Aina on ollut hyvä palvelu, toimivat verkkosivut ja todella nopea postitus kun olen tuolta jotain tilannut. Kännykkäkuoret ja -kotelot ovat olleet kaikki poikkeuksetta huonolaatuista kuraa. Hinta-laatusuhde kuitenkin jokseenkin kohdallaan kuitenkin. 10 € kännykkäkotelo kestää käytössä muutaman kuukauden kun taas aitoa nahkaa oleva ja käsintehty 20 € kotelo on kestänyt vuosia.
Sittenhän niillä on todella huono hinta-laatusuhde.
Itse olen odottanut Samsungin akkua jo yli 2 viikkoa. En usko, että saan sitä koskaan, sen verran omituista meiliä niiltä tulee. Tilausvahvistuksen mukaan akkuni on lähetetty 8.3.2016, mutta viimeisimmässä postissa sanoivat, että mun tilaus on viivästynyt monen muun tilauksen kanssa.
Tosi asiassa niillä ei edes ole sitä Samsungin akkua varastossa. Todella epärehellistä porukkaa. Ja syyttää viiveestä jotain kolmatta tahoa "meistä riippumattomista syistä" ja päläpälä. Vastuutonta toimintaa siirtää oma moka jollekin muulle taholle.
En voi suositella. Huonointa palvelua, mitä olen missään nettikaupassa saanut.
Jos sen akun vielä joskus saan, kun olen maksanutkin, niin en todellakaan koskaan klikkaa niiden sivua uudelleen. Onhan tuolla parempiakin kauppoja olemassa.
Ne ei viitsinyt mun negatiivista palautetta edes julkaista. Sensuroi asiakaspalautteita, melko reilua.