MYYDÄÄN/ OSTETAAN/ LAHJOITETAAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesänlapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MYYDÄÄN
poikien polkupyörä. 24 tuumainen,3-vaihteinen,hyväkuntoinen.
nuorella käytössä olleita hyväkuntoisia vaatteita koko 34-36.
valokuituoptiikka valaisin .MÄNTSÄLÄ

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Toivottavasti linkkini toimii ja vie suoraan kohteeseen. Eli ovatko tuollaiset? Siis kun tuollaisille avorattaille ois kyllä tarvetta. Minkä verran tavaraa siinä korissa uskaltaa tuoda kaupasta?? Entä millainen kunto muuten on ? ovatko jo lähes loppuun ajetut jos ilmaiseksi annat?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&pr oducts_id=614

Hiukan tuon tyyppiset, isommat. Kyllä sinne koriin sai 4lmaitoa ja kaiken näköistä pientä, mutta ei muovikassilla. Ja niissä on se kuomu. Minusta ne toimivat vielä ihan hyvin, eikä niin loppun ajetut. Ja mulla on tapana antaa kaikki pois mitä en tarvitse, kun hintojen keksiminen on niin vaikeaa.

Voi sentään... siis että ovat isommat. Mun täytyy varmaan vielä jatkaa etsintää sillä tarvitaan juuri tuollaiset pienet avorattaat, kuomu ei pahitteeksi tietenkään. Kiitos kun jaksoit vastailla mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Toivottavasti linkkini toimii ja vie suoraan kohteeseen. Eli ovatko tuollaiset? Siis kun tuollaisille avorattaille ois kyllä tarvetta. Minkä verran tavaraa siinä korissa uskaltaa tuoda kaupasta?? Entä millainen kunto muuten on ? ovatko jo lähes loppuun ajetut jos ilmaiseksi annat?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&pr oducts_id=614

Hiukan tuon tyyppiset, isommat. Kyllä sinne koriin sai 4lmaitoa ja kaiken näköistä pientä, mutta ei muovikassilla. Ja niissä on se kuomu. Minusta ne toimivat vielä ihan hyvin, eikä niin loppun ajetut. Ja mulla on tapana antaa kaikki pois mitä en tarvitse, kun hintojen keksiminen on niin vaikeaa.

Voi sentään... siis että ovat isommat. Mun täytyy varmaan vielä jatkaa etsintää sillä tarvitaan juuri tuollaiset pienet avorattaat, kuomu ei pahitteeksi tietenkään. Kiitos kun jaksoit vastailla mulle!

Eipä mitään. Onhan niillä jo ikääkin sen 5 vuotta, ja sillon kaikki tuntu olevan hurjan suurta! :D

Gracon nalle puh matkarattaat. Monessa käytössä olleet, kitisee ja natisee (eli rasvausta vailla) Etuosasta kaari irti, mutta lanne vyö on rattaissa. Väriltään tumma siniset.

Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
myydään
-pojan t-paita 62cm kappahl
-disney ruu setti valkoinen 3-6kk t-paita + sortsit
-bamse yöpuku edessä nepparit unisex 74cm
-raidallinen lindex body 68cm
-kysele myös muita pojan vaatteita (bodeja,housuja,haalareita,päähineitä)

-122cm pojan t-paita
-130cm pojan t-paita mclaren

tytön supergirl frotee toppi 110cm
lindex t-paita 110cm viime vuoden mallisto edessä suloinen amppari
valkoinen juhlapusero 110-120cm

spider.man lippis h&m 1-3v valkoinen vähän pidetty

naiselle

hm beiget caprit 42
turkoosit caprit l
micmac farkut 28"
h&m farku koko 40
niskalenkkitoppi uusi 42/44
hihaton pusero uusi koko xl
valkoinen hame koko 38
snoopy yöpuku koko l h&m
nanso yöpuku koko s
neuletakki 38/40 uusi
t-paitoja,toppeja kysele koko m-l

:wave: Olisko näitä vielä??

Mie voisin olla halukas ostamaan jonkun kivan vaatepaketin tytölle, kooltaan noin 98-120cm - lähinnä paitoja, housuja, ja jotain lämpimiä syksy vaatteita jne... Ilmoittelehan jos löytyy! =)

Muutama pojalle sopiva vaate löytyi kaapin perältä.
Pesunukkaa hieman, muuten siistejä sekä ehyitä!
Ikävä kyllä ryttyisiä, silitysrauta ei toimi :/
Mukaan tulee yksi kokopotkupuku/haalari jossa tahra, kokeilen saako sen pois!

Jos kiinnostaa, laita YV tai speedbaby81@hotmail.com ja tarjoa!.

ESPRIT sininen hihaton puku 62cm
tutta sininen kokopuku 62cm, mutta mun mielestä tämäkin reilu!
valkoienen puku 3-6month

eli tässä kuvassa tuo harmaa haalari on 62cm ja legon puku myös

puolipotkarit 6-9month ( 8.5kg-9.5kg)
kokopotkarit (käyttämättömät!) 60cm mutta mun mielestä reilu!
ja body (vain muutaman krt käytetty) 62/68cm

vaatteet nyt huuto,netissä!
tunnus:speedbaby

Benettonin vaaleanpunaiset sametti housut(aivan perusmalli eli ei mitään kuviointeja/koristeita) takana taskut! koko 90cm...pidetty mutta vielä siistit. Hinta 3e+pk
Laita yv:tä jos sinulle löytyisi käyttöä näille.
muoks....ei pesunukkaa eikä mielestäni haalistumaa(ainakaan havaittavaa)

MYYDÄÄN: 2kpl Motherline by Kappahl imetysliivejä toiset mustat ja toiset valkoiset, molemmat kokoa 80C. Molemmat käyttämättömiä. Tarjoa!
ja
Anita raskausajan tukivyö, valkoinen, koko S, hinta 25? (käytössä ollut yhden raskauden loppuajan). http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?products_id=76

Laita yv:tä jos kiinnostuit!

Voin laittaa kuvia s-postiin!

:attn:

MYYDÄÄN:
Partyliten Auringonkukka-somiste tuikkiville,niitä on kait 2erilaista,tässä on leppäkerttu.Ja en kyl oo nimestäkään varma :ashamed:

LAHJOITETAAN:
Playmobile-pelle,n.8cm korkea,kengät ja hattu irtoaa,liikkuvat raajat

Muumi-rintamerkki,pyöreä,halkaisija n.5,5cm,hakaneulakiinnitys

Nipsu-maskotti,korkeus n.9cm pinta sellaista "nukkaista",hieman toisesta kädestä kulunut pintaa pois

Uusimmat

Yhteistyössä