sama ongelma).
Pitäisiköhän mun ostaa tuolta tommoinen raitapaita...
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Tässä on jälleenmyyjät
http://villervalla.fi/Jalleenmyyjat.html
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:toimittaahan villervalla suomeen, mun mielestä
![]()
oho, pikalukua kun ollaan iltapuuhissajuuri jossain blogissa oli että on suomeen saanut tilattua..
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:toimittaahan villervalla suomeen, mun mielestä
![]()
oho, pikalukua kun ollaan iltapuuhissajuuri jossain blogissa oli että on suomeen saanut tilattua..
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:Tinttaiita? Myisikö? en ole varma....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Tässä on jälleenmyyjät
http://villervalla.fi/Jalleenmyyjat.html
juu, nois voi siis käydä liikkeessä paikan päällä katsomassa, mut ei netistä shopata!