N
nekku
Vieras
Kyllä ainakin itse haluan saada tietää miksi olen bannia saanut jos sitä saan. Jos koet, ettet ole tehnyt mitään väärää, niin miksi banni tai mikään muukaan rangaistus elämässä pitäisi kärsiä mukisematta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Ja jos nyt
Sinä se et sitten vaan tajua...
Ei varmaan muitten tarvii ees arvailla, eetä miksi sait bannin. Mutta SINULLE itsellesi se ei avaudu.
Noh, se kertoo hyvin paljon sinusta. *huoh*
Tässä esimerkki ns. rakkikoirasta, joka tulee räksyttämään, kun Emilyn kysyi ihan asiallisesti jotain :xmas:
Juuri tällaisten riidanhakuisten kommenttien takia tietyt ketjujen aloittajat bannataan :|
Ja mikäs rakkikoira minä sulle olen? Yhtään haukkumasanaa en kirjoittanut, toisin kuin sinä, joka provosoiduit heti
Sinä leikit täällä useinkin kaikkitietävää sanaseppoa.
Ja kas kummaa, monasti hyökkäilet kovin sanoin tällaisia "provosoivia" aloituksia tekeviä vastaan.
Että tässä kyllä pata kattilaa soimaa.
Ole hyvä vain. Kukaan ei pakota olemaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää on aika lapsellinen palsta.. pitää varmaan vaihtaa maisemaa, näkemiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Kyseisen ap.n kohdalla en lainkaan ihmettele bannia vaikken nimenomaista ketjua nähnytkään![]()
Toi on just sitä samaa "pärstäkerroinpolitiikkaa" mitä moderaattoritkin harrastaa...
Niin tai näin, eiköhän tuo kerro jo aika paljon banneista ja niiden syistä jos samat henkilöt niitä jatkuvasti keräävät.![]()
![]()
Mun mielestä on väärin bannata tiettyjä nikkejä siksi, että muut jaksaa heitä aina piikitellä ja aina heille vittuilla.
Tuskin se bannin syy kuitenkaan on ihan tuo.
Kannattais kaks kertaa miettiä mitä sieltä näppikseltä mihinkin suoltaa niin ei tarvitsis ihmetellä miks niitä banneja räpsähtelee.
Niin, kannattaa olla samaa mieltä kaikkien kanssa, ainakin suurimman osan, ettei ole epämiellyttävä ja ärsyttävä nikki
:headwall:
Niinkö sinä ymmärrät tuon lauseen?
Ei siinä käsittääkseni niin lue kuitenkaan.
Asioista ei tietenkään tarvitse olla samaa mieltä mutta se miten mielipiteensä tuo julki, on asia jota kannattaa miettiä.
Mä ymmärrän, että on nikkejä eli ihmisiä jotka vetää herneet nenään sanoi asian miten tahansa, ja alkaa sitten aukomaan päätään. Siis vaikka sanoisit ettet tykkää viinimarjamehuista, joku tulee sanomaan sua idiootiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:[
Minä taas ymmärrän että on tilanteita joissa iti ei kerkeä (tai jaksa?) kokata, mutta nämä nyt on tällaisia mielipide/kokemuseroja joista on välillä ihan piristäväkin väitellä.Ei siis mitään bannin aihetta eikä edes ketjun poistamisen. Lukita nyt tietty voi jos menee sivutolkulla toisten haukkumiseksi.
Mutta kieltämättä nuo bannausperusteet ihmetyttää. Luulisi että banni nyt edellyttäisi jotain todella vakavaa rikettä, ei pelkästään sitä että joku kyseisen nikin yleinen mielipide ärsyttää muita. :/
Minäkin ymmärrän, mutta silloin voisi kertoa muutaman esimerkin siitä, miksei ole ehtinyt tai jaksanut kokata, sen sijaan että loukkaantuisi verisesti ja alkaisi parkumaan, tai alkaisi latelemaan solvauksia :xmas: . Eli vastata siihen, mitä ketjun ap kysyi ja mietti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Ja jos nyt
Sinä se et sitten vaan tajua...
Ei varmaan muitten tarvii ees arvailla, eetä miksi sait bannin. Mutta SINULLE itsellesi se ei avaudu.
Noh, se kertoo hyvin paljon sinusta. *huoh*
Tässä esimerkki ns. rakkikoirasta, joka tulee räksyttämään, kun Emilyn kysyi ihan asiallisesti jotain :xmas:
Juuri tällaisten riidanhakuisten kommenttien takia tietyt ketjujen aloittajat bannataan :|
Ja mikäs rakkikoira minä sulle olen? Yhtään haukkumasanaa en kirjoittanut, toisin kuin sinä, joka provosoiduit heti
Sinä leikit täällä useinkin kaikkitietävää sanaseppoa.
Ja kas kummaa, monasti hyökkäilet kovin sanoin tällaisia "provosoivia" aloituksia tekeviä vastaan.
Että tässä kyllä pata kattilaa soimaa.
Kyllähän sä tulit Emilynille aukomaan...sä et vaan tajua, huokaus, jne.
Ja nyt auot mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En tunne kyseistä tapausta mut kaikkihan tietää et ap:lla on kärkäs kieli. Sieltä on voinut päästä ihan hyvin sammakoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Niin, kannattaa olla samaa mieltä kaikkien kanssa, ainakin suurimman osan, ettei ole epämiellyttävä ja ärsyttävä nikki
Ei kun pitää tehdä niin kuten osa palstan "kivoista" tekee: olla samaa mieltä omalla nikillä, ja harmautua/vaihtaa toiselle nikille kun on jostain asiasta eri mieltä :xmas:
Kauhean vakava asia tehty bannauksesta. Meneekö pasmat niin sekaisin kun ei pääse palstalle? Sehän on hyvää hoitoa riippuvuuteen. Voi vaikka leipoa sitä pullaa lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja MielipideMielikki:Laittomasta bannauksesta mä tekisin ilmotuksen jonnekin korkeemmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Jos ihminen ei mielestäni tajua, niin se ei tajua.ja huokaus.
Mitä aukomista se on?
Ja sulle en aukonut yhtään- Kerroin vain mieleipiteeni sun toiminnasta. Että monta on katsantokantaa, nääs.
Ja jälleen tulemme tähän ikuisuuskysymykseen; kuka provosoi tahallaan, kuka ei. Kuka lähtee mukaan, kuka ei.
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Niin, kannattaa olla samaa mieltä kaikkien kanssa, ainakin suurimman osan, ettei ole epämiellyttävä ja ärsyttävä nikki
Ei kun pitää tehdä niin kuten osa palstan "kivoista" tekee: olla samaa mieltä omalla nikillä, ja harmautua/vaihtaa toiselle nikille kun on jostain asiasta eri mieltä :xmas:
Ei, vaan sen eriävänkin mielipiteen voi esittää asiallisesti.
Niinpä, se vain ei onnistu kaikilta. Ja jos tosiaan erehdyt olemaan kiva, on se joillekin sama kuin perseennuolenta.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Niin, kannattaa olla samaa mieltä kaikkien kanssa, ainakin suurimman osan, ettei ole epämiellyttävä ja ärsyttävä nikki
Ei, vaan sen eriävänkin mielipiteen voi esittää asiallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Kyseisen ap.n kohdalla en lainkaan ihmettele bannia vaikken nimenomaista ketjua nähnytkään![]()
Toi on just sitä samaa "pärstäkerroinpolitiikkaa" mitä moderaattoritkin harrastaa...
Niin tai näin, eiköhän tuo kerro jo aika paljon banneista ja niiden syistä jos samat henkilöt niitä jatkuvasti keräävät.![]()
![]()
Mun mielestä on väärin bannata tiettyjä nikkejä siksi, että muut jaksaa heitä aina piikitellä ja aina heille vittuilla.
Tuskin se bannin syy kuitenkaan on ihan tuo.
Kannattais kaks kertaa miettiä mitä sieltä näppikseltä mihinkin suoltaa niin ei tarvitsis ihmetellä miks niitä banneja räpsähtelee.
Niin, kannattaa olla samaa mieltä kaikkien kanssa, ainakin suurimman osan, ettei ole epämiellyttävä ja ärsyttävä nikki
Niinkö sinä ymmärrät tuon lauseen?
Ei siinä käsittääkseni niin lue kuitenkaan.
Asioista ei tietenkään tarvitse olla samaa mieltä mutta se miten mielipiteensä tuo julki, on asia jota kannattaa miettiä.
Mä ymmärrän, että on nikkejä eli ihmisiä jotka vetää herneet nenään sanoi asian miten tahansa, ja alkaa sitten aukomaan päätään. Siis vaikka sanoisit ettet tykkää viinimarjamehuista, joku tulee sanomaan sua idiootiksi.
No se on sun mielipide se, mä näen kuitenkin asian ihan toisin.
Osa palstalla kirjoittavista joita bannataan tämän tästä, ansaitsee kyllä banninsa ihan omilla kirjoituksillaan.
Mukaan lukien tämän ap:n
Jos ei kykene esittämään mielipiteitään ilman että solvaa tai väheksyy muita, kannattaisi miettiä kaks kertaa tuleeko tällaiselle palstalle lainkaan kirjoittelemaan.
Voihan niistä asioista keskustella asiallisestikin.
Ja sulla näyttää menevän herne nenään asiasta joka edes koske sinua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En tunne kyseistä tapausta mut kaikkihan tietää et ap:lla on kärkäs kieli. Sieltä on voinut päästä ihan hyvin sammakoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kunhan muokkailin otsikkoa jotta aiheesta kiinnostuneillekin tuli tieto kuinka siinä sitten lopulta oli käynytkään. Että sellattiis. Huh hui kun oli tiukat neljä päivää vaan lueskella ketjuja![]()