MYYDÄÄN

merkkiliikkeestä ostettu käyttämätön katalysaattori. sopii 200 sarjan ja 200e sarjan mersuun vm 95-98. Uusi maksaa reilusti päälle 1000e ja nyt otetaan tarjouksia vastaan.

http://www.aijaa.com/v.php?i=827216.jpg

en osaa kuvaa laittaa, mutta tuossa linkki.

tanina77@yahoo.com sijaitsee kemissä, mutta toimitus mh kautta onnistuu tarvittaessa.

Minymo -merkkinen täysin vedenpitävä ja teipattusaumainen talvipuku pienelle tytölle tai pojalle! Väri suklaanruskea ja vuori punainen fleece, ihana ilmestys! koko 104cm! Uusi ja käyttämätön, laput kiinni =) Kooltaan hutiostos ja kun on Tanskasta asti tilattu, niin en viitsi palauttaakaan, mutta voittoa en siitä halua, joten 75euroa+postarit ja puku lähtee sinulle! =) Saa kuivata päiväkodin kuivauskaapissa, ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltäänkin ticket-tyylinen, mutta halvempi! =)
täällä kuvia:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59341669
Kiitos =)

KUIKKA
Mä luulin, että toi mersun katalysaattori on tsoukki!

Mikä ei kuulu joukkoon....:) Se ei jotenkin istu tänne lastenvaunujen ja vauvahaalareiden sekaan....Mutta ei se varmaan ookkaan tsoukki...!

Pojalle musta/keltainen kaksi talvea käytetty Reimatec haalari, 122cm. Polvet kuluneemmat, ei rikki. Pepussa naarmua, paremmassa kunnossa kun polvet. Huppu puuttuu toistaiseksi, olen laittanut sen varmaan talteen. Ihan siisti ja käyttökelpoinen puku:)

Ompelijan siististi tekemä, reilu 4m pitkä. Lenkit joista ripustus tankoon. Tarkemman mitan laitan myöhemmin, nyt kappa pesussa.

Tarjouksia otan vastaan! =)

Tytölle 110cm Jonathan-välikausihaalari, siistikuntoinen. Väri punainen/tummasininen. Tarjoa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja KUIKKA:
Mä luulin, että toi mersun katalysaattori on tsoukki!

Mikä ei kuulu joukkoon....:) Se ei jotenkin istu tänne lastenvaunujen ja vauvahaalareiden sekaan....Mutta ei se varmaan ookkaan tsoukki...!
ei oo tsoukki ku ajattelin ettei siinä mitään menetä jos joku täälläki sattus tarvitsemaan :) huvitti kyllä itseänikin vähän tuo laittaminen 2+ palstalle :D

- kaksi marsua (tyttö ja leikattu poika)
-iso häkki 120cmx60cm
-ruokakuppi, puusilta, puukoppi, heinähäkki
-purua, heinää, ruokaa, c-vitamiinia
Hp.100? (pelkistä marsuista ja leikkauksesta saa eläinkaupassa ja -lääkärissä pulittaa jo yli 100?)

Lisäksi 100cmx60cm häkki marsulle/kanille Hp.30?.

Nouto Porista =)

Yhteistyössä