J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa siis Reimatec on nykyään huonoa laadultaan?
miks mua naurattaa tää ketjukoska toppavaatteiten ostosta on tulut elämää suurempi juttu
![]()
Ihan pakko ihmetellä, että jos aiemmin ostoksilla käymällä löydän kauniita vaatteita, niin pitäsikö kuitenkin siis jättää ostoksilla käynti myöhemmäksi, ostaa ne rumat vaatteet ihan vaan siksi että ei "pröystäile muotivaatteilla" jne, kuten osa täällä tuntuu ajattelevan... toisekseen, olen joskus noita halpamerkkejä, kuten Cirafia ostanut, ja ne haalarit oli järkyttävän huonolaatuiset, hajosivat nopeasti ja myös hiostavat päällä.
Toisekseen, lapset ovat jo kouluiässä, ja todellakin haluavat kauniita vaatteita, eikä jotain viime hetkellä ostettua rumaa mustaa edelliskauden Reima haalaria...
Jaa-a. Verkkokauppoja on pilvin pimein liikkeiden lisäksi joten aika huono säkä saa olla jos ei mistään saa vaatetta joka miellyttää silmää sekä on käytössä kestävä.
miks mua naurattaa tää ketjukoska toppavaatteiten ostosta on tulut elämää suurempi juttu
![]()
Ihan pakko ihmetellä, että jos aiemmin ostoksilla käymällä löydän kauniita vaatteita, niin pitäsikö kuitenkin siis jättää ostoksilla käynti myöhemmäksi, ostaa ne rumat vaatteet ihan vaan siksi että ei "pröystäile muotivaatteilla" jne, kuten osa täällä tuntuu ajattelevan...
silti mua naurattaa kuinka vakava asia toppavaatteet onkyllä mä osta lapsille hyvät nätit vaatteet ilman että tarvii nyt rynnätä kieliposkella ostaa..kurahousuista niitä käytetään tarhassa vaikka oli kuinka kosteussuojatut vaatteet päällä
Veit sanat suustani! Ja tuo sana MOLO voi hyvät hyssykät. Sellaista merkkiä en kyllä lapselleni päälle laita
En tiedä viittasitko minuun, mutta pointtini oli, että nykyiset myyntiajankohdat ovat typeriä. Minun kulutuskäyttäytymiselläni ei tietysti mitään muuteta, mutta ainakin haluan kannattaa sellaisia myyjiä, jotka pitävät tuotteet järkevään aikaan saatavilla.
Mä panostan laatuun, koska aion kierrättää kaikki talvivermeet rukkasia myöten kakkoselle ja mahdollisesti jos vielä tulee kolmas lapsi niin sillekkin.