Myös minun lottovoitto oli lopulta vain tyhjä arpa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "qAz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27786066]Sinä olet uhri, monikultturipropagandan uhri. Luulit saavasi sosiaalista arvostusta menemällä naimisiin neekerin kanssa, mutta siinä kävikin päinvastoin: olet tavallisten ihmisten hyljeksimä. Huomattuasi iskeneesi kätesi paskasn olet katkeroitunut, mut elämä on...[/QUOTE]

Kukahan tässä on katkeroitunut? :D (anteeksi, mutta naurattaa!) En minä tarvitse mitään ylimääräistä arvostusta, muuta kuin sen, mitä oikeasti ansaitsen, esim. työssäni. En ansaitse sitä, että minua haukutaan lasteni tai mieheni takia, he eivät sitä ansaitse. Me olemme ihan tavallisia ihmisiä, vaikka se sinua häiritseekin, mutta se ei ole meidän ongelma, eikä meitä tarvitse tuollaisten omien ongelmien takia häiriköidä. Paskaan olen iskenyt käteni ainoastaan silloin kun pesen vauvojen takamuksia! ;) Muuten en edes jaksa katkeroitua mahdollisista vastoinkäymisistä edes noin pahasti. Elämä jatkuu!

Juu tästä on kokemusta. Opiskelin yhdessä kurssikeskuksessa jossa oli paljon maahanmuuttajia, Sillä siellä järjestettiin suomenkielen opetusta.

Tupakkapaikalla kävi aina monenmoista väkeä, jotka puhuivat omaa kieltänsä. Yks päivä totesin, että olis kiva tietää mitä he keskenään jutustelevat, johon heidän opettajansa sanoi, -ette halua tietää.

Oli mm. kaikille meille suomalaisille keksitty mitä sairaimmat ja kuvottavimmat "lempinimet" ja muutenkin kuin tervehdin heitä hymyssäsuin aamuisin, niin vastaan on sanottu vitun spermanaamat, nussin teitä perseeseen saatanan huorat ja kaikkea sen semmoista.

MORBIID, HUHUU!

Luin kirjoituksesta n. kolmasosan, lopetin siihen kun puhuttiin jotain madridilaisten lasten itsetunnosta.

Miksi? Koska nähtävästi kulttuurishokki on jäänyt vielä tulematta uudessa maassa. Ja silloin kaiken näkee vaaleanpunaisten lasien läpi.

Onko toisen oma kokemus sitten aina luotettava? Ei. En vain usko kaikkea, mitä täällä sanotaan. En suomalaisista, en ulkomaalaisista. Mutta en ole hiljaa jos tuntuu että on sanottavaa, vaikka aihe olisi kuinka arka ja sanottavani ns. poliittisesti epäkorrekti.

Ärsyttää syyttely ja yleistys, tällä tarkoitan nyt tekstiä jonka ap linkitti. Ja ärsyttää tällaisten tekstien alle tulevat kommentit jotka tuntuvat liioittelulta. Kyllä, tuntuvat. Niin kuin se olisi totuus, että kaikkialla on rasismia joka päivä ja että jokainen suomalainen on rasisti.

Luultavasti on luotettavampi kuin sellaisen joka ei ole edes paikanpäällä ollut???? Ja tokihan ihmiset mieluummin uskovat tarinoita jotka tukevat heidän omia ajatuksiaan ja ennakkoluulojaan, se vapaus sinullekin suotakoon. Kuten minullekin.
Rasismia on kaikkialla ja kaikkina päivinä. Niin se menee. Onneksi meistä harva sitä joutuu kokemaan. Siinäkin on toki muutama liikaa.

[QUOTE="vieras";27786255]Juu tästä on kokemusta. Opiskelin yhdessä kurssikeskuksessa jossa oli paljon maahanmuuttajia, Sillä siellä järjestettiin suomenkielen opetusta.

Tupakkapaikalla kävi aina monenmoista väkeä, jotka puhuivat omaa kieltänsä. Yks päivä totesin, että olis kiva tietää mitä he keskenään jutustelevat, johon heidän opettajansa sanoi, -ette halua tietää.

Oli mm. kaikille meille suomalaisille keksitty mitä sairaimmat ja kuvottavimmat "lempinimet" ja muutenkin kuin tervehdin heitä hymyssäsuin aamuisin, niin vastaan on sanottu vitun spermanaamat, nussin teitä perseeseen saatanan huorat ja kaikkea sen semmoista.

MORBIID, HUHUU![/QUOTE]

No mä voin hyvin kuvitella että juuri noin on tapahtunut. Toivottavasti kelleen ei tule yllätyksenä, että rasismia esiintyy lähes kaikissa kulttuureissa....

[QUOTE="vieras";27786232]Sulla on vilkas mielikuvitus, melkein yhtä vilkas kuin Abu-Hannalla.:D[/QUOTE]

Niinpä tietenkin... mielikuvitusta ja valhettahan me aina vaan keksitään kuten alussakin "totesin". Onneksi sentään lapsemme tietävät, kuka se hullu on kun ei muuta voi tehdä kuin kiertää kaukaa.

No mä voin hyvin kuvitella että juuri noin on tapahtunut. Toivottavasti kelleen ei tule yllätyksenä, että rasismia esiintyy lähes kaikissa kulttuureissa....

Samoin, tuttua juttua. Täällä monesti jotkut vikisevät, että "mamupatjat" eivät näe mitään pahaa, puolustelevat rikollisia yms. shittiä, mutta ainakin minä tiedän paljon pahempiakin juttuja, maahanmuuttajien tekeminä, mitä täälläkin monesti kauhistellaan ja vatvotaan. Monesti ihmettelemme, miten tiettyjä tyyppejä ei karkoteta, kuinka taparikolliset pääsevät Suomeen yhä uudestaan jne jne.

[QUOTE="vieras";27786282]Morbid=umppalumppa itse[/QUOTE]

Hienoa keskustelua täällä taas. Eikö sinulla ole muuta sanottavaa? Sinäkö se olit, joka peräänkuulutit asiallisen keskustelun perään?

• Tykkää
Reactions: MorbidMama

Uusimmat

Yhteistyössä