A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:http://www.pam.fi/mp/db/file_library/x/IMG/162574/file/kauppa_palkat010509.pdf
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..
Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..
se riippuu!! oletko vastaava?vai kassa? mikä on sun toimenkuva? iltaa vai aamuvuoroa , vakituinen, osa-aikainen ,kutsuttava ect. eli vaikee sanoo.
mut tuntipalkka on (jos et oo vastuussa mistää) sen reilu 8e/tunti. ja lisät sit päälle
Alkuperäinen kirjoittaja siivoaja:siis onks myyjän palkka noin huono? mulla siivoajana 9,40+lisät..
Alkuperäinen kirjoittaja Suhteellista:Äsken tuli miehen tilinauha. Käteen jää 2300 e, provikkapalkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja siivoaja:siis onks myyjän palkka noin huono? mulla siivoajana 9,40+lisät..
ekan vuoden kyllä.eikä siinä kyl myöhemminkää rikastumaan pääse,
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..
se riippuu!! oletko vastaava?vai kassa? mikä on sun toimenkuva? iltaa vai aamuvuoroa , vakituinen, osa-aikainen ,kutsuttava ect. eli vaikee sanoo.
mut tuntipalkka on (jos et oo vastuussa mistää) sen reilu 8e/tunti. ja lisät sit päälle
noutopihalla rautakaupassa...vakituinen...
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja siivoaja:siis onks myyjän palkka noin huono? mulla siivoajana 9,40+lisät..
Mulla melkein täydet ikälisät, tuntipalkka 9,89 :$
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja siivoaja:siis onks myyjän palkka noin huono? mulla siivoajana 9,40+lisät..
Mulla melkein täydet ikälisät, tuntipalkka 9,89 :$
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..
sun sopparis varmaa sit lukee ootko kk-palkkalai vai tuntipalkkalai? jos oot kk ni se summa näkyy siin, jos tunti ni kato paljo sulle on luvatut tunnit (esim. 37,5 ) ja kerro se sit tuntipalkallas, sopparis pitäis näkyy myös tuntipalkan summa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..
sun sopparis varmaa sit lukee ootko kk-palkkalai vai tuntipalkkalai? jos oot kk ni se summa näkyy siin, jos tunti ni kato paljo sulle on luvatut tunnit (esim. 37,5 ) ja kerro se sit tuntipalkallas, sopparis pitäis näkyy myös tuntipalkan summa.
kokoaikainen..kk palkalla.. sehän siin ihmetyttää kun ei oo tuntimäärää..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ässä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..
kokoaikainen..kk palkalla.. sehän siin ihmetyttää kun ei oo tuntimäärää..