Mysimba ja pahoinvointi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muita laihdutuslääke Mysimban käyttäjiä?
Mielellään kuulisin pitempiaikaista käyttökokemusta. Onko sen avulla joku pudottanut merkittävästi painoa?
Ja onko hankalampia haittavaikutuksia ollu miten pitkään?
Itse kokeilin kyseistä tuotetta aiemmin keväällä muutamia viikkoja ( ainoastaan 1 - 2 tabl per pv ) ja kyllä vei ruokahalua pois , mutta kaupan päälle sain ikävän oksettavan olotilan ja jopa oksensin kun koitin nostaa annostusta siihen mikä sen olisi pitänyt olla. Eli sen jälkeen lopetin koko valmisteen käytön. Pahoinvointi ei loppunut ainakaan tuona aikana. Minulla olisi vielä apteekissa haettavissa pari pakettia tätä ja mielessä kävikin mitäs jos yrittäisin uudelleen näin tauon jälkeen vielä kokeilla josko pärjäisin tuotteen kanssa ja voisin sitä käyttää esim ' juuri tuolla 1-2 tabl päiväannoksella.
Koska kuitenkin siitä apua oli , enää ei niinkään huvittanut syödä mitään ylimääräistä ja pahimmat herkuttelut loppuivat.
Mietityttää nyt vaan lähinnä se ,että mahtaako tuo pahoinvointi hellittää / loppua kokonaan vähän pidemmän käytön jälkeen? Kirjoittakaa ihmeessä omista Mysimba kokemuksistanne,mikäli niitä on :)
 
vierailija
Oireet viittaavat diapedekseen.
Täällä myös pahoinvointia joka meni ohi kuukauden käytön jälkeen. Huomasin myös että lääke pitää ottaa ruuan kanssa, ei koskaan tyhjään vatsaan, Pärjään yhdellä tabletilla enkä aio nostaa annosta koska laihdun näinkin. Painoa pudonnut noin 6 kiloa ja aion jatkaa, Ei tämä ihmelääke ole vaan vaatii muutoksen elämäntavoissa ja liikuntaa. Minulla vei makean himon pois eikä tee mieli syödä suuria annoksia.Tsemppiä !
 
vierailija
Keväällä tiputin tällä 5 kg ja pysynyt pois. Annokseksi riitti yksi tabu päivässä. Mulla ei ollut pahoinvointia, mutta jouduin lopettamaan kun tuli univaikeuksia. Nyt mietin toisen spurtin ottamista, jos vielä jokunen kilo karisisi, mutta tärkeämpänä pidän hyvää nukkumista, joten tämä mietityttää.
 
vierailija
Vanha ketju mutta kommentoin silti. Testaan Mysimbaa nyt neljättä päivää, ja siis yksi tabletti aamuisin. Mitään haittavaikutuksia pientä satunnaista huimauksen tunnetta lukuunottamatta en ole huomannut. Jännityksellä odotan miten käy kun annostusta nostetaan. Lääkäri antoi vaihtoehtoiseksi lääkkeeksi Saxendan ja sanoi että olisi mahdollista myös käyttää molempia rinnan. Mutta kokeillaan nyt tableteilla se 4 kk ja katsotaan tilanne lähemmin kevättalvella.
 
vierailija
Täällä myös pahoinvointia joka meni ohi kuukauden käytön jälkeen. Huomasin myös että lääke pitää ottaa ruuan kanssa, ei koskaan tyhjään vatsaan, Pärjään yhdellä tabletilla enkä aio nostaa annosta koska laihdun näinkin. Painoa pudonnut noin 6 kiloa ja aion jatkaa, Ei tämä ihmelääke ole vaan vaatii muutoksen elämäntavoissa ja liikuntaa. Minulla vei makean himon pois eikä tee mieli syödä suuria annoksia.Tsemppiä !
Täällä myös pahoinvointia joka meni ohi kuukauden käytön jälkeen. Huomasin myös että lääke pitää ottaa ruuan kanssa, ei koskaan tyhjään vatsaan, Pärjään yhdellä tabletilla enkä aio nostaa annosta koska laihdun näinkin. Painoa pudonnut noin 6 kiloa ja aion jatkaa, Ei tämä ihmelääke ole vaan vaatii muutoksen elämäntavoissa ja liikuntaa. Minulla vei makean himon pois eikä tee mieli syödä suuria annoksia.Tsemppiä !
Juuri ajattelin samaa, että voihan niitä syödä vähemmän kuin mitä lääkäri on määrännyt. Minusta myös 1-2 tabl. riittää ihan hyvin.
 

Yhteistyössä