Myydäänkö prismassa/sittarissa elintarvikevärejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri hiiva(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipuri hiiva(ko?)

Vieras
Koskaan ei ole tarvinnut ostaa, mutta nyt pitäisi saada kermavaahdosta keltaista..
Onnistuukohan elintarvikevärillä ja vai olisko jollain muita ideoita?
Oon arka kokeilemaan ilman asiantuntevia neuvoja koska muutenkaan en ole täytekakkuja montaa tehnyt.

Ja selvennykseksi: teen siis pojalle nallepuh-kakun ja päällinen (naama) pitäisi saada keltaiseksi. Reunapursotukset jää valvoikseksi. En halua tehdä marsipaanista, koska on monen mielestä liian imelä ja itsekkin suosin kermakakkuja =)

Ihan kun olisin nähnyt Prismassa. En ole varma. Olen itse ostanut apteekista. Voisit tilata vaikka netistä bake&partyltä tms. Nettikaupoilla on todella laaja valikoima.

Saa, omat elitarvikevärit oon ostanu sittarista ja s-marketista =) Värillistä kermavaahtoa oon tehny niin että lisään n.pikkulusikallisen väriä kerrallaan ja kattonu miten tumma väri vaahtoon tulee. Vaniljakreemi jauhetta oon laittanu myös vähän (pari ripausta) jämäköittämään kermavaahtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Guinevere:
Saa, omat elitarvikevärit oon ostanu sittarista ja s-marketista =) Värillistä kermavaahtoa oon tehny niin että lisään n.pikkulusikallisen väriä kerrallaan ja kattonu miten tumma väri vaahtoon tulee. Vaniljakreemi jauhetta oon laittanu myös vähän (pari ripausta) jämäköittämään kermavaahtoa.

Kiitoksia vinkistä =) Taidan ostaa samalla tota vaniljakreemijauhetta =)

Yhteistyössä