Myydä vai ei - rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmaljunga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emmaljunga

Vieras
Voi ei, mitähän tässä kannattaisi tehdä?! Syödä vai säästää kakku ;)
Meillä on 1 lapsi kohta 3v ja seuraavaa lapsosta ei ihan lähivuosina ole suunnitteilla. Pitäskö kuitenkin säilyttää rattaat, kun ne on tosi siistit ja kulumisen huomaa vain renkaista. Kyseessä 2006 emmaljungan cerox, ilman koppaa.

Nyt niistä saattas vielä saada jotain rahaa (huudossa!) mutta sit jos säästelee vielä ne "kakkoselle" nii eihän sitä sitten enää saa niistä mitään.. Ja kuka tietää tuleeko sitä toista lasta ollenkaan?

Toisaalta olen semmonen et "kiinnyn" liikaa tavaraan ja vaalin niitä ku jotain muistoesineitä...:D Eli nuo rattaatkin on jo tavallaan niin rakkaat... mut luulisin et kyllä pystyisin myymään ne...

Voi tätä valinnan vaikeutta... :D

entäs jos sitten haluaisitkin uudet kun toinen tulee? Itellä olis varmaan kiinni lähinnä siitä et oisko tilaa säilyttää? Jos ois niin pitäisin, koska yritän välttää turhaa uuden tavaran ostelua...

Laita huutikseen varsinkaan jos ei toista lasta ole tarkoitus ruveta yrittää. Rattaat on kuiteskin kaikkea muuta kun muodikkaat sitten jos teille joskus toinen lapsi tulee. *pikkasen oon turhamainen* :D

Mullakin on ihan turhaan kaksi kantoliinaa, kun en malta toisesta luopua ja toista taas tarvin enemmän.

Mutta kun se toinen on se liina, mikä ostettiin melkein 6 vuotta sitten, silloin kun esikoinen oli 3 viikkoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Myy pois:
Laita huutikseen varsinkaan jos ei toista lasta ole tarkoitus ruveta yrittää. Rattaat on kuiteskin kaikkea muuta kun muodikkaat sitten jos teille joskus toinen lapsi tulee. *pikkasen oon turhamainen* :D

No ai vähän.

Minä varmaan kyllä tekisin samoin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:

No ai vähän.

jepjep :D

Saahan niistä rattaista nyt paremmin rahaakin jos ne on kuitenkin aikomus joskus myydä..*jatkaa perustelujaan*

Yhteistyössä