Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Toivottavasti linkkini toimii ja vie suoraan kohteeseen. Eli ovatko tuollaiset? Siis kun tuollaisille avorattaille ois kyllä tarvetta. Minkä verran tavaraa siinä korissa uskaltaa tuoda kaupasta?? Entä millainen kunto muuten on ? ovatko jo lähes loppuun ajetut jos ilmaiseksi annat?
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&pr oducts_id=614
Hiukan tuon tyyppiset, isommat. Kyllä sinne koriin sai 4lmaitoa ja kaiken näköistä pientä, mutta ei muovikassilla. Ja niissä on se kuomu. Minusta ne toimivat vielä ihan hyvin, eikä niin loppun ajetut. Ja mulla on tapana antaa kaikki pois mitä en tarvitse, kun hintojen keksiminen on niin vaikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Toivottavasti linkkini toimii ja vie suoraan kohteeseen. Eli ovatko tuollaiset? Siis kun tuollaisille avorattaille ois kyllä tarvetta. Minkä verran tavaraa siinä korissa uskaltaa tuoda kaupasta?? Entä millainen kunto muuten on ? ovatko jo lähes loppuun ajetut jos ilmaiseksi annat?
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&pr oducts_id=614
Hiukan tuon tyyppiset, isommat. Kyllä sinne koriin sai 4lmaitoa ja kaiken näköistä pientä, mutta ei muovikassilla. Ja niissä on se kuomu. Minusta ne toimivat vielä ihan hyvin, eikä niin loppun ajetut. Ja mulla on tapana antaa kaikki pois mitä en tarvitse, kun hintojen keksiminen on niin vaikeaa.
Voi sentään... siis että ovat isommat. Mun täytyy varmaan vielä jatkaa etsintää sillä tarvitaan juuri tuollaiset pienet avorattaat, kuomu ei pahitteeksi tietenkään. Kiitos kun jaksoit vastailla mulle!
noi kiinnostas miuta, missäpäin?? laita vaikka yv:täAlkuperäinen kirjoittaja tirpsu:Gracon nalle puh matkarattaat. Monessa käytössä olleet, kitisee ja natisee (eli rasvausta vailla) Etuosasta kaari irti, mutta lanne vyö on rattaissa. Väriltään tumma siniset.
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:myydään
-pojan t-paita 62cm kappahl
-disney ruu setti valkoinen 3-6kk t-paita + sortsit
-bamse yöpuku edessä nepparit unisex 74cm
-raidallinen lindex body 68cm
-kysele myös muita pojan vaatteita (bodeja,housuja,haalareita,päähineitä)
-122cm pojan t-paita
-130cm pojan t-paita mclaren
tytön supergirl frotee toppi 110cm
lindex t-paita 110cm viime vuoden mallisto edessä suloinen amppari
valkoinen juhlapusero 110-120cm
spider.man lippis h&m 1-3v valkoinen vähän pidetty
naiselle
hm beiget caprit 42
turkoosit caprit l
micmac farkut 28"
h&m farku koko 40
niskalenkkitoppi uusi 42/44