Osaa kyllä kävelläkin kaupassa, eikä ole ainakaan vuoteen pyytänyt autokärryihin, paitsi tänään sellaiset halusi pitkästä aikaa. olenko minä nyt huono äiti kun laskin hänet niihin, kun oli neljät vapaat kärryt kun tulimme kauppaan? Vai oisko mun pitänyt ajatella että vaikka kärryissä lukee 2-5-vuotiaille, niin minun pitää jättää ne nuoremmille kuin viisivuotiaalleni, koska hän osaa itsekin kävellä? :-DNo itse en kyllä omaa 5- vuotiasta laittaisi autokärryyn eikä se sinne suostuisi menemäänkään kun reippaasti itse kävelee. Myyjä toimi silti mielestäni törpösti. Palautetta en kyllä silti antaisi ainakaan myyjän nimeä mainiten.
Aikasta helvetin painavia 5v tunnet jos ne painaa liki 40kg...Ei se 5v paina yhtään niin eriävästi kun 4+.Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä Teki Väärin;30527869:Parempihan ois näissäkin olla vaan painorajutus ( tai pituusraja).
On eri asia, jos n. 15 kg painava +4 vuotias niissä istuu, kuin joku liki 40 kg läskiköntys äitin pikku -mussukka 5. V. Pallero.
Samoin.Olisin vaan jatkanut matkaani ja ollut niin kuin en olisi edes kuullut noin typerää puhetta.
Onko "leijona76":lla unohtunut lukulasit takin taskuun, vai epäonnistuuko luetunymmärtäminen toistuvasti? Missä vaiheessa tekstiä luki "tunnen 40 kg painavia 5 vuotiaita"? Ei niin missään.Aikasta helvetin painavia 5v tunnet jos ne painaa liki 40kg...Ei se 5v paina yhtään niin eriävästi kun 4+.
Ap, LO-PE-TA JO!Alkuperäinen kirjoittaja Valita ihmeessä!;30528686:Kannattaa reklamoidat todellakin! Myyjä ei ole nyt ajatellut asiaa lppuun asti. Kauppiaan on hyvä keskustella myyjän (asiakaspalvelijan) kanssa, jottei jatkossa tuollaista ylilyöntiä tapahdu.
Reklamaatiohan ei todellakaan tarkoita vali-vali-valitusta, vaan sitä, että palvelun tarjoajan (tässä tapauksessa kauppiaan) on hyvä tietää asiakaspalvelutilannetta heikentävistä asioista, jotta pystyvät jatkossa tarjoamaan parempaa palvelua.
Kaikki palaute on tarpeellista asiakaspalvelutyössä!
Eli minä tekisin valituksen, myyjän nimen kera! Ja saattaisinpa vielä näpäyttää, että ehkä ensi kerralla jätän sitten täyden ostoskärryn keskelle myymälää uuden haltijan huoleksi!